Bekijk originele versie : Chatlogs
Assalaam 3eleykoem mensen,
Ik heb een vraagje over Chatlogs ( die mijn broer heeft geinstaleerd :kwaad: ).Als ik dat programma verwijder komt het steeds terug :confused: .
En als je bij Msn en dan naar Logboek bij gesprekken opslaan het vinkje weghaalt dan neem ik dat je gesprekken niet worden opgeslagen toch? :confused: .
Please I Need Help!
Wa Salamoe 3eleykoem
P.s.: Ik heb niks te verbergen alleen een beetje privacy moet kunnen toch?
Assalaam Fazilet ik heb ook Msn 6 plus :).Dus alleen mijn gesprekken verdwijnen :). I Am So Happy. En nog bedankt.
Ma3a Salama
hahahahahah maareh je hebt nu ook een hele nieuwe chatlog ,die kan je alleen verwijderen als je over een password beschikt.. hehe dusseh meiden jullie kunnen nu helaas niet meer van die 'leuke' gesprekken houden!
Ojee Dus we zijn we gwaarschuwd!
Origineel gepost door Fazilet
je moet eerst naar plus..dan naar voorkeuren klikken en dan..logboeken en dan gesprekken opslaan moet je niet aangevinkt hebben.. lukt het denk je???
CYDAL heb geen "leuke" gesprekken:rolleyes:
Assalaam,
Yep het is gelukt :).Er staat dan " Er is nog niet eerder een logboek voor deze contactpersoon gemaakt.Of kan bestand niet openen als je het op een andere manier probeert.Nu alleen nog die nieuwe versie van Chatlogs met wachtwoord.Als hij die weer instaleert :kwaad: . Jeetje wat een broers geen vertrouwen zeg.
Beslama
Sammy333
21-11-2003, 21:48
Dat heeft mijn broer ook gedaan maar telkens als ik msn afsluit ga ik eerst ff alle gesprekken verwijderen dussssssssssss
:zwaai:
tsjah aan al het mooie komt een eind he.. dusseh wordt bellen voor je leven want dat is het enigste wat nog veilig is voor de girls, tenzij je broer bij de AIVD werkt dan luistert ie je tel gesprekken af! :eek:
Origineel gepost door sammy333
Dat heeft mijn broer ook gedaan maar telkens als ik msn afsluit ga ik eerst ff alle gesprekken verwijderen dussssssssssss
Leeg je ook Prullenbak? :)
hey die chatlogs wat is dat? en kunnen ze je gesprekken lezen? ... tss wat een privé zeg? ... Erg tegenwoordig, met die broers precies!!! ;-)
Gelukkig da ik daar ik geen last van heb.
Origineel gepost door Esita
hey die chatlogs wat is dat? en kunnen ze je gesprekken lezen? ... tss wat een privé zeg? ... Erg tegenwoordig, met die broers precies!!! ;-)
Gelukkig da ik daar ik geen last van heb.
Chatlogs is een programma waarmee ze al je gesprekken op Msn kunnen lezen.Met Datum en Tijd en met wie. :(
Die van mij komt gewoon elke keer binnenwandelen! :(
Sammy333
22-11-2003, 18:39
Ik snap niet waar de prullenbak staat:eek: maar hoebedoel je ze komen binnenwandelen????
Kissss:blauwkus:
Ik snap niet waar de prullenbak staat:eek: maar hoebedoel je ze komen binnenwandelen????
Kissss:blauwkus:
Kijk op je bureaublad, want daar staat een Item Prullenbak.Want als je iest verwijdert van je Pc's gaat het daar automatisch naar toe.En zo kan je broer dus alles gewoon wel lezen.En met binnenwandelen bedoel ik.Dat als ik achter de Pc's zit komt hij elke keer binnen om te kijken wat ik aan het doen ben.Zielig he maar ja wat doe je er aan!
Beslama
Sammy333
22-11-2003, 18:53
Nee daar staat ie niet bij deze pc:confused:maarya...maakt niet uit hij zit tog altijd alleen op zijn account:p
hahah ik heb zelf geinstalleerd zo dat ik mijn broers gesprekken na kan lezen ;-) en trouwens voor prive gesprekken van mij zelf die voer ik niet via msn ewa sorry hoor maar ik vertrouw msn niet.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.