Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar haal je de code/beveiling weg van je internet?

love_tinghir
20-01-2008, 16:00

Mijn broertje heeft onze draadloze internet beveiligd. Nu kan ik niet meer op mijn eigen laptop internetten.:moe: Hij wil mij niet helpen. Hoe haal ik de code/beveiliging weg? (Ik zit nu achter de pc)

Narutard
20-01-2008, 16:03
Misschien de router resetten, dan wordt de code die is ingesteld ook weggehaalt. Vervolgens ga je naar het adres 192.168.1.1 en zet je je eigen wachtwoord erop. Dan kan je broertje er niet bij ;)

Fargh
20-01-2008, 18:37
Misschien de router resetten, dan wordt de code die is ingesteld ook weggehaalt. Vervolgens ga je naar het adres 192.168.1.1 en zet je je eigen wachtwoord erop. Dan kan je broertje er niet bij ;) Niet erg subtiel. Lok je alleen maar ergernis uit. Waarschijnlijk heeft hij de beperking ingesteld met een bepaalde reden.

Sleepy
20-01-2008, 19:29
Niet erg subtiel. Lok je alleen maar ergernis uit. Waarschijnlijk heeft hij de beperking ingesteld met een bepaalde reden. Haha, broertjes die dingen beveiligen voor hun zusjes :goedzo: (Misschien omdat ze veel virussen/trojans/spam binnenkrijgen) Wat lief... :giechel:

love_tinghir
20-01-2008, 19:56

:kwaad: !! Hij heeft 'm weer gefixst. Hij had 'm beveiligd omdat buren mee kunnen genieten.:moe: Wat boeit mij dat?!!

love_tinghir
20-01-2008, 19:56
Misschien de router resetten, dan wordt de code die is ingesteld ook weggehaalt. Vervolgens ga je naar het adres 192.168.1.1 en zet je je eigen wachtwoord erop. Dan kan je broertje er niet bij ;) Dit wou ik bijna gaan doen, maar was bang voor zijn stoten. :(

Sleepy
20-01-2008, 20:04
Dit wou ik bijna gaan doen, maar was bang voor zijn stoten. :( Moest lachen om dit bericht (ik lach jouw niet uit), jeh Marokkanen. Zeg tegen je broer is haram om jouw te slaan...HARAM Of hij daar gehoor aan geeft is andere vraag... Wat doe je moeilijk, ga klagen bij je ouders, die zullen zeker een passend oplossing vinden...

love_tinghir
20-01-2008, 20:07
Moest lachen om dit bericht (ik lach jouw niet uit), jeh Marokkanen. Zeg tegen je broer is haram om jouw te slaan...HARAM Of hij daar gehoor aan geeft is andere vraag... Wat doe je moeilijk, ga klagen bij je ouders, die zullen zeken een passend oplossing vinden... Niet dat hij mij in elkaar slaat hoor. :haha: Gewoon paar stoten tegen mijn armen. :moe: Moet ik als stootkussen voorstellen? Ik doe niet moeilijk want tis al opgelost.

Narutard
20-01-2008, 20:14
hahahaha =p typish marokkaans xD