Bekijk originele versie : spijt
getrouwd, maar waarom met hem????
laydeeh2die4
21-11-2003, 22:20
Jah Vertel Eens WaaroM Met Hem
WHat WhErE You ThiNkiNg
ik probeerde een ander te vergeten en zo raakte ik met deze jongen in contact en die werd verliefd op mij en durfde hem niet aftewijzen (hij is niet lelijk of zo)
aicha2003
21-11-2003, 22:35
Hoelang ben je nu al getrouwd?
Origineel gepost door online
ik probeerde een ander te vergeten en zo raakte ik met deze jongen in contact en die werd verliefd op mij en durfde hem niet aftewijzen (hij is niet lelijk of zo)
Meskiena en nu ga je scheiden jek :rolleyes:
Tja..eigen schuld. Je hebt hem gebruikt om iemand te vergeten. SHAME ON YOU! En jah...je durfde hem niet af te wijzen....nu zit je dr aan vast hé
laydeeh2die4
22-11-2003, 01:53
Boontje Komt Om zn Loontje
EigenSchuld moest je niet gaan playen dan he
Origineel gepost door online
vergeet je EX en ga voor je man en houd van hem net zoals hij van je houdt !!
heey je moet die ex gewoon vergeten man. Denk na iemand die van je houd ga jij pijn doen, maar dan bedoel ik ook echte pijn. Dat hoort niet en als je echt hield van je ex was dan bij hem gebleven manggggggggggg :zwaai:
Origineel gepost door samia01
heey je moet die ex gewoon vergeten man. Denk na iemand die van je houd ga jij pijn doen, maar dan bedoel ik ook echte pijn. Dat hoort niet en als je echt hield van je ex was dan bij hem gebleven manggggggggggg :zwaai:
en nu eerst een jointje draaien :D
ik heb hem niet gebruikt op dat moment ben je kwetsbaar en gevoelig en je praat met hem als vriend en hij begrijpt je en van het een gebeurt het ander en voor je het weet is hij verliefd en jij vindt hem leuk maar je houdt niet van hem en denkt dat dat wel komt........................
En je ex die houdt ook van je maar heeft het tijdens je relatie met hem niet aan jou toegegeven het is moeilijk om het uit te maken maar soms moet het anders doet het alleen meer pijn. Je bent onzeker houdt hij van me??? dat zeker maar wil hij met me trouwen???? ik weet het niet
UnspokenPassion
22-11-2003, 18:26
weetje waar ik zo ziek van word van die meiden die hier zeiken van: euh..jaah eigen schuld enzo dit meisje kon het van te voren toch ook niet weten?, denk je dat ze het dan zou doen tjonge jonge wat zijn we weer kinderachtig zeg, enne online we maken allemaal van die periodes mee in onze leven waarvan we het allemaal ff niet meer weten, gewoon ff rustig aan doen en ff voor jezelf gaan nadenken wat je zelf wilt en wat het beste is... geen overhaaste beslissingen nemen en kiijken naar hoe je de rest van je leven wilt leven, ongelukkig met iemand waar je niet van houd/verliefd op bent of gelukkig zijn en je levenweer op de baan krijge, mohim moge god je helpen mop! kus!
laydeeh2die4
22-11-2003, 21:46
Origineel gepost door UnspokenPassion
weetje waar ik zo ziek van word van die meiden die hier zeiken van: euh..jaah eigen schuld enzo dit meisje kon het van te voren toch ook niet weten?, denk je dat ze het dan zou doen tjonge jonge wat zijn we weer kinderachtig zeg, enne online we maken allemaal van die periodes mee in onze leven waarvan we het allemaal ff niet meer weten, gewoon ff rustig aan doen en ff voor jezelf gaan nadenken wat je zelf wilt en wat het beste is... geen overhaaste beslissingen nemen en kiijken naar hoe je de rest van je leven wilt leven, ongelukkig met iemand waar je niet van houd/verliefd op bent of gelukkig zijn en je levenweer op de baan krijge, mohim moge god je helpen mop! kus!
:rolleyes: Euh Ja we hebben allemaal weleens van die periodes dat je het niet meer weet ja maar ga je dan ook ff met iemand trouwen omdat ff tevergeten :o
tuurlijk ik vind erg voor haar dat het zo is gelopen :(
maar ik vind het erger voor de man met wie ze nu is die denkt dat zij met hem is getrouwd omdat zij van HEM :verliefd: houd
en niet om iemand anders tevergeten en als ze hier dan komt zeggen dat ze spijt heeft of dat ze ongelukkig is ja meid dat zag je tog aankomen hallo ?!!! :rolleyes: :o
Wat wil je dat er word gezegd ga scheiden??? dan krijg je weer neej en waarom ze moet proberen
dan zeg je ja proberen dan maar dan krijg je weer tehoren neej want ben nie gelukkig geen gevoelens blah blah
Kortom EIGEN SCHULD DIKKE BULT :kwaad:
Shoot me :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.