Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leeftijd

LZN
21-11-2003, 15:25

salam aleikoem Mijn vriendin heeft sinds een maand een relatie/kennismakingsrelatie met een jongen die al een hele tijd verliefd op haar is. Maaar er zit haar iets dwars :confused: want hij is namelijk 22 en mijn vriendin is 23,5 jaar. Hij wist het al maar zij weet dat dus sinds een maand. wat vinden jullie hiervan ze vind hem namelijk wel leuk :Iluvu: en is ook heel erg serieus omdat hij van plan is om naar haar vader toe te gaan.Zijn er meisjes of jongens mij kunnen vertellen wat ik moet doen. Jullie krijgen de groetjes en ze wenst jullie eid moubarak sjokran :zwaai: :zwaai:.

L7hobi_zina
21-11-2003, 18:10
Samhay meid..., ik weet niet ....! Ik bedoel..., in onze cultuur en (waarschijnlijk) ook islam ...dat weet ik niet zeker .., is het zo dat de man ouder moet zijn dan zijn vrouw.., maar layhelem.., ik wens haar veel succes... :) :zwaai:

Yousrab.25
21-11-2003, 19:36
als ze gek op elkaar zijn. Wat is dan het probleem??? Liefde kent geen leeftijd!!!!

ChOcOtOfFfF
22-11-2003, 00:02
1,5 jaar leeftijdsverschil wow das wel een heel groot verschil hoor:maf:

gooja
22-11-2003, 00:03

mijn moeder is drie jaar ouder dan mijn vader :D

Solid
22-11-2003, 00:05
niks mis mee, onze profeet Mohamed vzmh was ook getrouwd met een oudere vrouw (Khadija radia llaho 3anha) liefde kent geen leeftijd :zwaai:

Mocro4eva
22-11-2003, 00:16
Er is niks mis mee. In de Islam is het toegestaan, dus ik zie geen probleem. En Solid als ik me niet vergis was gadija toch de oudere vrouw van de profeet. Aisha was jonger dan hem.

Solid
22-11-2003, 23:05
yep khadija was de oudere vrouw, ik kreeg die twee vaak doorelkaar...

Mariam85
23-11-2003, 14:23
Origineel gepost door Solid niks mis mee, onze profeet Mohamed vzmh was ook getrouwd met een oudere vrouw (Khadija radia llaho 3anha) liefde kent geen leeftijd :zwaai: Precies ... Mijn tante is ook een jaar ouder dan mijn oom .... En een vriendin van mij is ook getrouwd met een jongen en ze is ook een jaar ouder dan hem ... Liefde kent geen leeftijd meid ... Profeet Mohammed (vzmh) was ook getrouwd met een oudere vrouw ...

ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 22:18
Origineel gepost door Mariam85 Precies ... Mijn tante is ook een jaar ouder dan mijn oom .... En een vriendin van mij is ook getrouwd met een jongen en ze is ook een jaar ouder dan hem ... Liefde kent geen leeftijd meid ... Profeet Mohammed (vzmh) was ook getrouwd met een oudere vrouw ... Ben jij dat op je avatar?

f_castanno
24-11-2003, 01:19
Zeg die vriendin van je aub dat ze ff normaal moet doen! JJe kan je toch niet druk maken om zoiets, wees blij dat je de are hebt gevonden!