foolish_belgie
21-11-2003, 01:03
hey ik heb een beste vriend van me karim, twee jaar geleden leerde hij een goeie vriendin van me kennen en hij begon er mee te verkeren. Ze hadden een relatie van ongeveer 2jaar dan is het uit geraakt. Omdat ze zich niet meer goed voelden bij elkaar, het gevoel was weg and so on..... Sinds dat het gedaan is tussen ons dat is nu van deze zomer zie ik hem veel omdat hij ook mn beste vriend is, versta je zoals een vriendin precies, je kent dat wel he meisjes ;) ik vertelde hem alles wij deden veel samen enzo nu een maandje geleden vertelde hij me dat hij verliefd is op mij dat hij zijn gevoelens niet kon onderdrukken en dat hij het mij moest vertellen, dat ik de ideale vrouw voor hem ben enzo maar k heb nooit zo over karim gedacht, ik heb nooit verliefde gevoelens voor hem gehad hij was altijd als een broer voor mij en dat heb ik hem ook gezegd. Volgens mij was dat gewoon een gevoel van eenzaamheid en aangezien ik er altijd voor hem was denk ik dat hij zo wat dacht dat hij verliefd was op mij, en ik heb hem klaar en duidelijk gezegd dat dat echt niet gaat en dat er ook nooit gevoelens zullen komen. okee we probeerden wat gewoon te doen tegen mekaar, nu af entoe sprak hij eens af met zijn ex en hij weet dat zijhem terug wilt maar hij zij altijd dat hij haar niet terug moest hebben. dat hij liever met mij iets wou endat ik echt ideaal ben voor hem, dat hij mij kweet niet hoe goed kent enzo Nu dat hij eindelijk doorhad dat ik het echt niet zag zitten (maar ik heb het altijd op een subtiele manier gezegd) ging hij terug wat meer met zn ex om. Okee no problem weetje ik was blij want ik wou eigenlijk niet dat hij verliefd was op mij gewoon omdat het niet wederzijds is en omdat ik hem echt n iet wou kwetsen, maar ik wist no matter wat ik doe ik zal hem kwetsen. Dan na eent ijdje had ik gehoord dat hij terug is met zn ex. Nu vandaag ga ik op zn werk en zn vriendin zit daar (maar zij is een hele goede vriendin van mij, ik zie haar wel niet veel omdat ze veel werkt)ik had haar lang geleden niet gezien en ik vond dat ze nogal redelijk droog reageerde toen ze me zag dus ik had het gevoel dat er toch iets niet klopte,maar ben er niet verder op ingegaan. Ik ging door na een kort gesprekje, en ze belt me. En ze zei van ja sorry dat ik zo raar tegen je deed zei ze, ik zei zo van ja nu dat je het zegt vond ik wel dat je raar deed maar bon swat ik dacht van ja misschien ben je moe ofzo. En ze zei zo nee karim heeft me verteld wat er tussen jullie gebeurd is. Ik zei tegen haar tussen ons gebeurd is is een groot woord, en ze zei we moetne zeker eens afspreken enzo ik zei okee. Je kan je dus al voorstellen hoe razend ik was op hem, okee hij wil eerlijk zijn maar hij moet ook aan mij denken aan de gevolgen, wolah gasten die weten echt niet hoe meisjes zijn zeker???? Ik stuur hem een smsje met merci dommen ezel!!! Hij belt me nee ik wou gewoon eerlijk zijn en ze is niet kwaad op u en si en la. Maar ik zei het tegen hem jij verstaat dat echt niet, meisjes zijn zo, zij gaat mij niet meer graag zien komen, alle dat denk ik, ik denkdat dat onze vriendschap minder sterk gaat maken, ikk zag haar al zo weinig en nu dat nog, hij verstond dat echt niet hoe moet ik dat toch aan een jongen uitleggen, no matter what zij gaat altijd jaloers zijn en dat wil ik niet want er is echt geen reden toe. Hij zei ook dat hij zei dat hij enkel voor me gevoelens had en dat ik erniet ben op ingegaan, so what, dat doet er niet toe hij had dat niet mogen vertellen!! Ik heb nieteens iet smet hem gehad waarom zegt hij dat toch, ja nu heeft hij misschien terug een relatie maar hij denkt wel niet aan de gevolgen voor mij nu dat hij zijn mondje heeft opengedaan. Wat denken jullie eerlijk dat meisje gaat me toch niet meer zo graag zien komen daar ben ik zo zeker van, ik ben ook een meisje ik weet hoe wij zijn. Ik vond niet dat hij dat moest zeggen. byebye :zwaai: