Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongen gek maken!

Pagina's : [1] 2 3 4

misss_respect
20-01-2008, 23:53

Heeeeeeeeeeeeeeeey dames en HEREN hoe maak je een jongen gek (zonder zeks of gekke dingen) maar gwn! heb het gevoel dat ze kicken op dames die afstandelijk doen en bitchie zijn??? K begrijp het niet want als je lief doet enso dan wilen ze je niet ofsow??? Maar ken een jongens en spreek hem via msn maar vind m egt leuk en hij mss mij ook maar hoe komt t goed???

chimma
20-01-2008, 23:58
heey hbiba ....maaaar WAT moet er goed komen??????:rolleyes:

Meiistro
21-01-2008, 00:13
Je bedoelt een beetje Dirty Talk, dat kan een onderdeel zijn van een relatie .. Ligt er maar net aan of je het beide leuk vind :o

Rhizlen
21-01-2008, 00:39
Respect,grappig dat dat nou net je accountnaam is,haha.

_Sheherazade_
21-01-2008, 00:40

ik heb net gehoord van mn vriendin dat je eerst heeel lief moet doen enzo en net wanneer hij jou ziet zitten moet je niks van je laten horen tot hij jou telkens contacttt ensow...

fatima3
21-01-2008, 00:44
ik heb net gehoord van mn vriendin dat je eerst heeel lief moet doen enzo en net wanneer hij jou ziet zitten moet je niks van je laten horen tot hij jou telkens contacttt ensow... niet doen... je moet je gwoon beetje hard to get tonen, je hoeft niet helemaal contact stop te zette:maf: gwn beetje uit de lucht doen...

Sensation
21-01-2008, 01:49
de meiden zullen uiteindelijk diegene zijn die achter de jongens gaan lopen

fatima3
21-01-2008, 01:51
de meiden zullen uiteindelijk diegene zijn die achter de jongens gaan lopen :hihi: soms heb je ook van die :nerd: die achter de meide aanlope:lekkerpuh

Sensation
21-01-2008, 01:53
:hihi: soms heb je ook van die :nerd: die achter de meide aanlope:lekkerpuh ja weten er niets van hun zullen zonder meisje belanden uiteindeijk :hihi:

fatima3
21-01-2008, 01:54
ja weten er niets van hun zullen zonder meisje belanden uiteindeijk :hihi: :maf2: hoe zit het met jou dan?

Sensation
21-01-2008, 15:45
:maf2: hoe zit het met jou dan? haha hoe bedoel je hoe zit het met mij.. denk je alle jongens zijn bitches, er zijn genoeg je vind ze moeilijk, om de manier hoe ze te werk gaan denk je wij hebben niets te doen ofso gaan we rondjes lopen in city en meiden aanspreken net alsof ik hier k*tje beneden heb ik heb een pizzabakker hier beneden en dan ga ik achter de wijven aan dat kan tog nie..:hihi: uhuhh echt niet ik zou nooit een jonge achterna gaan daar heb ik te veel trots voor :ego: ja dat is ook waarom wij elkaar nooit zullen treffen..

Zakenvrouw_
21-01-2008, 15:48
Waarom gek maken? Als je jezelf bent, je eer hebt..schoonheid van binnen en buiten, respect toont,Voor je loopt met je ogen naar de grond,rustig en onopvallend, dan maak je hem gek genoeg:)

fatima3
21-01-2008, 15:49
[QUOTE=Sensation;42799419]haha hoe bedoel je hoe zit het met mij.. denk je alle jongens zijn bitches, er zijn genoeg je vind ze moeilijk, om de manier hoe ze te werk gaan denk je wij hebben niets te doen ofso gaan we rondjes lopen in city en meiden aanspreken net alsof ik hier k*tje beneden heb ik heb een pizzabakker hier beneden en dan ga ik achter de wijven aan dat kan tog nie..:hihi: ik wil pizza met tonijn :maf:

112233moh
21-01-2008, 15:53
wat heel belangrijk is voor een meid, Altijd afstand houden van een jongen want daar houdt die ook van. en vooral op msn gwn animatie's veel gebruiken of ok, ja en nee een beetje afstandelijk doen tegenover hem. en persoonlijk als je hem spreekt dan moet je doen alsof je hem niet kent!!

Zakenvrouw_
21-01-2008, 15:54

wat heel belangrijk is voor een meid, Altijd afstand houden van een jongen want daar houdt die ook van. en vooral op msn gwn animatie's veel gebruiken of ok, ja en nee een beetje afstandelijk doen tegenover hem. en persoonlijk als je hem spreekt dan moet je doen alsof je hem niet kent!! :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4