Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp nodig!

droog
18-01-2008, 17:51

Hoi, Op mijn taakbalk heb ik snel starten gedaan, maar normaal staat daar een icoontje met bureaublad weergeven maar een of andere mongool heeft het verwijderd en ik weet nu niet hoe ik het moet terughalen! En ik was het zzoo gewend! En het is ergg handig vooral als je veel programma's tegelijkertijd hebt Weet iemand hoe ik dit kan terughalen??. xxx

Boaz
18-01-2008, 21:27
Hoi, Op mijn taakbalk heb ik snel starten gedaan, maar normaal staat daar een icoontje met bureaublad weergeven maar een of andere mongool heeft het verwijderd en ik weet nu niet hoe ik het moet terughalen! En ik was het zzoo gewend! En het is ergg handig vooral als je veel programma's tegelijkertijd hebt Weet iemand hoe ik dit kan terughalen??. xxx Met de volgende stappen maakt u de schade ongedaan : Klik op de Start knop en kies "uitvoeren" In het veldje "openen" tikt u "notepad" (zonder de aanhalingstekens) en daarna klikt u op ok Kopieer de volgende regels in het nieuwe kladblok venster [Shell] Command=2 IconFile=explorer*****,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Klik dan op "bestand" in het menu van kladblok en kies "opslaan als" Sla het bestand op als "bureaublad weergeven.scf" op uw bureaublad Het nieuwe bestand op uw bureaublad krijgt automatisch het bekende pictogram Al wat u nu nog moet doen is het pictogram naar de werkbalk "snel starten" slepenWa salaam :D

Boaz
18-01-2008, 21:34
[Shell] Command=2 IconFile=explorer(dot)exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop OPGELET: vervang wel (dot) door . ik weet niet hoe het komt maar als ik . doe, dan komen er *tjes

droog
19-01-2008, 22:45
Met de volgende stappen maakt u de schade ongedaan : Klik op de Start knop en kies "uitvoeren" In het veldje "openen" tikt u "notepad" (zonder de aanhalingstekens) en daarna klikt u op ok Kopieer de volgende regels in het nieuwe kladblok venster [Shell] Command=2 IconFile=explorer*****,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Klik dan op "bestand" in het menu van kladblok en kies "opslaan als" Sla het bestand op als "bureaublad weergeven.scf" op uw bureaublad Het nieuwe bestand op uw bureaublad krijgt automatisch het bekende pictogram Al wat u nu nog moet doen is het pictogram naar de werkbalk "snel starten" slepenWa salaam :D oooo dankjewell:D Echt bedankt weollah(K):banana: :kus:

Boaz
21-01-2008, 14:22

oooo dankjewell:D Echt bedankt weollah(K):banana: :kus: is ggd hoor :D