Bekijk originele versie : Craig David, Deze Vrijdag!!!!
Hé ik vroeg me af of er toevallig mensen zijn die morgen avond naar Craig David in Amsterdam gaan??? :).
Ik wou wel gaan..maar ja, ik heb een bruiloft en familie gaat voor....
Craig david :Iluvu:
Mocrobrains
21-11-2003, 15:55
faatje1983 als je zo denkt dan moet je ondertekening veranderen
Allah wil alleen het beste voor wat hij geschapen heeft en niet op concerten zien springen.
Want dat speelt de sjitan met jou.
Als je een lezing over de Islam gaat bezoeken is toch veel leerzamer goedkoper. Hoeveel kost zo een kaartje 40 euro, waarom niet over maken naar een goed doel.
Ik heb genoeg giro nummers voor je waar je dat kan doen.
Maar als jij wilt feesten en craig david weer rijker maken moet je dat vooral doen.
Alles wat je nu doet valt niet te veranderen.
Origineel gepost door Mocrobrains
faatje1983 als je zo denkt dan moet je ondertekening veranderen
Allah wil alleen het beste voor wat hij geschapen heeft en niet op concerten zien springen.
Want dat speelt de sjitan met jou.
Als je een lezing over de Islam gaat bezoeken is toch veel leerzamer goedkoper. Hoeveel kost zo een kaartje 40 euro, waarom niet over maken naar een goed doel.
Ik heb genoeg giro nummers voor je waar je dat kan doen.
Maar als jij wilt feesten en craig david weer rijker maken moet je dat vooral doen.
Alles wat je nu doet valt niet te veranderen.
je hebt gelijk hoeveel geld we allemaal uitgeven aam haram zaken, als het gaat om sadak fie sabie lillah doen we moeilijk erover.
deze laatste tien dagen van ramadan doen moslims hun best om hassant te krijgen, en wat doen onze lieve moslims en moslims op vrijdagavond naar een feest gaan van een van de amerikaanse zangers.
De slimme van hun die zitten vandaag allemaal in de moskee te bidden en allah om vergeffnis te vragen voor hun zonden, en die verdwaald zijn blijven ze doorgaan met zondigen.
Mocrobrains
21-11-2003, 16:46
Faris masshallah
wat je zegt klopt gewoon, amerkiaanse gozer komt geld innemen van de domme mensen.
terwijl wij zoveel weten we weten dat het met veel moslims slecht gaat maar d at vinden we niet belangrijk.
Straks zeker naar de moskee inchallah, ramdan is zo voorbij de heilige maand is ook zo voor bij.
ja het is helaas bijna voorbij, nog drie dagen of zo, je bent nu gewend een beetje met die volle moskee, en het is gezellig met al die mensen, en straks helaas zijn ze weer leeg, was het maar hele jaar zo.
Achraf_Maraksie
21-11-2003, 21:09
Wa salaam aleikum,
Morgen ben ik te vinden op het concert van Craig David :D.
Heb er al lang naar zitten uitkijken.
Achraf :cool:
Mocrobrains
21-11-2003, 22:46
faatje wat je zegt klopt niks van.
op wat voor manier heeft allah lol niet verboden kun jij mij dat vertellen.
want volgens jou is het wel toegestaan om naar een concert te gaan.
Ten eerste je luisterd muziek wat nie mag en helemaal er speciaal naar toe gaan en dan nog eens 40 euro voor betalen of hoeveel het is.
Ten tweede je bent niet alleen met vrouwen maar ook met mannen and ya kwow fitna is in de buurt dan ofniet.
Maar probeer niet wat niet mag voor te doen alsof het wel mag.
Als ik het fout zit moet je maar melden
Origineel gepost door faatje1983
allah heeft lol maken nooit verboden, je mag tog na concerten staat geen verbod op in de koran... (geloof me heb het opgezocht, lees namelijk de koran en bid ja wist je nie he)
ik drink nie en doe geen haram dingen..
en voor alle duidelijkheid, geef genoeg geld aan goede doelen dussss....
ben je echt serieus, dus je verwacht dat je het woord conerten in de koran gaat lezen, dan is het pas verboden.
lol maken doen koufer, want die denken er is geen leven na deze leven en ze worden niet gestrafd. Je moet nog veel leren meid, heel veel zelfs, als ik je tekst lees.
je wil lol maken hier en van alles doen, en het paradijs betreden, wat makkelijk zeg.
Origineel gepost door CantLet_YouGo
hahahaaahha jah..Ayliah...weer heb je pech...:hihi:
Je hebt altijd pech jij he...:D
Ik heb ook altijd pech...:huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.