Bekijk volle/desktop versie : Voor mijn lieve Marokko.nlers...



Pagina's : [1] 2

20-11-2003, 15:17
Op deze topic is het de bedoeling dat je een du3a' doet voor degene die voor je heeft gereageerd. Dus de volgende die reageert doet een (of meerdere) du3a' voor mij. Daarbij kun je ook du3a' doen voor onze broeders en zusters in Palestina, Afghanistan, Irak en de rest van de wereld. Maar de du3a' moet ook betrekking hebben op de vorige persoon. Zo krijgt iedereen tijdens deze Laylat ul Qadr goede gebeden. Je mag zo vaak reageren als je wilt. Daardoor krijg je dus alleen maar meer du3a'. Moge Allah onze gebeden verhoren inch'allah...

P.S. Moderators, deze topic heeft alles te maken met Marokkaanse jongeren, liefde en relaties. Wij zijn (de meeste in ieder geval!) Marokkaanse jongeren, deze topic en du3a' getuigt van liefde en met relaties wordt de relatie tussen Marokko.nl leden bedoeld! Nu ff tellen hoeveel seconde de topic in deze rubriek blijft staan...

20-11-2003, 15:21


Moge allah je gebeden en vasten verhoren en accepteren.

20-11-2003, 15:24
Moge Allah jou alles geven wat je hart begeert. Moge hij jouw ouders naar de hemel sturen en jullie vasten en gebeden accepteren inch'allah.

20-11-2003, 15:31
voor mij is lailat el kadr morgen , maar toch!!!


moge allah de wensen van alle moslims vervullen

20-11-2003, 15:32


moge allah swt onze vasten accepteren, en zonden wissen, en Imaan versterken Insahallah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-11-2003, 15:34
Voor degene die zondag 27 oktober zijn begonnen met vasten is het vandaag.

Moge Allah onze broeders en zusters in Palestina, Irak, Afghanistan, Tsjetjenie en de rest van de wereld behoeden voor het kwaad. Moge Allah de agressoren in die regio's verwijderen. Moge onze broeders en zusters in vrijheid en liefde leven inch'allah...

Moge Semir en esmahara een van de mensen zijn die de hemel zullen betreden inch'allah...

20-11-2003, 15:39
Moge Allah onze vasten en gebeden accepteren en onze Imaan versterken, insha'allah.

20-11-2003, 15:42
Moge allah onze gebeden en vasten accepteren en onze zonden wissen Insha'allah..!

20-11-2003, 16:41
Moge Allah alle mosllims zegenen en alle moslims over de hele wereld helpen ook onze broeders en zusters in irak en afganistan
shoukran chicamaroqia

20-11-2003, 17:04

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
Op deze topic is het de bedoeling dat je een du3a' doet voor degene die voor je heeft gereageerd. Dus de volgende die reageert doet een (of meerdere) du3a' voor mij. Daarbij kun je ook du3a' doen voor onze broeders en zusters in Palestina, Afghanistan, Irak en de rest van de wereld. Maar de du3a' moet ook betrekking hebben op de vorige persoon. Zo krijgt iedereen tijdens deze Laylat ul Qadr goede gebeden. Je mag zo vaak reageren als je wilt. Daardoor krijg je dus alleen maar meer du3a'. Moge Allah onze gebeden verhoren inch'allah...

P.S. Moderators, deze topic heeft alles te maken met Marokkaanse jongeren, liefde en relaties. Wij zijn (de meeste in ieder geval!) Marokkaanse jongeren, deze topic en du3a' getuigt van liefde en met relaties wordt de relatie tussen Marokko.nl leden bedoeld! Nu ff tellen hoeveel seconde de topic in deze rubriek blijft staan...
rabbie me3k habiba...



20-11-2003, 17:15

Moge Allah alle moslims zegenen en alle gebeden verhoren en alle wensen vervullen..Insch'Allah



20-11-2003, 17:22
moge ALLAH swt onze broeders en zuster in de islam palistina en irak geduld geven moge ALLAH swt hun verlossen van de pijn, Moge ALLAH swt aan ieder die zegt ik ben moslim een pad leiden die hem naar het juiste pad leidt.


Moge ALLAH swt onze gebeden accepteren en onze vasten, moge ALLAH swt onze iman versterken, en Moge ALLAH swt onz nooit meer laten dwalen.

Innsallah amien amien amien.

Moge Innsallah alle overleden moslims hun graf verruimen (groter maken) en ze de geur van de hemel tot hun laten komen.

Moge ALLAH swt onze ouder belonen omdat ze ons groot hebben gebracht.

Moge ALLAH swt ieder moslim die een wens heeft dat niet haram is vurvuld mogen worden en hun geven wat hun hartje begeert zolang het ze op de juiste pad houdt.

amien amien amien sadaka ALLAH swt hoel Hadiem

20-11-2003, 17:55


Moge allah noortje2003 haar het weg naar het paradijs leiden

en moge allah alle dwalenden weer op het rechte pad zetten


20-11-2003, 17:59
Moge Lady_moi al het geluk in dit leven en in het hiernamaals kennen inch'allah...

20-11-2003, 18:08
Amien

Moge allah chicaxxxxxxxa alles geven waar haar hartje naar verlangd

Pagina's : [1] 2