Bekijk originele versie : Back 2 school !!!!
Hey mensen! School is weer begonnen! Zomer is officieel afgelopen (de vakantie dan).
Dus mijn vraag---->> Hoe is jullie school ?
Lopen er leuke meiden/jongens rond? Heb je een irritante lera(res)ar??
Gooi het er maar uit !
Meknessia_warda70
01-09-2002, 20:56
whaaaaaaaaaaaaaaa ik zit bij domme mensen in de klas waarvan 5 rasicten zoo moest er ff uit!!
laatje83
01-09-2002, 21:05
Ik heb wel een hele leuke klas van maar ongeveer 10 leerlingen.
WAaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik ben in een andere klas geplaatst, ik wil terug naar mijn ouwe klas, want iedereen zit daar nog, en ken er iedereen...
Enneh wat school betreft er zitten veel buitenlanders vooral marokkanen op school. dus eh het gaat goed met de marokkanen die HBo willen volgen........
Ja t schoolleven is weer begonnen. Echt jammer...... maar ja. Ik heb gelukkig best n leuke klas alleen ben ik de enige buitenlander zoals altijd hahahahaha!!
Maar dat maakt me nix uit. Ik zie t jaar wel goed in!!!!
Thallah
SweetCheeks
01-09-2002, 23:17
Origineel gepost door JENIAA
Hey mensen! School is weer begonnen! Zomer is officieel afgelopen (de vakantie dan).
Dus mijn vraag---->> Hoe is jullie school ?
Lopen er leuke meiden/jongens rond? Heb je een irritante lera(res)ar??
Gooi het er maar uit !
Een woord: ULG!
De school waar ik zit is opzich wel OKE, al vinden de meeste dat niet, maar die hebben het dan ook niet gehaald het jaar daarvoor, omdat ze meer in de kantine zitten dan in de lessen...
Ik bedoel geen een school is slecht, het is wat je er zelf van maakt.
als je lekker je lessen volgt je toetsen maakt en goeie cijfers haalt is er niets aan de hand....
maar als je alleen spijbelt en in de kantine en gangen rondhangt tsja dan moet je de school maar de schuld geven,
maar ik zit bij 2 marokaanse meisjes in de klas de rest is allemaal kaas....
en er zitten veeeeeeeeeeel marokanen op school maar dat maakt het ook wel gezellig in de pauzes...
sihem :zwaai:
BENTGHATAR
01-09-2002, 23:47
nou heb een homo als leraar
een leraar die een string draagt
dat zegt genoeg of niet
Warzazate
01-09-2002, 23:49
Warzazate begint pas in Oktober...:). Lang leve facultatief onderwijs!
tasoesit
01-09-2002, 23:54
waaaaaaaaaaaaaa ik moet dinsdag al naar school om mijn rooster te halen, en nu maar hopen dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel vrije uurtjes heb :D
nou, k ga dinsdag weer naar schooollll, en jah naar een nieuwe school.. komt omdat m'n ouwe school is gaan sluiten .. niels stensen toch wel van gehoord..tjah kort gezegd dat kwam dus omdat er te veel marokkanen op zaten en daarom stuurden ouders hun kinderen ook niet meer naar die school en was ook in een onveilige buurt en jawel kaneleneiland doess bleven nog 250 leerlingen over op die school waarvan waarschijnlijk 175 marokkanen... in m'n hele leven heb ik nooit een klas gehad met daarin meer dan 4 hollanders ..heb ook geen nederlandse vrienden gekend..maarjah we gaan dus met hele bende naar nieuwe school maar moet wel elke dag anderhalf uur heen en terug reizen en daarvoor maandelijks een bedrag van 31 euro betalen ... K HEB DUS ECHT GEEN ZIN IN SCHOOL, maarjah wat moet , moet nou eenmaal
Abdelouahed :zwaai:
Warzazate
01-09-2002, 23:55
Origineel gepost door tasoesit
waaaaaaaaaaaaaa ik moet dinsdag al naar school om mijn rooster te halen, en nu maar hopen dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel vrije uurtjes heb :D
En die vrije uurtjes ga je ongetwijfeld weer opvullen met prikken he JUNK? Of ga je in je roze traningspakje joggen in het Vondelpark? Ik denk dat eerste...:).
tasoesit
01-09-2002, 23:57
Origineel gepost door Warzazate
En die vrije uurtjes ga je ongetwijfeld weer opvullen met prikken he JUNK? Of ga je in je roze traningspakje joggen in het Vondelpark? Ik denk dat eerste...:). nee nee, school is school, school is belangrijk niks prikken huiswerk maken achmen prikken, kom nou als ik wat wil bereiken moet ik wel mijn best op school doen :rolleyes: :p
tasoesit
01-09-2002, 23:58
Origineel gepost door Diano
Februari :D
DiaNo februarie instroom zeker :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.