Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klagen is een Joods uitvinding

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 18:18

Hey uitlokken en provoceren is Joods wapen.....om daarna zielig te kunnen doen met ''zie je wel Marokkanen(Moslims) zijn anti-semieten''.....en maar huilen en maar huilen en de WOII-geschiedenis uit de kast halen en van de stof ontdoen.....maar hoe kan in Allahsnaam een Arabier nou anti-semiet zijn als je weet dat Arabieren en Joden één en dezelfde grootvader hebben?..... anti-semitisme kan alleen voorkomen bij Christenen, Katholieken etc.....wel ze prijzen zichzelf onnodig veel en vaak door te suggeren dat topics ''met een Joodstintje'' worden verwijderd omdat de pro-Joden textueel krachtig zijn.....ze weten immers beter omdat zij keer op keer weerlegd worden door broeders en zusters dmv sterke argumenten die te scannen zijn....de pro-Joden cq anti-Islam aanhangers daarentegen, komen met de meest krankzinnige argumenten die vol zitten met Islam-haat.....dus ik begrijp nog steeds niet waarom zij hun eigen haat en leugens rechtvaardigen.....jij hebt wel een hele hoge pet op van jezelf door te gaan lasteren en te insinueren dat beheer haar werk niet goed doet, dit is werkelijk hek van de dam.....dat men solidair is met de Joden is hun goed recht maar ga je wil niet opdringen aan andere.......sta eens even met beide beentjes op de grond en ga de discussie aan zonder continu zielig te doen..... Beheer van Marokko.nl kijkt niet naar raciale achtergronden, religies of whateva maar je wordt nooit en te nimmer gedwongen om hier te komen.....ik als Marokkaan zou het niet eens in mijn hoofd moeten halen om bv op www.joods.nl te gaan discussieren......als bij het minst geringst tegenstribbeling of pro-Palestina mening en gelijk zie ik daarna ''u heeft geen toegang meer tot Joods.nl"......dus waar praten we over?......dat zegd al genoeg over de openheid en acceptatie van andersdenkende op andere niet-Moslim fora....vooral de Joodse cq racistische sites van Nederlandse origine gaan hier 'onopgemerkt' mee verder zonder dat maar iemand beklag doet.....de media wil maar al te graag citeren uit Marokkaanse fora om hun vooroordelen en haat kracht bij te zetten.....en de kaaskoppen en Joden komen hier ook aan meehelpen op alle Marokkaanse fora.....provoceren en klagen dmv haat is hen geen onbekend terrein....het lijkt zelfs een uitvinding te zijn van hen waar ze pattent op hebben..... Over meten met 2 maten gesproken......klagen doen ze nog altijd bij de klaag.....juist!. :D

roebla
21-11-2003, 18:22
Origineel gepost door KohiNoor Ben je Joods?? Jij zit hier namelijk ook te zeuren. Zeurdoos. :D Het is ook zo aanstekelijk :p

Perez
21-11-2003, 18:31
Citaat van Bidawi Mazlot:.....ik als Marokkaan zou het niet eens in mijn hoofd moeten halen om bv op www.joods.nl te gaan discussieren......als bij het minst geringst tegenstribbeling of pro-Palestina mening en gelijk zie ik daarna ''u heeft geen toegang meer tot Joods.nl"...... Heb je het geprobeerd???? Want anders wist je dat vast niet. En als je het niet geprobeert hebt moet je ook niet iets zeggen dat je niet weet. Want eerlijk gezegd geloof ik dit helemaal niet. Beschuldigingen moeten wel gegrond zijn!

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 18:46
Origineel gepost door Perez Citaat van Bidawi Mazlot:.....ik als Marokkaan zou het niet eens in mijn hoofd moeten halen om bv op www.joods.nl te gaan discussieren......als bij het minst geringst tegenstribbeling of pro-Palestina mening en gelijk zie ik daarna ''u heeft geen toegang meer tot Joods.nl"...... Heb je het geprobeerd???? Want anders wist je dat vast niet. En als je het niet geprobeert hebt moet je ook niet iets zeggen dat je niet weet. Want eerlijk gezegd geloof ik dit helemaal niet. Beschuldigingen moeten wel gegrond zijn! Er zullen wel meer dingen zijn waar jij niet in geloofd...daar lig ik dus niet wakker van :zwaai:

Perez
21-11-2003, 18:57

Je hebt m'n vraag nog niet beantwoord. Heb je het geprobeerd om op die site te schrijven????? Is het jou eigen ervaring??????

Scottie
21-11-2003, 18:58
Nou, en dat vind ik nou zo fijn aan deze site. Ik mag mijn rechts-reactionaire, anti-zionnistische, pro-democratische en kritisch-christelijke meningen maar zo op dez site zetten. Echt, het is hier net de Tros van Marokko: de gezelligste familie van Nederland. Nou, joods of niet, ik schrijf waar ik wil. Is er een joods.nl? Echt? "Hoor de wind waaahaaait door de bomen, makkers staakt uw wild geraas. Heilig avondje is gekoooomen, avondje van Sinterklaas .... " http://www.sint.nl/flash/hoor.html Scottie, uw tros.

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 19:24
Origineel gepost door wolfowitz toch is het vreemd dat die topic plotseling naar kletshoekje verdwijnt; wie bepaalt dat? vooral op het moment, dat ik kritsche moslims eens wees op het feit dat ze naar hun eigen bezetting van Westelijk Spaans sahara moeten kijken, en dat totalitaire koningsbewind daar in Marokko, die zijn land als volkstuintje ziet. Shalom, En dat kom jij mij schaamteloos vertellen?...alsof jij de geschiedenis en heden van MIJN land beter kent...Marokko is voor mij Marokko omdat daar mijn familie woont en ik me nog steeds hartstochtelijk interesseer in de Marokkaanse pracht qua cultuur, tradities etc etc....dat Marokko een NEO-koloniaal regime is geworden na de Fransen en dankzij de Fransen zal niets veranderen aan mijn voorliefde voor Marokko.....ik heb het uiteraard te doen met de onderdrukte daar zoals ik mijn medeleven kenbaar maak voor alle onderdrukten op deze aardkloot.....dus ik snap niet wat waar jij je zo druk om maakt....vind je het gek dat Moderators gewoon hun werk doet door kletspraat zonder wol naar kletshoekje te verbannen?.....trouwens mijn topic is niet speciaal geopend voor jou dus voel je zelf niet gevleid....het is een constatering van de afgelopen maanden op MAROKKO.nl.

Scottie
21-11-2003, 19:31
Nou, het interessant om te zien en te lezen hoe de MarokkaansNederlandse deelnemer deze mooie en zingevende joodse traditie heeft overgenomen. Mijn God, wat kunnen sommige Maro's klagen. Ik heb het al gezegd, zodra die vouwwand uit Palestina terug kan, dan kan hij hier in West weer worden opgetrokken. Met isolerend materiaal van de woningbouw, kan de gemiddelsde moslim voor, tijdens en na het avondgebed tegen die Vouwwand gaat staan te vertellen wat er hier allemaal mis is. Scottie.

Byna
21-11-2003, 20:14
je antwoorden worden ook met de dag slechter scottie

Byna
21-11-2003, 20:23
Origineel gepost door Pistach En die van jou korter en korter, gelukkig maar. :D he verrek zeg je durft nog te reageren nadat ik je oortjes gewassen heb?? toe maar... knappe belg :giechel: om lange en zinvolle reacties te geven heb je een verstaander nodig en als ik het met jullie moet doen dan lees ik liever en lach om die stomzinnige maar uiteraard 'eerlijke' reacties... vandaar (exellentie)

appie666
21-11-2003, 20:24
Probeer eens een topic op Joods.nl 'wat vinden jullie van moslims' en kijk dan of dan opmerkingen van de Joodse leden daar laag bij grond zullen zijn of niet! Nou ik weet het bijna wel zekker dat dat zeker het geval zou zijn!

appie666
21-11-2003, 20:29
Nee, wat ik wil zeggen is dat de joden over het algemeen op dat punt ook niet zo heilig zijn en wat ze denken over moslims daar weet ik het antwoord wel op ;)

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 20:52
Origineel gepost door wolfowitz [QUOTE]Origineel gepost door Bidawi_Mazlot [B]Shalom, En dat kom jij mij schaamteloos vertellen?...alsof jij de geschiedenis en heden van MIJN land beter kent...Marokko is voor mij Marokko omdat daar mijn familie woont en ik me nog steeds hartstochtelijk interesseer in de Marokkaanse pracht qua cultuur, tradities etc etc....dat Marokko een NEO-koloniaal regime is geworden na de Fransen en dankzij de Fransen....blablabla( tuurlijk het zal weer eens niet de schuld van een ander zijn, klaag klaag) Natuurlijk, bidalo Mazzeltov, jij mag schaamteloos vertellen via een topic, dat "klagen een Joodse uitvinding is"en als je dan meteen zelf over alles en wat zit te klagen, heb je vast joods bloed door je aderen stromen; tenminste, als jouw topik waar is. En even voor de goede orde; de naar de prullebak verwezen topik ging natuurlijk over"wat vind jij van joden". Inderdaad waren de meeste reakties van deelnemeres met een z.g islamities-marokkaanse achtergrond zeer laag bij de grond, maar verwijt mij dat niet.Want je doet nou net uitkomen of ik zo dom kletste. Nee, je bloedbroeders uit Nador Als je ff met je neus op de feiten gedrukt wordt dan is het begrijpelijk dat je niet eens fatsoenlijk kan quoten. Dit terzijde. Je begint een beetje puberaal te reageren door andermans nickname te verkwanselen naar jouw verkwanselde hersentjes....het is voor jou DE HEER BIDAWI. Leg je ernu maar bij neer dat je weerloos om je heen slaat zonder enig fatsoenlijk resultaat....Ik als Marokkaanse Moslim wil gewoon openstaan voor andermans denken maar gaat men openlijk leugens verkondigen..... die uit de vingertjes floepen omdat de gewetens en harten vol zitten met haat jegens Moslims in het algemeen en islam in zijn geheel dan zul je dit snel merken.....dat is niet klagen maar opkomen voor je identiteit...leugens mogen niet bestaan op de wereld....want door leugens en verdraaing worden onze broeders en zusters op 'legitieme wijze' vernederd en vermoord.....credo is ''Moslims vernederen en vermoorden is een schone zaak''.....tja jij en consoorten zijn niet meer dan een weerspiegeling van de harde realiteit zoals wij die altijd al hebben gekend, de laatste nieuwtjes zag ik persoonlijk al aankomen nog voor de eerste Golf oorlog.....de Islam is voor rechtvaardigheid op een eerlijke manier en niet de manier zoals jij en consoorten hier op Marokko.nl kleinschalig vertonen..... Ik kan je helaas niet serieus nemen en zelfs schuldig verklaren voor racist aangezien jij in een andere topic(die ik netjes verborgen heb om jou ermee te confronteren als het nodig is) ''het enigszins begrijpen dat een man op tv openlijk verklaarde dat een leven van een Jood is meer waard dan die van 100.000 Irakezen" Jij hoort openlijk excuses aan te bieden voor deze afschuwlijke gedachtegoed van de zionisten en openlijk verklaren dat jij volledig afstand houdt hiervan.....doe je dit echter niet dan ben je gewoon een islam-hater die die zich op Marokkaanse fora bevindt om geen fatsoenlijke en wel-geinteresseerde houding te nemen tussen Marokkanen cq Moslims.....hoe kunnen wij het ooit eens worden als jij zo'n afschuwelijke gedachtegoed omhelst....ik ben er heilig van overtuigd dat wij het nooit eens zullen worden omdat jij met haat discussierd en ik met liefde.....ik wil niet dat jij je Ego achterna loopt en misschien in 1 van de putten komt der vuur!.....dat is het verschil tussen mij en jou, de Islam staat voor barmhartigheid en begrip en niet voor koppigheid en haat.

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 21:37
Origineel gepost door wolfowitz als je moslims met de neus op de feiten drukt, gaan ze altijd raar doen, zoals topics weghalen en bij kletshoekjes zetten, de ander intimideren, of uitschelden, etc etc; zelden zal een nep-moslim zeggen tja, eigenlijk zit er ook wel een stuk waarheid in wat jij zegt. Als een jood zegt dat hij zijn leven meer waard vindt dan 100.000 irakezen, dan vind ik dat hij veel eigenwaarde heeft. Ik zeg niet, dat het doden van 1 jood beantwoord moet worden met de dood van 100.000 irakezen. Maar Israel ruilt wel 1 soldaat van hun in voor 400 gevangen palestijnen! In die kontekst kun je het ook nog eens zien. Ik vind uberhaupt, dat in de moslim wereld nogal gemakkelijk met levens wordt gestrooid hoor, het interesseert ze allemaal geen f.uc.k. lijkt wel Jij zag alles al aankomen, en goh wat goed; ik zie nog meer aankomen, en het zal voor ons allemaal niet best zijn. Waarom klaag jij dan altijd over verzetstrijders?.....denk maar niet dat alle Moslims blijven wachten tot dat de zionisten ophouden met hun onrecht.....iedere gedode Moslim staat genoteerd en de wereld zal er op één of andere manier voor moeten boeten.....onschuldige doden zullen er uiteraard vallen maar het is nog altijd aan Allah(swt) om te bepalen wie onschuldig is en wie niet, wij weerloze mensen kunnen niet alles vatten, we kunnen alleen nuttige Kennis opdoen om een beetje de wereldse ontwikkelingen(positief/negatief) te kunnen vatten met onze harsentjes die wij gekregen hebben van onze Schepper.....vallen en vielen er geen onschuldige doden onder de Amerikaanse vlag?....dan praten we niet over orde van tientallen of zelfs duizenden maar dan hebben we het over miljoenen!.....en dit waren niet alleen maar Moslims maar ook indianen(rechtmatige eigenaren van Amerika), negers enz enz..... Praat met verstand en niet met je onderste uit-en inlaatklep if u know what ik bedoel. Je bent gewoon verblind geraakt door jouw haat en je zal sterven in je haat.

Perez
21-11-2003, 21:51

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot [BJe bent gewoon verblind geraakt door jouw haat en je zal sterven in je haat. [/B] Haat is iets waar je zelf volgens mij ook heel goed in bent.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9