Bekijk originele versie : Sinterklaas is de grootste kinderterrorist aller tijden en zwarte slaaf is medeplic!!
Moezhint
20-11-2003, 21:24
wie is het ermee eens?
hij liegt, bedriegt, bestaat niet, bombardeert met snoep uit het niets en de consequenties zijn niet gering want de kinderen hebben allemaal zwarte tanden dus...
zwarte piet is medeplichtig omdat hij de taken opgedragen door de hoogmoedige sint onderdanig en met plezier op zich neemt!
Schande gewoon...subtiele TERRORISME noem ik dat. want elk kind dat ooit uiteindelijk te horen kreeg dat ie dus niet bestaat heeft een trauma opgelopen, in de war geraakt en noem maar op... gedesorienteerd wordt elk kind!!
Khanoussi
20-11-2003, 21:38
Origineel gepost door budster
maar na een paar jaar wordt de leugen doorbroken, dat zal de gemiddelde imam niet zo snel doen :P
:D :giechel:
IFRIQUIA
20-11-2003, 21:40
De sint een belediging voor elke afro man en vrouw maar wel een verwijzing naar het verleden een kruis met een blanke goede man een zwarte piet die een slaafje is en dom doet en al het werk . Bij zijn intocht waren er alleen maar blanken maar dat is typerend hou je kroost maar naief met die bullshit ...
Moezhint
20-11-2003, 21:53
maar na een paar jaar wordt de leugen doorbroken, dat zal de gemiddelde imam niet zo snel doen :P
gaan we weer die kant op? wat zit je nu dom rotte appelen met verse peren te vergelijken? Een imam heeft zich nooit opgedrongen om in hem te geloven en hij koopt niemand om!
face it gewoon dat die aan hoogmoed lijdende griezel vals is en opvoedkundig kinderen heeft misvormt! will you? and get over him!want jij blijkt nog steeds in een ontkenningsfase te zitten! Geloven in eigen leugens is een algemeen symptoom die de griezel mensen bezorgt!! really spooky is dit allemaal...
Moezhint
20-11-2003, 22:05
Origineel gepost door Corrie
Oh mijn god, krijgen we dat weer, elk jaar is het weer hetzelfde gezeik...
Het is een KINDERFEEST, doe niet zo moeilijk!!!!!
met alle respect Corrie... kinderen zijn voor mij zuivere schepsels en ik vind het de taak van een volwassene is om met hen eerlijk om te gaan. Hen zulke illusies aansmeren is gewoon misdadig. Al vroeg leren ze dus dat er met hen word gesold. En gaan ze dus zelf oneerlijkheden creeren.
Je zou kunnen stellen dat het toch bij het leven hoort dat ook kinderen niet altijd moeten verwachten dat het oneindig goed loopt. Nou dan zeg ik dat er genoeg dingens zijn in het leven waarmee ze zeker zullen geconfronteerd worden, das normaal MAAR wat ik misdadig vind is dat de leugen door de volwassene met opzet wordt gecreerd en in stand wordt gehouden en daarna komt het kind daar zelf achter en dan zit het daar teleurgesteld dat hem al die tijd wat werd voorgehouden. Als je een leugen creert dan is ook je verantwoordelijkheid om die leugen zodanig te onthullen dat het redelijk overkomt.
sneakynawal
20-11-2003, 22:06
Jeetje... zeg..! Was je vroeger stout of zo... dat je geen pepernoten kreeg?
Moezhint
20-11-2003, 22:11
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Jeetje... zeg..! Was je vroeger stout of zo... dat je geen pepernoten kreeg?
ik vond die sint altijd griezelig ja...moest niets hebben van hem. zeker niet als hij de voorwaarde op een arrogante en bevelende manier stelde braaf te zijn en zijn hand kussen. yeah right dacht ik dan altijd!! En als ik van de juf hem verplicht moest naderen stond ik daar te beven en te trillen van de angst dat ik zelfs in mijn broek deed. :D
RitaMaria
20-11-2003, 22:11
Origineel gepost door Moezhint
gaan we weer die kant op? wat zit je nu dom rotte appelen met verse peren te vergelijken? Een imam heeft zich nooit opgedrongen om in hem te geloven en hij koopt niemand om!
face it gewoon dat die aan hoogmoed lijdende griezel vals is en opvoedkundig kinderen heeft misvormt! will you? and get over him!want jij blijkt nog steeds in een ontkenningsfase te zitten! Geloven in eigen leugens is een algemeen symptoom die de griezel mensen bezorgt!! really spooky is dit allemaal...
Ssstt..straks komt butface er achter dat de Sint
niet bestaat.. :eek:
RitaMaria
20-11-2003, 22:12
Stel je niet zo aan! is toch hardstikke leuk voor kinderen, krijgen kadootjes en snoep, allemaal gezellig liedjes zingen etc. etc.
Ga je over een maandje lopen klagen over de kerstman.
Ja, precies.. :D
Vind sinterklaas wel leuk,ben benieuwd wat ik dit jaar krijg
heb extra grooote schoen gekocht dus hij weet :Iluvu:
Zwarte Pieten zijn helemaal geen negers. Ze zijn alleen zo zwart omdat ze altijd door de schoorsteen moeten kruipen.
Dus er ios hier helemaal geen sprake van discriminatie. Ook groene blauwe en paarse pieten zouden na een avondje serieus werken zo zwart als roet zijn.
Maak je toch niet druk om niets Moezhint. En al zeker niet met een Poll waarvan je bij voorbaat de uitkomst weet.
En volgens mij is die Sint ook nog eens pedofiel. Al die kindertjes die hij onder dwang op schoot neemt. Echt niet gezond!
Nou, Moezhint, deze zin zou je even naar Arafat en aan al Haksa moeten emailen:
met alle respect Corrie... kinderen zijn voor mij zuivere schepsels en ik vind het de taak van een volwassene is om met hen eerlijk om te gaan. Hen zulke illusies aansmeren is gewoon misdadig.
Surinaams ekindren zijn gek op Sint Nicolaas en hun ouders ook. Ik kan het weten, er loopt net een Sinterklaas met 5 Pieten en een hele wolk kleurkinderen over het fietspad.
[color=red]"Sinter klaas is jarig llalalallaa .... '[/colro]
http://www.sint.nl/flash/sintisja.html
Wat wil je nou met je zeurverhaal? Ik zeg toch ook niet dat moslims die aan het Suikerfeest meedoen maar een aanvulend pakket voor de tandarts vbij de ziekenfonds moeten nemen vanwege al die zoetigheid?
Scottie, Sint.
Origineel gepost door nadjaa
ik denk dat mister sinterklaas hater nooit wat heeft gehad niet dat ik een kadootje kreeg het enige wat ik kreeg was het kadootje van school en een handje vol pepernoten wat je gratis in het centrum kon halen ;)
Ja dat is het. Hij kreeg nooit iets van Sintnico. Trouwens, wanneer krijgen Marokkaanse kindertjes van ouders een kadootje? Ik heb veel neefjes en nichtjes, maar ik zie bijna nooit dat ze iets van hun ouders krijgen.
Origineel gepost door Jupiter
Ja dat is het. Hij kreeg nooit iets van Sintnico. Trouwens, wanneer krijgen Marokkaanse kindertjes van ouders een kadootje? Ik heb veel neefjes en nichtjes, maar ik zie bijna nooit dat ze iets van hun ouders krijgen.
J,
Je weet dat wij Marokkaanse jochies overstelpt worden met kadootjes......................................... ................................... :D
Vlak voor de besnijdenis :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.