Bekijk originele versie : Ladies, ooit alleen op vakantie geweest??
HondaCivicgirl
21-01-2008, 22:19
Hai,
mijn vriendin en ik hadden een weekje Egypte ingepland, we stonden op het punt om te gaan boeken en wat gebeurt er.... ze wordt ontslagen!!
:traan1:
Ze is nu druk op zoek naar een nieuwe baan, maar kan daardoor dus niet meer op vakantie en ik wil echt heel graag gaan, moet me zwaar ontstressen!
Ik ben alleen nooit eerder alleen op vakantie geweest :confused:
Wie heeft hier ervaringen mee??
Riiffia__
21-01-2008, 22:40
Hai,
mijn vriendin en ik hadden een weekje Egypte ingepland, we stonden op het punt om te gaan boeken en wat gebeurt er.... ze wordt ontslagen!!
Ze is nu druk op zoek naar een nieuwe baan, maar kan daardoor dus niet meer op vakantie en ik wil echt heel graag gaan, moet me zwaar ontstressen!
heb je toestemming van je ouders gekregen om te gaan en het is best wel niet goed om alleen als vrouw te gaan stel je voor er gebeurt iets maar je moet maar zelf weten:goedzo:
Hai,
Je gaat toch niet alleen echt boring. Dan blijf ik liever thuis ;)
lala_oujdia15
22-01-2008, 15:29
kan je iemand anders vragen? haha klinkt beetje raar
Anti-Flirt
22-01-2008, 20:01
Hai,
zielig als ze is ontslagen gaat ze toch juist ook lekker een weekje ontstressen in egypte.... een nieuwe baan vind ze echt niet in 1 week hoor anyway volgens mij is het gewoon een smoesje om niet met je mee op vakantie te gaan.... en by the way ik zou echt niet in mn eentje gaan naar egypte met al die vieze arabische mannetjes om me heen gatverdamme...
HondaCivicgirl
22-01-2008, 21:27
heb je toestemming van je ouders gekregen om te gaan en het is best wel niet goed om alleen als vrouw te gaan stel je voor er gebeurt iets maar je moet maar zelf weten:goedzo:
Ja, uiteraard heb ik toestemming van mijn ouders, maar zij vinden het ook eng!
Aan de ene kant durf ik echt niet, maar ik wilde het zo lang al en heb het echt nodig!
:confused:
HondaCivicgirl
22-01-2008, 21:28
Je gaat toch niet alleen echt boring. Dan blijf ik liever thuis ;)
Het is echt puur om te ontstressen he, dus een beetje zon, zee en winkelen, that's it! (maar 1 weekje)
HondaCivicgirl
22-01-2008, 21:30
kan je iemand anders vragen? haha klinkt beetje raar
Nee helaas! Mijn andere vriendinnen studeren, ze kunnen dan echt niet weg! :traan1:
HondaCivicgirl
22-01-2008, 21:31
zielig als ze is ontslagen gaat ze toch juist ook lekker een weekje ontstressen in egypte.... een nieuwe baan vind ze echt niet in 1 week hoor anyway volgens mij is het gewoon een smoesje om niet met je mee op vakantie te gaan.... en by the way ik zou echt niet in mn eentje gaan naar egypte met al die vieze arabische mannetjes om me heen gatverdamme...
Het is mn vanwege het geld nu voor haar he. Enne enge vieze mannetjes, ieuw! Haha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.