Bekijk originele versie : Wat doe je als je weet dat je vriend glashard staat te liegen tegen je?
Peopletjes...
Veronderstel dat je weet dat je vriend vreemdgaat..
Zeg je dit dan tegen hem?..Of wacht ermee totdat je hem een keer wreeddadig betrapt?..Of ben je bang om hem te verliezen en doe je gewoon alsof je neus bloed? :rolleyes:
GillDeLaTouret
21-11-2003, 11:34
Origineel gepost door Noena
Peopletjes...
Zeg je dit dan tegen hem?..Of wacht ermee totdat je hem een keer wreeddadig betrapt?..Of ben je bang om hem te verliezen en doe je gewoon alsof je neus bloed? :rolleyes:
Kan ook andersom voorkomen..maar ikzelf zou effetjes afwachten totdat het TE OVERduidelijk is datdiegene vreemdgaat enzo...en diegene dus WREEDdadig betrap...
just_a_girl19
21-11-2003, 11:36
nou als je bang bent hem te verliezen moet je wel heel dom zijn ik bedoel wat verlies je iets waardeloos, want hij heeft je bedrogen hij is blijkbaar jou tijd en aandacht niet eens waard en jij bent juist waardevol. Ik zou hem er gewoon mee confronteren wat heb je er nou aan als je net zo gaat gedragen als hem dat hij liegt ala lost case, maar laat zien dat jij WEL eerlijk bent en straight, wat je waard bent wat ie voor zich heeft en waar ie mee te maken heeft!!! En een relatie is nog altijd gebaseerd op vertrouwen... hoe kan je zoiemand nog geloven??? Als ie alleen al zou zeggen ja ik ga naar een vriend zou ik al vermoedens krijgen dus neee dan houdt het al heeel gauw op. Ik neem geen genoegen met een loser.... maar ik wil een man die weet wat ik waard ben!!!!!
ben het helemaal met je eens just_a_girl19!!!
GillDeLaTouret
21-11-2003, 11:45
Origineel gepost door just_a_girl19
nou als je bang bent hem te verliezen moet je wel heel dom zijn ik bedoel wat verlies je iets waardeloos, want hij heeft je bedrogen hij is blijkbaar jou tijd en aandacht niet eens waard en jij bent juist waardevol. Ik zou hem er gewoon mee confronteren wat heb je er nou aan als je net zo gaat gedragen als hem dat hij liegt ala lost case, maar laat zien dat jij WEL eerlijk bent en straight, wat je waard bent wat ie voor zich heeft en waar ie mee te maken heeft!!! En een relatie is nog altijd gebaseerd op vertrouwen... hoe kan je zoiemand nog geloven??? Als ie alleen al zou zeggen ja ik ga naar een vriend zou ik al vermoedens krijgen dus neee dan houdt het al heeel gauw op. Ik neem geen genoegen met een loser.... maar ik wil een man die weet wat ik waard ben!!!!!
idd....in mijn geval haar :D
naadje83
21-11-2003, 11:46
Gewoon meteen confronteren!!!
misstomaatje
21-11-2003, 11:49
Peopletjes...
dumpen die zooi voor dat hij jou dumpt :D
Ik ga hem grillen....nadat ik hem heb geknuppeld....:D
misSanae
21-11-2003, 12:37
Als je het zeker weet, zou ik dat inderdaad niet pikken, waarom zou je, je verdient toch wel wat beters dan iemand die vreemdgaat? Ik zou niet doen alsof me neus bloedt, want dan blijft het zich herhalen en je weet wat ze zeggen Once a cheater, always a cheater..
SAMIRASAID17
21-11-2003, 12:38
als ik het zeker wist zou ik het gelijk uitmaken
kom nou je verdiend wel iets beters...............
enne als ik het echt erug vind dan kan hij wel wat terug verwachten :zweep:
Peopletjes...
Simpel: geen haramvriend nemen.
Salamat7
21-11-2003, 12:57
Peopletjes...
Je zou je moeten realiseren dat je je in een haramrelatie verkeert. Je zou tot inkeer moeten komen en deze praktijken stop moeten zetten. Denk erover na zuster AlahoeA3lam!
;)
Origineel gepost door Najib26
Simpel: geen haramvriend nemen.
Ik kan je eff niet volgen..Bestaat er wel een hallalvriend dan? :confused:
Origineel gepost door Salamat7
Je zou je moeten realiseren dat je je in een haramrelatie verkeert. Je zou tot inkeer moeten komen en deze praktijken stop moeten zetten. Denk erover na zuster AlahoeA3lam!
;)
Ik wil er best over nadenken maar dit is niet iets wat ik heb meegemaakt maar wel bedankt voor je wijze raad!
Ik kan je eff niet volgen..Bestaat er wel een hallalvriend dan? :confused:
Er bestaat wel een halalman, een man waarmee je getrouwd bent :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.