Bekijk originele versie : gekke vraag
salaam Dames,
Ik heb een gekke vraag.en dat is...., heeft iemand van jullie een blaasverzakking of baarmoeder verzakking over gehouden na haar bevalling ?
zo ja?wat merk je en wat doe je eraan?
salaam en groetjs
amina
hALLO DAMES KOM OP MET JULLIE VERHALEN....,
lallakouzina
22-01-2008, 21:43
ik ken wel een vouw die dat heeft(een baarmoederverzakking).ik heb het van horen zeggen,ik heb der niet persoonlijk erover gesproken.wat ik wel weet is dat als ze zwanger is dat de kans groot is dat de baby te vroeg wordt geboren.ze heeft (maar) 3 kinderen.het laatste kind is heel tenger,veels te vroeg geboren.
Heb t even aan moederlief gevraagd omdat ik ze er weleens over heb hore spreken, en het schijnt veel voor te komen tis ook ''makkelijk'' te verhelpen, t zijn vaak de oudere 1ste generatie vrouwen die weten hoe, door een bepaalde soort massage kunnen ze je blaas of baarmoeder terug naar de juiste plaats duwen sommigen combineren dit met een kuur van ''geneeskruiden''..
Vraag t eens na in je omgeving en mocht je niemand kennen dan mag je me altijd aanspreken en zal ik mn best voor je doen inchaAllah,
Succes:)
salaam alykum,
Ik dank jullie erg voor jullie raekties.
ik heb gehoord dat er op dienduur een operatie noodzakkelijk is, daar ben ik erg bang voor, aangezien iknog meer kinderen wil.
kent iemand een vrouw die helpt om de baarmoederverzakking te helpen?
salaam
salaam
lieve siempre ik zou graag weten of je iemand kent?
chokraan,
Wa alaikum salaam Amina,
Ik zal mn best doen en het voor je navragen, waar woon je ergens?
Je hoort zsm van mij:)
Liefs,
salaam alykum,
dank je wel.
ik woon in amsterdam
inchallah
amina
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.