Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wordt er ook benadeeld ??

lhashmohamed
01-09-2002, 19:14

stel je gaat met een groep jongens of meisje naar de park om een partij te voetballen of iets anders....bij aankomst aan de park word er twee personen vrijwillig door de groep gekozen om te gaan kiezen. Mijn vraag is wanneer word je gekozen??? altijd als eerst of gewoon tussenin of laatst :D ?? thalla ps: ik word altijd het laatst gekozen, ik weet niet waarom , ik zie er nochthans sportief uit.

Cina
01-09-2002, 19:15
Origineel gepost door lhashmohamed stel je gaat met een groep jongens of meisje naar de park om een partij te voetballen of iets anders....bij aankomst aan de park word er twee personen vrijwillig door de groep gekozen om te gaan kiezen. Mijn vraag is wanneer word je gekozen??? altijd als eerst of gewoon tussenin of laatst :D ?? thalla ps: ik word altijd het laatst gekozen, ik weet niet waarom , ik zie er nochthans sportief uit. Bij Voetbal??? Altijd als eerste :D NOT! :stout:

-Reda-
01-09-2002, 19:17
Origineel gepost door just-somebody ik mis de goede oude gym lessen!!!!!!!! ik mocht altijd kiezen en anders werd ik wel als eerst gekozen.... vriendjes politiek he........ gewoon omdat je lekker bent...iedreen wilt je regelen..:D:D:D:D

selmAa
01-09-2002, 19:22
Ik werd meestal wel als 2e of zo gekozen. Het is inderdaad een kwestie van vriendjes politiek, en als je goed bent kan je ook wel vaak snel gekozen worden ;) kisszzz

The_Jackal
01-09-2002, 19:32

Origineel gepost door lhashmohamed stel je gaat met een groep jongens of meisje naar de park om een partij te voetballen of iets anders....bij aankomst aan de park word er twee personen vrijwillig door de groep gekozen om te gaan kiezen. Mijn vraag is wanneer word je gekozen??? altijd als eerst of gewoon tussenin of laatst :D ?? thalla ps: ik word altijd het laatst gekozen, ik weet niet waarom , ik zie er nochthans sportief uit. ik ben meesal degene die kiest ;)

The_Jackal
01-09-2002, 19:44
Origineel gepost door Emshoom Jackal ?need you in my office bro, now :D hahaha sorry jongen, ben te onmisbaar geworden hier :p :p :p

-Reda-
01-09-2002, 19:46
Origineel gepost door just-somebody D@T KrAy-Z MoCrO MEEST DOELLOZE LID EVER!! kijk maar uit straks ga ik jou regelen!!!!!!!!! zou je wel willen...I'm taken...hehe :D:D:D:D

SweetRose
01-09-2002, 19:47
als we netbal of baseball spelen...dan meestal toch wel bij de eerste drie...omdat ik dat graag speel en om dat ik dat kan :D xxx

lhashmohamed
01-09-2002, 20:00
Origineel gepost door Cina Bij Voetbal??? Altijd als eerste :D NOT! :stout: :D enjoy the club ik mis de goede oude gym lessen!!!!!!!! ik mocht altijd kiezen en anders werd ik wel als eerst gekozen.... geef het maar toe, was je niet als laatst gekozen :D Ik werd meestal wel als 2e of zo gekozen. Het is inderdaad een kwestie van vriendjes politiek, en als je goed bent kan je ook wel vaak snel gekozen worden dus ben ik slecht :confused: ik ben meesal degene die kiest yeah right alleen maar groot praat :o ik wordt altijd als eerste gekozen, en weet je waarom??? mijn vuisten werken nig uitstekend en dat weten ze, ihihhi ??? ewa ik ga me meer oefenen aan mijn handen :D

JENIAA
01-09-2002, 20:46
Ik ben degene die mag kiezen ;) (ahum ahum ahum) :(

nl-girl
02-09-2002, 14:18
Als laatste of een na laatste, meestal moest de meester ons verdelen, omdat ze me niet wilden hebben...... Ik ben dan ook niet zo'n sportieve aanwinst, alhoewel, het is verbeterd...... Maar ik heb er wel trauma's aan over gehouden....... :(

tetouania_zina
02-09-2002, 15:48
Origineel gepost door lhashmohamed stel je gaat met een groep jongens of meisje naar de park om een partij te voetballen of iets anders....bij aankomst aan de park word er twee personen vrijwillig door de groep gekozen om te gaan kiezen. Mijn vraag is wanneer word je gekozen??? altijd als eerst of gewoon tussenin of laatst :D ?? thalla ps: ik word altijd het laatst gekozen, ik weet niet waarom , ik zie er nochthans sportief uit. als eerste... ik ben wel goed in voetballen, heb er ook op gezeten,deed vaak er aan in groep 5 t/m 8 :D, ik ging toen altijd in de pauze met de jongens voetballen en ook buiten in de buurt :D verder zat ik toen ook op kickboxen... (zit er nog steeds op)

Hanaetje
02-09-2002, 17:03
Laatstee NATUURLIJK!!!!!!!!..........:rolleyes: ALS VARKENS VLIEGEN EN ENGELEN VLOEKEN!!! :D:D:D:p:p:p Thalla, Hanaetje:boogie: