Bekijk originele versie : Iets voor jezelf starten,..
Wat zou jij graag beginnen voor jezelf als jij de mogelijkheid had??
Ik ben al gestart, dus niet helemaal wat je zoekt volgens mij.
Ik droom ervan om een broodjesbar op te starten..
en als ik dan goed geld verdiend heb open ik een restaurant.. maar echt een toprestaurant niet zo schooierig ofzo.. nee marokaans interieur patio alles erop en eraan..
Mijn ouders hadden vroeger een frituur, mijn moeder maakt nu nog altijd eten voor verjaardagen, feesten enzo.. Ik kan gewoon niet wachten tot ik afgestudeerd ben...
Ik ben al gestart, dus niet helemaal wat je zoekt volgens mij.
Kan je mij daar meer over vertellen?
Ik droom ervan om een broodjesbar op te starten..
en als ik dan goed geld verdiend heb open ik een restaurant.. maar echt een toprestaurant niet zo schooierig ofzo.. nee marokaans interieur patio alles erop en eraan..
Mijn ouders hadden vroeger een frituur, mijn moeder maakt nu nog altijd eten voor verjaardagen, feesten enzo.. Ik kan gewoon niet wachten tot ik afgestudeerd ben...
Insha Alllah Meid
boelboel
20-01-2008, 20:05
misschien straks een eigen praktijk (psychologie)
misschien straks een eigen praktijk (psychologie)
insha Allah
boelboel
20-01-2008, 20:08
amien insha'allah!
jij?
amien insha'allah!
jij?
Ik twijfel nog enorm....
Aan de ene kant wil ik iets aan horeca met mijn vader...
Een vriendin wil een schoonheidssalon met me openen...
En ikzelf zat te denken aan iets in de zorg aangezien ik al jaren in de apotheek werk en ook ernaast met de zorg te maken heb...
Ik weet niet wat het verstandigst is.
boelboel
20-01-2008, 20:11
Ik twijfel nog enorm....
Aan de ene kant wil ik iets aan horeca met mijn vader...
Een vriendin wil een schoonheidssalon met me openen...
En ikzelf zat te denken aan iets in de zorg aangezien ik al jaren in de apotheek werk en ook ernaast met de zorg te maken heb...
Ik weet niet wat het verstandigst is.
poeh dat zijn 3 verschillende kanten zeg..
wat wil je dan precies beginnen in de zorg?
zie wat het meest verdient, ga op zoek naar mensen die al actief in die branches zijn en zie wat j het leuks doet, en weeeeeeees nooit afhankelijk!
zie wat het meest verdient, ga op zoek naar mensen die al actief in die branches zijn en zie wat j het leuks doet, en weeeeeeees nooit afhankelijk!
daarom ook deze topic,.. ben ook aan het rondkijken.
Kan je mij daar meer over vertellen?
Ik coach allochtone vrouwen naar zelfstandig ondernemerschap. Dus als je interesse hebt, laat maar weten :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.