Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moskee in India opgeblazen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
21-11-2003, 13:04

In india schijnt een moskee te zijn opgeblazen; mannen op een motor gooiden een bom de moskee in, net toen de vrijdagmiddagdienst afgelopen was; er zijn flink wat slachtoffers. Het wordt al erger!.

Byna
21-11-2003, 13:11
misschien weer Bin & Co.???

Scottie
21-11-2003, 13:27
Nou, maar zouden dat geen Hindoe-gelovigen, nou ja, "gelovigen" kunnen zijn? Ik heb begrepen dat moslims daar, hun moskeen bouwen op Hindoe-tempels. Dat kan niet zijn wegens ruimtegebrek of een bestemmingsplan ... Scottie.

Peej
21-11-2003, 13:47
Ik neem aan dat dit niet gedaan is door moslims. Maar op deze manier wordt het wel steeds meer oog om oog, tand om tand. Zo zie je maar weer wat vriend Bin Laden allemaal teweeg kan brengen. Actie roept reactie op hè.

MaRouaN
21-11-2003, 13:55

Ja om dan maar niet te spreken wat voor Terroriste aanslagen Amerika pleegt, ohnee dat soort aanslagen zijn voor de veiligheid van de wereld hahaha. Zomaar alleen maar Binladen noemen ik vind dat Bush Blair Sharon ook in hetzelfde rijtje thuis horen.

MaRouaN
21-11-2003, 13:59
Origineel gepost door wolfowitz knap van de Joden he, dat ze nog nooit een moskee hebben opgeblazen, deze mensen hebben een geweldige innerlijke beheersing, en hun emoties laten ze eerst door het verstand reguleren. Ja maar mensen hun land afpakken en hun daarna stuk voor stuk uitmoorden is erg knappe beheersing hoor. Wat een voorbeeld zeg voor de hele wereld. Denk je dat die gasten die zich onderdrukt voelen alleen maar zullen blijven kijken. Ik begrijp de aanslagen tegen militaire doeleinden zeer zeker!! Wat ik niet begrijp zijn dat er onschuldige mensen sterven want dat schrijft de islam niet voor. Ook al is het een zeer moeilijke manier van oorlog voeren!! Maar Wolfowitz voor jou is het allemaal hee gemakkelijk. Je hebt geen flauw benul van hoe het is om onderdrukt te zijn en zo te leven. Ik ga van me weekend genieten! Prettig weekend iedereen Wa salammmm

Scottie
21-11-2003, 14:16
Nou, helemaal fout. Bush is gekozen, op het nippertje, maar toch, Saddam is nooit gekozen en als hij toch is gekozen heeft hij zichzelf benoemd tot president voor het leven. Shaorn is ook gekozen. Gekozen leiders laten de wil van althans een gedeelte van hun volk / kiezers zien. O. bin Laden is slechts zelfverkozen en vertegenwoordigt niemand. Z'n familie in Saoedie-Arabie heeft hem verstoten. Het is maar de vraag of, als bin Laden nog gekozen kan worden voordat hij, Deo Volente, wordt opgeblazen, hij veel stemmen zou krijgen. Tot dat moment is Bin Laden dus een misdadiger, Bush en Sharon zijn dat niet. Scotie.

Damaghrabi
21-11-2003, 14:52
Als die klote hondoes zo doorgaan onze moskeen vernielen dan gaan ze wat zien wat de moslim doen met die afgodennaaren...

DonAgewan
21-11-2003, 15:44
Origineel gepost door D********* Als die klote hondoes zo doorgaan onze moskeen vernielen dan gaan ze wat zien wat de moslim doen met die afgodennaaren... dus nu zijn de hindoes allemaal verantwoordelijk voor het werk van een paar gekken?? :confused:

roebla
21-11-2003, 18:05
Origineel gepost door Scottie Nou, helemaal fout. Bush is gekozen, op het nippertje, maar toch, Saddam is nooit gekozen en als hij toch is gekozen heeft hij zichzelf benoemd tot president voor het leven. Shaorn is ook gekozen. Gekozen leiders laten de wil van althans een gedeelte van hun volk / kiezers zien. O. bin Laden is slechts zelfverkozen en vertegenwoordigt niemand. Z'n familie in Saoedie-Arabie heeft hem verstoten. Het is maar de vraag of, als bin Laden nog gekozen kan worden voordat hij, Deo Volente, wordt opgeblazen, hij veel stemmen zou krijgen. Tot dat moment is Bin Laden dus een misdadiger, Bush en Sharon zijn dat niet. Scotie. Als Bush en Sharon de wil van een gedeelte van hun kiezer willen laten zien behoort dat deel ook tot terroristen :) en alle onschuldigen die daar in de buurt waren bijv. WTC of Bussen in Tel Aviv Ach ja Collateral dammage :) remember Madelaine Allbright ? Een gekozen leider kan net zo slecht zijn als een niet gekozen leider je staat niet sterk met je beredenering Scottie

roebla
21-11-2003, 18:07
Origineel gepost door wolfowitz Nee, jij hebt geen flauw benul van hoe het is, om onderdrukt te zijn; ga jij maar lekker weekend vieren!!!!!! wat een gotspee En jij hebt bergen verzet of nie ? :rolleyes:

MELILLENSE
21-11-2003, 19:12
Origineel gepost door wolfowitz Plotseling zijn 1 miljard hindoes "afgodendienaars" zo zie je maar weer eens, wat voor prettig nieuws er nog meer in de Islamitiese koker zit. Wolfiepoo, waarom ga je jouw afgod niet vereren....draag je trouwens ook een swastika hakenkruis op je borst zoals je geloofsgenoten van weleer? MELILLENSE :belgie: http://www.swastika-info.com/images/asien/hongkong/buddha_statue_lantau_postcard2_mi.jpghttp://www.swastika-info.com/images/asien/hongkong/buddha01.jpg

Scottie
21-11-2003, 19:48
Nou, ik denk gewoon dat die Hindoemensen hun tempel wilden uitgraven. Het is toch zo? Iedere nieuwe beschaving bouwt zijn tempels op die van overwonnenen. Zo hebben die Romeinen hun tempels op die van de Germanen, de Vikingen en van de Galliers gebouwd. Als je die heuvels afgraaft kom je altijd het eerst de laatst gebouwde tempel tegen, en daaronder weer. Geen ruimtegebrek, geen bestemmingsplan en dan toch je tempel erop bouwen, in plaats van er naast. Scottie,

Scottie
21-11-2003, 20:19
Mpi, de swastika kenden ze daar in Indie echt niet. Melisense zit te lang in de Vasten, van honger halluniceert hij /zij. Scottie.

Byna
21-11-2003, 20:19

thnx for the info.. gaaaaaaaaaaaaaaaapppppp

Pagina's : [1] 2 3 4 5