Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rwafamannen??

zinnezintje
20-11-2003, 17:02

salaam, iedereen alles goed? is het nou waar dat rwaffamannen streng zijn of is het maar een oordeel die iedereen maakt???????? :confused: graag reacties!!!! :zwaai:

maroc_angel
20-11-2003, 21:34
Ik denk ieder gezegt dat het een een oordeel is.

power_flower
20-11-2003, 21:47
wie zijn rwaffamannen????? :confused:

maroc_angel
20-11-2003, 22:31
Mannelijke rifie's. Whahahahahaha

LadyCurly
21-11-2003, 03:52

Origineel gepost door zinnezintje salaam, iedereen alles goed? is het nou waar dat rwaffamannen streng zijn of is het maar een oordeel die iedereen maakt???????? :confused: graag reacties!!!! :zwaai: Ik vind je topic een beetje zinloos...ik maak geen onderscheid in RWAFFAMANNEN of de andere mannen die je hier niet benoemt.........1 pot pindakaas naar mijn mening!! :rolleyes:

zinnezintje
21-11-2003, 12:26
Origineel gepost door LadyCurly Ik vind je topic een beetje zinloos...ik maak geen onderscheid in RWAFFAMANNEN of de andere mannen die je hier niet benoemt.........1 pot pindakaas naar mijn mening!! :rolleyes: rwaffamannen worden het meest in de maatschappij afgekraakt dan de andere mannen. vind ik.

misSanae
21-11-2003, 12:29
Als iemand streng is dan ligt dat aan hemzelf en niet of hij berbers op arabisch is. Tuurlijk zijn er mannen die streng zijn, die heb je overal, in alle soorten en maten....

Maiami
21-11-2003, 12:54
Berberse mannen zijn niet streng ze hebben een sterk gevoel voor hun 'eer' daarom hebben ze de neiging streng over te komen. Verder heb je altijd van die kl***zakken erbij zitten of ze nou arabisch of berbers zijn! :maf:

LadyCurly
21-11-2003, 13:33
Origineel gepost door misSanae Als iemand streng is dan ligt dat aan hemzelf en niet of hij berbers op arabisch is. Tuurlijk zijn er mannen die streng zijn, die heb je overal, in alle soorten en maten.... Inderdaad!! ;)

Lady_moi
23-11-2003, 15:01
is het waar dat leden van marokko.nl dom zijn? :rolleyes:

misSanae
23-11-2003, 21:24
Origineel gepost door Lady_moi is het waar dat leden van marokko.nl dom zijn? :rolleyes: zou best kunnen ja..:D

zinnezintje
26-11-2003, 15:36
Origineel gepost door Lady_moi is het waar dat leden van marokko.nl dom zijn? :rolleyes: waar slaat dit op?? vind je me dom alleen omdat ik iets vraag wat gewoon voorkomt??? ik heb geen hekel aan riffi`s of wie dan ook dus jullie ,allemaal, hoeven me niet zo àf te katten`!!!!