Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Morning afterpil

Pagina's : [1] 2 3

LaZina
01-09-2002, 23:09

Salaam, Mijn vriendin heeft onveilig gevreeen en ze is bang dat er sperma bij haar naar binnen is gekomen. Zoals het is gegaan denk ik ook dat ze zwanger kan zijn. Zij wil de morning afterpil halen maar weet niet goed waar enzo. Dus mijn vraag aan jullie is: weten jullie waar je die pil kan halen, hoe duur die is, of de ouders t weten komen en binnen hoeveel uur je m in moet slikken. Ik ben gaan zoeken op internet maar op veel sites vond ik niet veel aan informatie. Of ik vond bijna op elke site wat anders(de pil kost 9euro,gratis,verzekering :confused: ) Dus weten jullie nog goede sites of hebben jullie (betrouwbare) informatie voor mij. Vertel t me allemaal!! Ik hoop dat er snel reacties komen want de tijd dringt! Alvast bedankt.

Diano
01-09-2002, 23:11
uhhhh Apotheek :confused: DiaNo

Obiwan_kenobi
01-09-2002, 23:13
Origineel gepost door LaZina Salaam, Mijn vriendin heeft onveilig gevreeen en ze is bang dat er sperma bij haar naar binnen is gekomen. Zoals het is gegaan denk ik ook dat ze zwanger kan zijn. Zij wil de morning afterpil halen maar weet niet goed waar enzo. Dus mijn vraag aan jullie is: weten jullie waar je die pil kan halen, hoe duur die is, of de ouders t weten komen en binnen hoeveel uur je m in moet slikken. Ik ben gaan zoeken op internet maar op veel sites vond ik niet veel aan informatie. Of ik vond bijna op elke site wat anders(de pil kost 9euro,gratis,verzekering :confused: ) Dus weten jullie nog goede sites of hebben jullie (betrouwbare) informatie voor mij. Vertel t me allemaal!! Ik hoop dat er snel reacties komen want de tijd dringt! Alvast bedankt. Gewoon bij haar huisarts! Hij/zij heeft eengeheimn dus ze hoeft niet bang te zijn dat hij wat door verteld. ow die pil daar worden ze meestal niet zo lekker van ,... heeft beetje bijwerkingen :)

Obiwan_kenobi
01-09-2002, 23:23
Origineel gepost door jimpie waarom zoek jij het voor haar uit....waarom doet zij dat niet...en waar was haar hoofd om onveilig te vrijen.................?????????? hele mooie vragen waar ze op dit moment niks aan heeft. ze heeft onveilig gewipt en is nu bang voor de gevolgen. Heeft ze blijkbaar niet aan gedacht;)

Bentdialnador
01-09-2002, 23:25

Salaam Nou ik heb een beetje zitten zien of ik een of andere site heb gevonden die intressant is en je moet es nagaan probeer es deze site. http://dutch.femalelife.be/search2.asp Ik hoop dat je verder kunt. Groetjes :blauwkus:

LaZina
01-09-2002, 23:25
He Jimpie tis gewoon gebeurt. tuurlijk ben ik ook boos op haar geworden maar je kan wel boos op haar worden en nix doen. Of je kan boos worden maar ook actie ondernemen. En dat heb ik gedaan, omdat ze een hele goede vriendin van mij is. Dat doe je voor elkaar. Het was vandaag zondag dus we konden helaas niet naar de apotheek maar we gaan er morgen heen. Net lees ik weer dat t bij de apotheek geld kost en dat dat wordt verzekerd maar dan word er weer zo'n brief gestuurd naar huis blablabla. Ik ga verder zoeken maar thanx. x x x x

Jemal2002
01-09-2002, 23:44
Origineel gepost door Stylissima Je moet eerst naar je huisarts gaan en dan kun je de pil ophalen bij de apotheek. Sucsex! ;) Hoeft niet kan ook tegen betaling het gelijk afhalen bij je huisarts gewoon bellen situatie uitleggen ze regelen het zo, komt vaker voor dan je denkt......dus ze hebben het meestal op voorraad.

Jemal2002
01-09-2002, 23:48
Origineel gepost door jimpie waarom zoek jij het voor haar uit....waarom doet zij dat niet...en waar was haar hoofd om onveilig te vrijen.................?????????? We zijn nu eenmaal mensen, we zijn niet perfect, soms vergeet je dingen ook belangrijke dingen. Shit happens, Life happens, Deal with it, Don't critize it

VersaceGirl
01-09-2002, 23:48
naar de huisarts en dan de apotheek als je verzekerd bent hoef je niks te betalen alleen waarschuw haar wel dat je er echt goed ziek van word en dat meen ik!!!!!!!

Jemal2002
01-09-2002, 23:52
Origineel gepost door VersaceGirl naar de huisarts en dan de apotheek als je verzekerd bent hoef je niks te betalen alleen waarschuw haar wel dat je er echt goed ziek van word en dat meen ik!!!!!!! Goed ZIEK!!!!! :stoned:

VersaceGirl
01-09-2002, 23:55
Origineel gepost door Jemal2002 Goed ZIEK!!!!! :stoned: ja das echt waar hoor volgende 2 dagen lig je echt halfdood op je bed :(

DePaRaBier
01-09-2002, 23:57
Moeilijk, Moge Allah haar moed schenken in deze moeilijke tijd......

VersaceGirl
02-09-2002, 00:04
parabier dat slaat echt nergens op kom op man :kwaad:

Jemal2002
02-09-2002, 00:05
Origineel gepost door DePaRaBier Incha`Allah voor je VRIENDIN word ZE ZWANGER van n TWEELING, en wil die jonge niks met haar te make hebbe, en KRIJGT ZE PROBLEME MET HAAR OUDERS en word ze gek ALS STRAF VOOR DEZE VERDERFELIJKE daad............ wie zegt dat ze niet getrouwd is........ misschien wilt ze nu nog geen kind....... Ga mensen niet becritiseren, als je niks goed te zeggen hebt hou liever je mond. Mensen zou als jou helpen de wereld niet, integendeel jullie maken het erger voor andere. PS. zoeen morning after-pil (de eerste pil er zijn in totaal 3 ofzo) moet je binnen 72 uur in nemen, het allerbeste is binnen 24 uur voor betere resultaten.

VersaceGirl
02-09-2002, 00:06

het zijn er 4 eerst 2 binnen 72 uur en precies 12 uur erna nog 2

Pagina's : [1] 2 3