Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezellige Arabische restaurant in Amsterdam

Pagina's : [1] 2 3

eventjestijd
20-01-2008, 18:40

Wie kent er een gezellige Arabische restaurant in Amsterdam met lekker eten, goede sfeer, leuke muziek enz.???????????????????????????????? Ik hoor graag een reactie! :kus: :kus:

Tangerbabe4live
20-01-2008, 19:35
restaurant familia....in amsterdam west,,,slotermeer(plein 40-45) echt lekker eten daar woellah,,,,en de mensen die daar werken zijn ook erg aardig,,,ik eeet daar vaak,,,,,je moet die couscous proberen die is echt lekker

eventjestijd
21-01-2008, 18:47
Dank je wel voor de info. Ik zal er zeker naartoe gaan.

nouranoura
17-04-2008, 20:55
Assalaamou 3aleykoum, Schenkt Restaurant Familia ook alcohol?

Messje
18-04-2008, 01:54

kasba in Westerpark Biladi bij de hema in de kinkerstraat bazzaar bij de albercypstr. nomads Zoek deze allen via Google en Gij vindt wat je verder nodig hebt.

maryam60
18-04-2008, 09:00
Sorry hoor, ik vind familia echt verschrikkelijk hoor....!!!! Als je al binnenkomt ziet het eruit net alsof je iets moet bestellen bij een cafetaria...en toen we boven gingen zitten, ziet er alles heel ouderwets uit de meubels en de gordijnen etc.....ik vond het te duur voor zo'n restaurant hoor....ik had een salade besteld voor 10 euro, en wat kreeg ik? een bord met komkommer sla en mais.....en toen op het laatst had ik een ijsje besteld, voor 9 euro, en ik zag gewoon die jongens voorbij lopen met bakken ijs van de aldi.....hahaha en dan het lef hebben om er zoveel voor te vragen.... Mohiem een echt classy en een goed restaurant is toch Arabia op de admiraal de ruyterweg....echt heel goed!!

nouranoura
19-04-2008, 19:20
Assalaamou 3aleykoum, Gezocht: Restaurants waar je als gezin rustig, halal kan eten en waar geen alcohol wordt geschonken. Buiten Meram heb ik nog niet echt iets kunnen vinden. Alvast bedankt voor de reacties.

Nora01
19-04-2008, 19:29
Arabia op de admiraal de ruyterweg zeeeeeer lekker eten. Het is de moeite waard.

nouranoura
19-04-2008, 19:36
Assalaamou 3aleykoum, Schenkt Restaurant Familia ook alcohol? :confused:

nouranoura
19-04-2008, 19:38
Arabia op de admiraal de ruyterweg zeeeeeer lekker eten. Het is de moeite waard. slm. 3lk. Dank je. Maar ik hoor dat dit Restaurant overdreven duur is; 17,99 voor 1 persoons bestilla!?

BuddyMan
20-04-2008, 12:11
slm. 3lk. Dank je. Maar ik hoor dat dit Restaurant overdreven duur is; 17,99 voor 1 persoons bestilla!? hoe kom ik daar met openbaar vervoer??

BuddyMan
20-04-2008, 12:11
Arabia op de admiraal de ruyterweg zeeeeeer lekker eten. Het is de moeite waard. hoe kom ik daar met openbaar vervoer??

hansisanders
20-04-2008, 16:55
Sorry hoor, ik vind familia echt verschrikkelijk hoor....!!!! Als je al binnenkomt ziet het eruit net alsof je iets moet bestellen bij een cafetaria...en toen we boven gingen zitten, ziet er alles heel ouderwets uit de meubels en de gordijnen etc.....ik vond het te duur voor zo'n restaurant hoor....ik had een salade besteld voor 10 euro, en wat kreeg ik? een bord met komkommer sla en mais.....en toen op het laatst had ik een ijsje besteld, voor 9 euro, en ik zag gewoon die jongens voorbij lopen met bakken ijs van de aldi.....hahaha en dan het lef hebben om er zoveel voor te vragen.... Mohiem een echt classy en een goed restaurant is toch Arabia op de admiraal de ruyterweg....echt heel goed!! Klopt helemaal is trouwens een chinees restaurant geweest en nu een soort afhaal/snackbar/restaurant met marrokaans eten en echt lekker vind ik t ook niet echt. Een goed marrokaans restaurant in amsterdam heb je niet echt behalve wat dan eerder beschreven is. Degene die ik ken zijn meer uitgebreide snackbars eentje die ik zelf wel goed vind is Avenida op allebeeplein

jeblia021
20-04-2008, 18:29
hoe kom ik daar met openbaar vervoer?? Tram 12, halte admiraal de ruiterweg, je stopt voor de deur :) Inderdaad luxe en chique, maar best prijzig. Wel de moeite waard.

Zonnetje_78
20-04-2008, 21:11

:confused: Ze schenken geen alcohol maar draaien wel muziek Er is een aparte ruimte boven voor vrouwen/gezinnen Prijs kwaliteit verhouding is redelijk, verder is het niet echt iets bijzonders. Ook wel een aanrader; Turks Restaurant Elit in Oost, Linnaeusstraat. Lekker eten, niet zo duur en vriendelijke bediening. Er wordt geen alcohol geschonken :goedzo: Wassalaam, Zonnetje

Pagina's : [1] 2 3