Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom vinden de (meeste) jongeren politiek niet leuk/interessant?

rif_ridster
21-11-2003, 17:38

hey peepzzz Voor een onderzoek (die ik plegen moet)... zou ik willen weten waarom jongeren zich niet zo intresseren in de politiek.....dit wil niet zeggen alle jongeren....maar ik zou jouw mening willen horen...en hoe je erover denkt.... Graag met argumentatie....en een goede conclusie.... Hebben jullie ook enig idee hoe men de politiek voor jongeren intressant kan maken..... schrijf 't liefts stukken tekst ik moet 4 a4tjes vol hebben :( alvast bedankt, RR. :zwaai:

roebla
21-11-2003, 18:25
hmm wie zegt dat jongeren zich niet zooo in politiek interesseren volgens mij moet dat eerst worden onderzocht En ik denk dat de Marokkaanse jongeren zich wel degelijk interesseren in de politiek ! Gezien onze planning dat we over 50 jaar het land moeten overnemen :hihi:

Bidawi_Mazlot
21-11-2003, 18:56
Origineel gepost door rif_ridster hey peepzzz Voor een onderzoek (die ik plegen moet)... zou ik willen weten waarom jongeren zich niet zo intresseren in de politiek.....dit wil niet zeggen alle jongeren....maar ik zou jouw mening willen horen...en hoe je erover denkt.... Graag met argumentatie....en een goede conclusie.... Hebben jullie ook enig idee hoe men de politiek voor jongeren intressant kan maken..... schrijf 't liefts stukken tekst ik moet 4 a4tjes vol hebben :( alvast bedankt, RR. :zwaai: Waarom zou ik de politiek niet in willen gaan?....omdat ik aan de volgende eisen niet voldoe: 1. homo 2. Jood 3. de werkelijkheid verdraaien voor eigen doeleinden 4. Marokkaan in hart, nieren en uiterlijk ben :ego: :D(voldoe ik hieaan?) 5. hielenlikker Ik interesseer me in de politiek omdat ik zo erachter kan komen waar ik aan toe ben op deze aardkloot....dit lekker veilig op de achtergrond ;) ps: kopieer en print dit niet uit wil je slagen! :D

rif_ridster
21-11-2003, 20:04
Origineel gepost door roebla hmm wie zegt dat jongeren zich niet zooo in politiek interesseren volgens mij moet dat eerst worden onderzocht En ik denk dat de Marokkaanse jongeren zich wel degelijk interesseren in de politiek ! Gezien onze planning dat we over 50 jaar het land moeten overnemen :hihi: voor mij hoeft er niets te bewezen worden aangezien dit een opdr8 is die ik MOET doen van school...dan zal t allemaal wel kloppen.....en ik kan w8en tot me haar grijs is op een onderzoek....dus laat dat maar zitten... ik heb t niet over alle jongeren maar de MEESTE

appie666
21-11-2003, 20:10

Ik denk omdat mensen in het algemeen dus niet alleen Marokkanen het politiek zien als een 'poppenkast' en uit mensen die hun eigen zaken lopen te vullen. En uit de oogpunt van de Marokkanen gezien: waarom zou je je interesseren in politiek en politici die solidair zijn met de zionistische kwaad in deze wereld en Islam als een bedreiging zien? Waarom zou je je interesseren in mensen zoals de Hoop scheffer?

rif_ridster
21-11-2003, 20:15
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Waarom zou ik de politiek niet in willen gaan?....omdat ik aan de volgende eisen niet voldoe: 1. homo 2. Jood 3. de werkelijkheid verdraaien voor eigen doeleinden 4. Marokkaan in hart, nieren en uiterlijk ben :ego: :D(voldoe ik hieaan?) 5. hielenlikker Ik interesseer me in de politiek omdat ik zo erachter kan komen waar ik aan toe ben op deze aardkloot....dit lekker veilig op de achtergrond ;) ps: kopieer en print dit niet uit wil je slagen! :D hahah die idee kreeg ik al om dit niet te kopieren toen ik de eerste twee punten las... maar jah goed dat je de waarheid spreekt!! :zwaai:

Missy_Rose
21-11-2003, 23:15
Ik interesseer me wel voor de politiek en wil er later ook graag in (nee Bidawi, ik ben geen homo, jood, niet-Marokkaan, hielenlikker of waarheid verdraaier :lekkerpuh: ). Alleen snap ik helft van de tijd niet waar die mannetjes over l*llen (ik doe vwo en ben de slimste van de klas, moet je nagaan)