Bekijk originele versie : Dames Dit Moeten Jullie Lezen!!! Wel Nu Doen!!
het gaat over hetvolgende een vriendin van me heeft in de zomer een jongen leren kennen, alles ging goed de vonk sloeg echt meteen over tussen die twee, ze hebben na een week tijd met elkaar gezoend maar het stelde niets voor!! het gebeurde snel, mohim die jongen liet echt merken dat ie haar leuk vond, en dat was ook wel zo!!! sinds ze terug zijn in nl, hadden ze besloten gewoon contact te houden, de eerste week ging het soepel gewoon goed!! ineens laat die jongen een dikke maand gewoon niks van zich horen en zijn nr stond een maand uit!! zij maakte zich zorgen dat is normaal!!na een maand nam die toch weer contact op en kwam met een mooi verhaal dat er wat ergs was gebeurd maar dat ie dat niet telef. kom uitleggen!! dat meisje natuurlijk flippe op hem!! jullie weten wel, nou ineens daarna laat ie weer 2 weken niks horen, zij had toen echt de hoop opgeven en dacht safe oprotte!!!paar dagen terug belde hij weer en begon pver het een en ander!! ineens hadden ze het over toen wat er allemaal gebeurde in zomer mohim hoe leuk ze het hadden, ineens zegt ie de reden dat ik niks liet horen is omdat ik vond dat je te makkelijk bij me over kwam, je reageerde meteen op mijn kus!! mohim BULLSHIT hij probeert haar een schuldgevoel aantepraten, en t lukt m!zij is zeker niet een van de makkerlijkste chick, maar die kus gebeurde omdat ze m echt leuk vond!nu pakt ie haar daarmee terug!! wat vinde jullie? is zij fout of is hij een eikel? en AUB ALLEEN MAAR SERIEUSE REACTIES GEEN TFELJA!!
TwinkleEye_19
21-11-2003, 14:11
Zij moet hem dumpen (hij teste haar uit en speelde met haar gevoelens! :kwaad: )
En daarna moet ze ervan leren, dus niet meer gelijk zoenen!
miss_farida
21-11-2003, 14:17
Salaam mo3likoem allemaal,
Ik vind het echt rot voor dat meisje dat hij haar zoiets aangedaan heeft. Blijkbaar vond zij hem echt leuk en was het voor hem niet meer dan nog een meid... Daarnaast zijn er twee mensen nodig om te zoenen, hijzelf heeft dus netzoveel schuld!!! Zij had niet met hem moeten zoenen, dat is een feit, maar ja, ik begrijp het wel. Als je iemand echt leuk vind is het niet zo makkelijk om helder na te denken. Elmohiem, ik denk dat het toch wel zijn voordelen heeft dat dit is gebeurd. Nu weet ze tenminste dat ze zichzelf niet te snel moet laten gaan en hoe onbetrouwbaar jongens kunnen zijn...
Beslama!!!!!!!!!!!!
oOoSaRiDaTjEoOo
21-11-2003, 14:20
HiJ HeEfT HaAr GeWoOn GebRuIkT DiE SuKkEl Ik ZoU HeM TeRuGpAkKEN AlSzZ Ik HaAr WaSz :stomp:
nasssira
21-11-2003, 14:26
Die jongen is zielig bij zulke gasten moet je uit de buurt blijven.... volgens mij heeft die jongen gewoon iemand anders daarom probeer ie op die maneer haar een schuldgevoel aan te praten.........
tuurlijk lukt t hem om haar ****t up te laten voelen, dat is t ergste wat een meisje kan horen, maar zeker niet haar schuld hoor het gaat om een zoen, hello, en wat als ze daar niet op in was gegaan/?deze jongen zegt al genoeg ze moet gelijk met die EIKEL kappen, eerst aan t lijntje houden en dan nu dit.als ze toch door met hem gaat dan zal ze elke keer met alles wat ze zegt of doet zich afvragen hoe hij over haar denkt. En hij dan?> hij zoent haar toch? was dat niet te snel dan voor hem? echt zulke gasten moeten ze afschaffen, begrijp best dat je iemand wil testen maar kom op waar gaat dit over? een zoen!kap er nu mee nu ze nog kan, want hij zal dit blijven doen, maar eh een ding hij is wel heel erg eerlijk, maar ja of t de waarheid is????
najatsaid
21-11-2003, 14:58
die jongens van tegenwoordig zijn echt raar het is nooit goed doe je niks verkeerd dan is het weer van maar hoe kan jij mij vriendin zijn als we niks doen. doe je dat wel ben je een slecht persoon in hun ogen. laat vallen die handel zou ik zeggen. hij is niet de moeite waard zo te zien groetjes heel veel sterkte met je vriendin
ten eerste meiden echt bedankt dat jullie begrip tonen, echt jullie zijn schhatten, ja hij is een stom spel aan het spelen, dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt maar ze vind hem echt leuk, en ik moet ook bekennen het is een leuke jongen om te zien, en quoa karakter! daar niet van, en het kan toch niet dat hij alles gespeeld heeft? hij moet haar toch ook wel echt leuk gevonden hebben, het is een mooie leuke meid!! waarom zo, waarom pakt ie haar zo?!! echt hashouma gewoon en heel kinderachtig! ,ik had dit ok niet van hem verwacht!! maar ze weet gewoon niet wat ze moet zeggen als hij weer gaat bellen, ze heeft toch een schuldgevoel en een schaamte gevoel!dat snappen jullie wel!! dus ze kan hem beter dumpen? hoe leuk hij ook is? dat zal moeilijk zijn, hij kon het gewoon niet hebben dat ze laatst zo tegen hem tekeer ging!hij zei ook dat ie zich schaamde tegenoverhaar vanwege t feit dat ie lang niks liet horen! maar laat me weten wat ze kan zeggen tegen hem als die belt!!! xxxxxx voor jullie allemaal
Hij is een loser en is niks waard, hij speelt echt met haar voeten en zij laat zich maar doen.
Hij heeft geen respect voor haar en dat is een basis voor een relatie.
In ieder geval, jouw vriendin moet beslissen en ik wens haar veel succes.
eyes_of_maroc
21-11-2003, 16:47
Ik snap haar wel.. maar ja.. ze had nie moeten reageren op zijn kus... Kijk wat die haar nu heeft gedaan.. ze moest eigenlijk heb wegduwen en dan pas zou die van haar gaan houden....
mijn mening
sneakynawal
21-11-2003, 17:17
Bah Bah wat een eikel zeg!!!! Ik haat zulke gozers!!! Ik zou wraak nemen of zo... maaruhm... ze moet hem links laten liggen!
LadyCurly
21-11-2003, 17:23
Lozen die handel!!!
Na hem nog 10 anderen....bahh sucker! :rolleyes:
Hij doet net alsof ie haar ontmaagd heeft alatief....dat was zeker weten zn eerste kus.. :D
ja weet ik hij doet net alsof hij haar genomen heeft laheyhfed!!! MAAR IK MOET ER wel bij zeggen hij is t type jongen met een dikke bmw cabrio, geld, ziet er goed uit!!! snappen jullie hij weet dat ie alle meiden kan krijgen!! maar ik zweer jullie wallah mijn vriendin is alles behalve materieel zijn dikke bmw en zijn geld deden haar niets!! maar dat zal hij toch niet geloven!! zij is sowieso niet degene die hem belt, want zijn nr heeft ze niet meer! hij belt haar altijd als het hem uitkomt! en als die met vrienden of neven zit!! ik word gek van haar ze vind hem echt leuk!! hij heeft nu sinds donderdag niet meer gebeld!! maar hij gaat nog bellen geoof me en haar weer gek maken!! ze loopt echt met een schuldgevoel en dat verdient ze niet!! en geloof me als je een jongen leuk vind dan ga je hem echt niet wegduwen als hij je kust!! het was maar een kus het stelde niks voor!!!! maar goed..... thanks!!!
zin_n_arif
24-11-2003, 11:43
ik zou zeggen je leert van je fouten. ik vind het een heel spijtige zaak. ik zou zeggen dat ze hem gewoon zegt van , laat me met rustik il geen contact meer met jou of dat ze telkens hij belt niet antwoord. en als ze een leuk jongen heeft ontmoet waar ze echt van gaat houden en die haar alle respect geeft ze diegozer wel zal vergeten.
en wat nog erger is, is dat als ze nu een leuk jongen ontmoet die het echt meent met haar en die bereid is om een toekomst te bouwen met haar ze toch extra zal opletten. maar als een jongen echt houd van een meisje zal hij er alles voor doen.
dus meisje ik zalje zeggen geencontact meer te houden met hem want telkens als je een woordwisseling zal hebben met hem zal hij je eraan herinneren. en dat zal je niet lang kunnen verdragen. je verdient wel beter
sweetness1984
24-11-2003, 11:44
MAAR IK MOET ER wel bij zeggen hij is t type jongen met een dikke bmw cabrio, geld, ziet er goed uit!!! snappen jullie hij weet dat ie alle meiden kan krijgen!!
^^^^^^^^^^kijk dat is al een afknapper.^^^^^^....
en ze moet hem gewoon dissen die loseer!!! ^sommige jongentjes zijn gewoon zielig....hij wilde meskien gewoon een kusje :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.