Bekijk originele versie : Dames die benaderd zijn om te poseren voor...
[ ..professionele campagne's? Dus als model (niet alleen) voor campagne's met een welbepaalde boodschap betreft "werk en allochtonen" . Maar via media, welteverstaan.
Zoja, graag wil ik die ervaringen horen! Positief / negatief?
Hoe reageerde jouw omgeving hierop en hoe heb je het zelf ervaren ?
Help me out :goedzo: ]
Ik ben laatst gevraagd door een modellenbureau, en heb met alle plezier JA gezegd. Vorige week donderdag had ik mijn fotoshoot, en het ging goed.
Mijn omgeving? Mijn verloofde vond het geen probleem, als ik maar niet in lingerie zou gaan (wat ik dus absoluut nooit zou doen!)
geen idee, ik zou het niet fijn iig.
Ik ben laatst gevraagd door een modellenbureau, en heb met alle plezier JA gezegd. Vorige week donderdag had ik mijn fotoshoot, en het ging goed.
Mijn omgeving? Mijn verloofde vond het geen probleem, als ik maar niet in lingerie zou gaan (wat ik dus absoluut nooit zou doen!)
Worden ze gepubliceerd?
Een fotoshoot voor persoonlijke doeleinden (wellicht) is iets helemaals anders dan hetgeen ik bedoel. Je foto wordt dan ook gebruikt in de media, overal op straat enzo!
geen idee, ik zou het niet fijn iig.
Ik begrijp je :o
gatarman
18-01-2008, 21:25
zolang het maar niet naakt wordt, is het feshkel
Lella_Fatima
18-01-2008, 21:31
[ ..professionele campagne's? Dus als model (niet alleen) voor campagne's met een welbepaalde boodschap betreft "werk en allochtonen" . Maar via media, welteverstaan.
Zoja, graag wil ik die ervaringen horen! Positief / negatief?
Hoe reageerde jouw omgeving hierop en hoe heb je het zelf ervaren ?
Help me out :goedzo: ]
dit is het enige wat mij tegenhoudt ..
anders ahd ik het ook gedaan
zolang het maar niet naakt wordt, is het feshkel
Wesh hmakiet wella! :hihi:
dit is het enige wat mij tegenhoudt ..
anders ahd ik het ook gedaan
Ja, die omgeving, ook :jammer:
Ik heb een mooie kans gekregen, maar ik durf niet :hihi: En plus, overal je foto zien hangen, lijkt me op termijn ook niet zo leuk! :hihi:
Ewa ja!
Lella_Fatima
18-01-2008, 22:26
Ja, die omgeving, ook :jammer:
Ik heb een mooie kans gekregen, maar ik durf niet :hihi: En plus, overal je foto zien hangen, lijkt me op termijn ook niet zo leuk! :hihi:
Ewa ja!
leek mij ook super leuk..
maja ik durfde t ook niet..
:hihi:
leek mij ook super leuk..
maja ik durfde t ook niet..
:hihi:
Zeer jammer! :kwaad:
Lella_Fatima
18-01-2008, 22:32
Zeer jammer! :kwaad:
ja inderdaad.. als ze me vroegen voor n reclame spotje ofzo..
dan oke
ja inderdaad.. als ze me vroegen voor n reclame spotje ofzo..
dan oke
Oh waarvoor vroegen ze je dan?
AmazighPearl_
19-01-2008, 00:57
Ik zou t wel doen, ligt uiteraard aan wat.. Maar een onschuldige campagne kan geen kwaad toch, :o
salaam alaykoum
Ik vind het wel n mooi idee om voor de onderwerpen als discriminatie, werk, identiteit op die manier op te komen maar op een nette manier( niet naakt, niet half naakt).
toch is het langst de andere kant gevaarlijk omdat tegenwoordig elke persoon jouw foto kan bewerken en als er haters je foto te pakken hebben kunnen ze je gezichtje op een naakte body plakken. ik denk zeker niet dat dat fijn zou zijn!
Denk er even over na.;)
boesa
Assia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.