Bekijk originele versie : waarom kijken je altijd vies aan
louise1986
21-11-2003, 12:16
ik was gister in de stad en letterlijk kijken alle marokaanse meisjes je vies aan ik wil weten waarom
naadje83
21-11-2003, 12:20
Was je gulp open ofzo??
just_a_girl19
21-11-2003, 12:24
weet je meid je moet ze niet eens aan kijken echt waar.... de meeste kunnen er wat van als ik ze zie lopen kijk gewoon voor me of naar de grond...
Origineel gepost door louise1986
ik was gister in de stad en letterlijk kijken alle marokaanse meisjes je vies aan ik wil weten waarom
:nerd:.....Had je toen moeten vragen......
naadje83 :hihi:
SAMIRASAID17
21-11-2003, 12:28
Origineel gepost door naadje83
Was je gulp open ofzo??
:melig:
waarom zouden zij dat doen..................
naadje83
21-11-2003, 12:30
Origineel gepost door BeHated
:nerd:.....Had je toen moeten vragen......
naadje83 :hihi:
Ja toch.....
Ik zie niet in waarom ze anders zouden kijken...
naadje83
21-11-2003, 12:31
Origineel gepost door SAMIRASAID17
:melig:
waarom zouden zij dat doen..................
ew jah.......laat ze maar lekker kijken meid...wat hebben zij dat jij niet hebt.....??
Ja toch.....
Ik zie niet in waarom ze anders zouden kijken...
Nee man...dit is egt zo een topic.....van ik weet dat ik mooi ben....wil het alleen nog lezen van jullie....dat ze me daarom scheef aankijken.... :giechel:
maghrebgirl20
21-11-2003, 12:33
Origineel gepost door louise1986
je hebt wel gelijk. marokkaanse meisje die ik niet kennen zeggen vriendelijk hoi met een glimlach of kijken je vies aan. nooit er tussen in
gewoon negeren, je moet maar gewoon denken dat ze jaloers op je zijn of zo, schijt aan hebben :zwaai:
naadje83
21-11-2003, 12:34
Nee man...dit is egt zo een topic.....van ik weet dat ik mooi ben....wil het alleen nog lezen van jullie....dat ze me daarom scheef aankijken.... :giechel:
Juist, vandaar die opmerking....ewa jah, of misschien had ze een sigaretje in der bek ofzo...nee hoor louisa....misschien ben je wel echt bloedmooi!
Juist, vandaar die opmerking....ewa jah, of misschien had ze een sigaretje in der bek ofzo...nee hoor louisa....misschien ben je wel echt bloedmooi!
:rolleyes:
Dat klopt ze kunnen er wat van.
Vooral dames met piratenhoofddoekjes of dames met hele hoge hakken!!!
Gatverdamme!!!
Dat is wat mij vaak opvalt!
naadje83
21-11-2003, 12:39
Origineel gepost door Eliza
Dat klopt ze kunnen er wat van.
Vooral dames met piratenhoofddoekjes of dames met hele hoge hakken!!!
Gatverdamme!!!
Gewoon niets van aantrekken joh!
maghrebgirl20
21-11-2003, 12:39
wat is dat weer voor een domme opmerking :kwaad:
misschien voelt zij zich onzeker door hun. dat had ik ook, toen ging ik juist denken ze praten over me of ze lachen me uit.
niet iedereen heeft zo'n eigendunk als jou
Vandaar dat Marokkaanse meiden zo vaak ruzie met elkaar hebben!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.