Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boeken Bank & Verzekeringswezen Niv 4

Latoush
20-01-2008, 22:29

Ik heb boeken in de aanbieding:D het is voor de opleiding bank & verzekeringswezen niv. 4 boeken voor de 1, 2 en 3 jaar!!! Inleiding bank & verzekeringen map compleet cd+disk sparen en bellegen map compleet cd+disk particulieren en bedrijfsverzekeringen map compleet cd+disk woningfinanciering map compleet cd+disk consumptieve kredieten map compleet cd+disk zakelijke kredieten map compleet cd+disk betalingsverkeer (mist bronneboek) bedrijfsoriëntatie niv. 3 en 4 lesboek + werkboek Economischie begrippen/handel en marketing CCA 01.3/1 Prijs en productmix CCA 01.3/2 Promotie en plaatsmix CCA 01.3/3 Marketingsstrategiën CCA 01.3/4 Bedrijfsoriëntatie 4 Cal 01.4 (managment) 2 boeken Nederlands lesboek deel 1 en 2 + cdroms en opzoekboek nederlands Spaans tekstboek Ict boek Module 1 basisbegrippen en informatietechnologie Ict boek Module 4 spreadsheets + diskette ICT boek module 5 Database + diskette ICT boek module 6 Presentatie + diskette ICT boek Module 7 informatie en communicatie BIT CO-1 Basismodule bank en verzekeringen niv.4 Engels lesboek deel 2 + cdrom Balans en resultatenrekeningen + samenvattingen verder heb ik E-commerce cdrom + diskette met antwoorden interesse PM me

___Tangaouia___
21-01-2008, 23:22
ik hoop voor jou dat het je lukt om ze te verkopen;) mij is het namelijk niet gelukt om dat het schoolsysteem hier telkens veranderd en bijna elk jaar komen er nieuwe boeken bij

Latoush
22-01-2008, 12:54
ik hoop voor jou dat het je lukt om ze te verkopen;) mij is het namelijk niet gelukt om dat het schoolsysteem hier telkens veranderd en bijna elk jaar komen er nieuwe boeken bij hahhaa welke stad woon je.. :o

nabila123
30-09-2009, 13:57
Ik heb boeken in de aanbieding:D het is voor de opleiding bank & verzekeringswezen niv. 4 boeken voor de 1, 2 en 3 jaar!!! Inleiding bank & verzekeringen map compleet cd+disk sparen en bellegen map compleet cd+disk particulieren en bedrijfsverzekeringen map compleet cd+disk woningfinanciering map compleet cd+disk consumptieve kredieten map compleet cd+disk zakelijke kredieten map compleet cd+disk betalingsverkeer (mist bronneboek) bedrijfsoriëntatie niv. 3 en 4 lesboek + werkboek Economischie begrippen/handel en marketing CCA 01.3/1 Prijs en productmix CCA 01.3/2 Promotie en plaatsmix CCA 01.3/3 Marketingsstrategiën CCA 01.3/4 Bedrijfsoriëntatie 4 Cal 01.4 (managment) 2 boeken Nederlands lesboek deel 1 en 2 + cdroms en opzoekboek nederlands Spaans tekstboek Ict boek Module 1 basisbegrippen en informatietechnologie Ict boek Module 4 spreadsheets + diskette ICT boek module 5 Database + diskette ICT boek module 6 Presentatie + diskette ICT boek Module 7 informatie en communicatie BIT CO-1 Basismodule bank en verzekeringen niv.4 Engels lesboek deel 2 + cdrom Balans en resultatenrekeningen + samenvattingen verder heb ik E-commerce cdrom + diskette met antwoorden interesse PM me grappig dat je dit hier nu neer zet, ik heb ze pas nog weggedaan behalve dan mijn assurantie b boek want die heeft me honderden gekocht. De rest kan je echt moeilijk verkopen aangezien leerstoffen en werksystemen ieder jaar veranderen.