Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik moet maar liefst 40 kilo afvallen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

NightShade
21-01-2008, 02:24

Wie heeft hier tips? We kunnen elkaar ook helpen! Alvast dank.

saka-moker
21-01-2008, 03:57
de trap pakken inplaats van de lift, gwn lopen als iets dichtbij is inplaats van de tram of metro te pakken. <--------- die kleine dingetjes waar je ook van afval. en natuurlijk 3 grote maaltijde per dag en light producten gebruiken. je ontbijt niet overslaan want dat verdeelt je energie zodat je goed kan bewegen. en probeer zoveel mogelijk te sporten, bij een club is het beste, want dan ben je meer gemotiveerd dan in je eentje. Succes !!

ILhameLovesA
21-01-2008, 08:59
in hoeveel jaar ? :hihi: :hihi:

maghreb D-lite
21-01-2008, 12:08
:hihi: :hihi: :ego: ik wens je veel sbar en discipline... insh' Allah ga je het volhouden en lukt het je om je doel te bereiken ;)

pleasure
21-01-2008, 15:09

1 tip: Volhouden. Succes.

miramar28
21-01-2008, 18:14
salaam nightshade, ik moet ook veel afvallen en ben nu 2 weken met de strijd tegen de kilo's begonnen. ik moet ook rond de 40 afvallen, ben namelijk 1 61 en weeg 97 kilo. Ik snoep niet meer en eet regelmatig (drie maaltijden per dag). Ik probeer veel groenten en fruit te eten en niet te vergeten 2 liter water. Oh ja en ik doe nu aan spinning 2 keer per week. Ik probeer het rustig op te bouwen naar 4 dagen. Mijn doel is elk week een kilo kwijt! Nightshade ik raad je af aan crash dieeten te doen. Uit eigen ervaring weet ik dat dat juist zeer slecht is voor je stofwisseling waarmee je het jojo probleem krijgt. 5 kilo kwjit 10 kilo eraan. NIET DOEN DUS! Mijn strijd tegen de kilo's wordt werkelijk the battle of my life, en ik zal het winnen:banana: :banana: :banana: :banana:

ILhameLovesA
21-01-2008, 18:25
salaam nightshade, ik moet ook veel afvallen en ben nu 2 weken met de strijd tegen de kilo's begonnen. ik moet ook rond de 40 afvallen, ben namelijk 1 61 en weeg 97 kilo. Ik snoep niet meer en eet regelmatig (drie maaltijden per dag). Ik probeer veel groenten en fruit te eten en niet te vergeten 2 liter water. Oh ja en ik doe nu aan spinning 2 keer per week. Ik probeer het rustig op te bouwen naar 4 dagen. Mijn doel is elk week een kilo kwijt! Nightshade ik raad je af aan crash dieeten te doen. Uit eigen ervaring weet ik dat dat juist zeer slecht is voor je stofwisseling waarmee je het jojo probleem krijgt. 5 kilo kwjit 10 kilo eraan. NIET DOEN DUS! Mijn strijd tegen de kilo's wordt werkelijk the battle of my life, en ik zal het winnen:banana: :banana: :banana: :banana: 1 kilo per week maar is wel weinig,ik kan heel makkelijk afvallen gelukkig binnen een week ben ik juist 5 kilo kwijt.

NightShade
21-01-2008, 22:10
in hoeveel jaar ? hahaha, funny. Kietel me. :moe:

NightShade
21-01-2008, 22:11
De rest heel erg bedankt voor de tips! :sjans:

Chance
21-01-2008, 22:13
Wauw! :goedzo: Hoop dat je het blijft volhouden zodat jij je goed blijft voelen met het gewicht dat je hebt.

NightShade
21-01-2008, 22:17
Wauw! :goedzo: Hoop dat je het blijft volhouden zodat jij je goed blijft voelen met het gewicht dat je hebt. Thanks baby! Geen tips voor deze dikkerd?

Chance
21-01-2008, 22:19
Thanks baby! Geen tips voor deze dikkerd? You are welcome! Hmm, ik probeer juist aan te komen, wat me amper lukt. Maar denk dat je regelmatig moet eten, goed kijken wat je eet, lekker veel vis eten, olijfolie gebruiken, verse groenten kopen, tussendoortjes vervangen met water en fruit. En 1x in de week gaan zwemmen!

NightShade
21-01-2008, 22:20
You are welcome! Hmm, ik probeer juist aan te komen, wat me amper lukt. Maar denk dat je regelmatig moet eten, goed kijken wat je eet, lekker veel vis eten, olijfolie gebruiken, verse groenten kopen, tussendoortjes vervangen met water en fruit. En 1x in de week gaan zwemmen! Is zwemmen dan goed voor afvallen?

Chance
21-01-2008, 22:22
Is zwemmen dan goed voor afvallen? Jazeker! Je gebruikt namelijk al je spieren en door het water voel je gewicht niet, waardoor je ook wat langer door kan gaan met zwemmen of aqua jogging ofzo proberen. Dat zijn speciale lessen die worden gegeven in het zwembad voor de mensen die willen afvallen.

vrouwtjuh81
21-01-2008, 22:22

woow,40 kilo is erg veel. Ik zou het snoepen gewoon laten,en geen frituurhapjes eten. Junkfood afschrappen,sauzen zoals mayo,zware marokkaanse maaltijden. Wat je wel moet eten is: S'ochtends voor het ontbijt,2glazen water drinken en een ontbijt met 2donkerbruine boterhammen,licht beleg en een glas vers geperste sap. Tussendoortje is fruit,mag je zelf bepalen,maar liever geen banaan of avocado. Rond 12uur s'middags drink je weer 2glazen water. s'middags eet je weer 2bruine boterhammen,met lichtbeleg of crackers zijn nog beter,maar zit je niet goed vol mee.En ook hier drink je bij een glas verse sap of een kopje thee zonder suiker. Daarna neem je als tussendoortje,een gezonde reep,zoals muesli of een meergranen koekje. Rond 5uur drink je weer 2glazen water. Avondeten mag niet later dan 6uur,en je moet eerst een salade eten,zonder olie of sausje.je mag in je salade alleen azijn en beetje zout gebruiken,meer niet. Avondeten mag je zelf bepalen,als het maar niet in olie is gebakken. Liefst om aan te raden is gestoofde groente met een gegrilde vlees of zo,ook erg gezond. Daarnaast moet je natuurlijk veel sporten,minimaal 4keer per week. Wat ik heb getypt is ongeveer wat je moet eten,je mag het natuurlijk hier en daar aanpassen. Veel succes:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10