Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP, Goede R&B Muziek Gezocht!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
21-11-2003, 19:51

Salaam iedereen, Aangezien ik sinds deze week een nieuwe computer heb gekregen met daarop een brander wil ik wat meer muziek van internet downloaden. Maar mijn muziek kennis is niet zo... Dus wie kan me helpen aan een paar lekkere nummers. Het liefst nieuwe muziek!! Alvast bedankt! Beslema :zwaai:.

Achraf_Maraksie
21-11-2003, 21:07
Wa salaam Den_Bosch_Arabi, Lekkere muziek? Uhmzz...Wat dacht je van deze steello?: * Donnel Jones - Put Me Down Shorty Got Her Eyes On Me * 112 - Unbelievable It's Going Down Tonight Hot & Wet (ft. Ludacris) Na Na Na Na (ft. Sean Paul) * Boniface - Cheecky You've Got It All * Ruppee - Tempted To Touch * Buyout Notch - Nottin' No Go So * Sean Paul ft. Mr. Vegas - She Likes It * Fatman Scoop ft. Dani, Phaedra & Lil'Kim - I'm That Girl (V8 Remix) * Ideal US - Whatever (radioversion) Hopelijk houden deze nummers je wel even zoet ;). Thallah Achraf :cool:

Bless
21-11-2003, 21:12
ga gewoon cd kopen...net als normale mensen ...!

Achraf_Maraksie
21-11-2003, 21:40
Origineel gepost door Bless ga gewoon cd kopen...net als normale mensen ...! Als jij eens een leven gaat kopen!

Leipemocro
21-11-2003, 22:23

Origineel gepost door Den_Bosch_Arabi Salaam iedereen, Aangezien ik sinds deze week een nieuwe computer heb gekregen met daarop een brander wil ik wat meer muziek van internet downloaden. Maar mijn muziek kennis is niet zo... Dus wie kan me helpen aan een paar lekkere nummers. Het liefst nieuwe muziek!! Alvast bedankt! Beslema :zwaai: Ik raad je aan om gewoon door het forum te bladeren want om de dag opent wel iemand zo'n topic. Trust me er zijn 100000 van zulke topics dus gewoon effe zoeken :D :zwaai:

CYDAL
23-11-2003, 15:45
ey ik stuur je wel via pm wat hele mooie underground R&B als je wilt?

Leipemocro
24-11-2003, 08:36
Dit is mijn stijl : *Latif - who's loving here now - i don't wanna hurt you *Selwyn - she said - rich girl - negative things *Tank - Cake And Ice Cream ft Heat - my freak *Marc nelson - too friendly *Akia - california *Craig David - Nobody Has To Know - whats_your_flava_(live_down_under) *Sasha and Sean Paul - Dat Sexy Body Deport Them enz enz enz Als je nog meer wilt hoor ik het wel , hoop dat je hier wat aan hebt :D :zwaai:

Leipemocro
29-11-2003, 16:07
dru_hill-never_stop_loving_you dru_hill-men_always_regret marques_houston-that_girl marques_houston-alone Avant- Reaction Lil' Zane - Ways Of The World Selwyn & Willy Denzey - Easy Brian Mcknight - 6 months,8 days,12 hours Brian Mcknight - Shoulda, Woulda, Coulda Sam Salter - Give Me My Baby !!! :Iluvu: Sam Salter - Your side of the bed Code 5 - Whats Ur Name Girl sean_paul- from head to toe

Leipemocro
29-11-2003, 16:27
Als je dit wat vind moet je het zeggen , dan heb ik nog wel meer voor je. Ik luister ook alleen naar dit soort muziek ;) :D :zwaai:

Leipemocro
29-11-2003, 20:17
hahahah ewa ik ben een slow / lui mens dus die muziek past precies bij me :D maar ik zal voor je kijken

Leipemocro
29-11-2003, 22:51
kjon - miami Sat R Day - Steelo 28x-but_now_youre_gone Tonex - Bout A Thang muet - benza baby - baby_you_can_do_it_(clean_feat_toni_braxton) Akia - California (Hip Hop Remix) Lil Zane - 12 - You must really love me silk-silklove Selwyn - Buggin' Me Monifah -Touch It lumidee - honestly_-_feat._n.o.r.e._(remix) Zoiets ???? :zwaai:

sisterhood
30-11-2003, 17:20
Origineel gepost door Den_Bosch_Arabi Leipe Mocro, Dat valt wel bij mij in smaak, maar sorry dat ik telkens zo zeurend over kom. Maar heb je toevallig nog meer tips? Andere mensen mogen ook hun tips hier noteren. Alvast bedankt allemaal. Beslemaaa :zwaai: IK GEEF JE EEN OLIJF TAKJE HEB JE MEER AAN DENK IK DAN EEN PAAR NUMMERS ik heb wel een TIP voor je.. je kent toch wel een paar artiisten waar je t liefst naar luisterd nou dan tik je hun naam in de zoek machine dan krijg je remixen te zien (( zijn meestel bewerkt of door anderen mee gezongen )) dan ga je als je die artiesten weer leuk vind nummer van hun downlaoden zo vind je altijd muziek die jij leuk vind en bijna niemand heeft ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Leipemocro
30-11-2003, 17:54
Ben je een craig david gek , dan moet je deze album zeker hebben :) Craig David - Acoustic Disc 01 - Rise & Fall 02 - 4 Times a lady 03 - Nice and slow 04 - Fill me in 05 - What's your flava 06 - 7 days 07 - Come toget (dit zijn niet de normale versies, die heeft iedereen al :D :zwaai:

Leipemocro
01-12-2003, 11:29
Origineel gepost door Den_Bosch_Arabi He Leipe Mocro, Bedankt voor de tip. Maar zijn die versies te downloaden via Kazaa? Craig David is zeker een goede muziek artiest en zijn muziek valt bij ons in smaak. Ik zou het echt niet weten , je kan het proberen :zwaai:

Leipemocro
09-12-2003, 00:12

Alles van Frankie J !!!!!!!!!!!!!!!! Trust me :Iluvu: :D

Pagina's : [1] 2 3