Bekijk originele versie : Meiden die met school op excursie en er blijven logeren???
ik vraag me af of er ouders zijn die hun dochters niet/wel op excursie laten gaan bijv een weekje barcelona/italie etc..ik mag het niet..vind het wel jammer maar zit er niet over in..ik kan het wel begrijpen...maar als ik een dochter zou hebben zou ik het geen probleem vinden..wel met grenzen natuurlijk...maar ik hoef het thuis niet eens te vragen..en jullie??? :confused:
khoef het ook niet eens te vragen
maar mijn dochter of zoon ( allebei )
zouden denk ik ook niet mogen
niet omdat ik hun da niet zou vertrouwen maar omdat ik anderen niet vertrouw
maar misschien denk ik later anders:D
ja klopt maar ja als anderen niet te vertrouwen zijn kan je beter je huis niet uitgaan vind je niet chemie :p
Origineel gepost door Chaimaa
ja klopt maar ja als anderen niet te vertrouwen zijn kan je beter je huis niet uitgaan vind je niet chemie :p
nee maar das anders
italie is wel erg ver vin je niet
op kamp mag wel in nl maar niet naar een ver land waar ik zelf nooit ben geweest
Origineel gepost door Nawera
Ik begrijp wat je bedoelt...Ik mocht zelfs vroeger nooit mee op schoolkamp laat staan een schoolreisje buiten de grenzen van Nederland...Maar ik begrijp onze ouders volkomen...Je laat je dochter niet zomaar ergens overnachten tussen den Hollanders.....
al helemaal niet tussen marokkanen :D
het is heel jammer dat er niet een gezellige excursie a la marokanen *femmes* word georganiseerd ofzo...was maar een idee :confused:
het is heel jammer dat er niet een gezellige excursie a la marokanen *femmes* word georganiseerd ofzo...was maar een idee :confused:
ala marokanen femmes mot ik helemaal niet
teveel marokanen is slecht voor mij :D
:( nooit geweten dat chemie zo erg kon zijn :p
maroc vibe zit in mijn bloed :D en ja ik zeg wel femmes maar dan ken je me nog niet goed :stout:
:( nooit geweten dat chemie zo erg kon zijn :p
maroc vibe zit in mijn bloed :D en ja ik zeg wel femmes maar dan ken je me nog niet goed :stout:
ik ben erg
je kent mij nog niet zo goed ;)
en van da femmes geloofde ik al niet veel jou kennende:D
GoudenGids
01-09-2002, 20:53
Ik mocht zelf wel over de grens (italie), mn ouders vertrouwen me....maar dat verschilt per family ;)
Hindaatje
01-09-2002, 20:53
ik ga morgen een week weg met school..kamp..
damn waarom gaat iedereen met school weg behalve mijn school
eerst alleen rooster ophalen gelijk school de volgende dag
tfoeeeeeeeeeeeeeee
khad de eerste dag gelijk al huiswerk
tazzzzzzzzzzzzzzz
Hindaatje
01-09-2002, 20:57
Origineel gepost door chemie
damn waarom gaat iedereen met school weg behalve mijn school
eerst alleen rooster ophalen gelijk school de volgende dag
tfoeeeeeeeeeeeeeee
khad de eerste dag gelijk al huiswerk
tazzzzzzzzzzzzzzz
nou zo leuk is het niet chemie...in plaats van dat ze naar parijs gaan ofzo gaan wij naar friesland tazz :rolleyes:
Origineel gepost door Hindaatje
nou zo leuk is het niet chemie...in plaats van dat ze naar parijs gaan ofzo gaan wij naar friesland tazz :rolleyes:
dat is beter dan huiswerk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pfffffff zelfs kamp mag ik niet :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.