Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat als de sex in je huwelijk gaat vervelen?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
20-11-2003, 13:47

:confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht..

SOmaar
20-11-2003, 14:33
tja dan hebbie een probleem ooooo wat erg nu jeetje zeg simpel wat bijna alle marokkaanen doen gewoon een nieuwe nemen :D

rozella
20-11-2003, 14:48
www. kamasutra. nl....... duh ;)

RisLaine
20-11-2003, 15:00
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. Daar Hebben Jullie De ProefKonijntjes, Genoemd Tatta's Toch Al Voor?! :jammer:

Nuray
20-11-2003, 15:38

MISSCHIEN WIL HIJ EERST VOORSPEL OPGEWONDEN RAKEN MISSCHIEN WIL HIJ MEER VAN JE ZIEN VAN JE VERWACHTEN GREETINGS NURAY PEACE TO THE WORLD

Lampjuh
20-11-2003, 18:30
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. Neem een vrouwtje bij je mag 4 :D

Selina
20-11-2003, 19:06
Sex kan je leren

um_kaltoum
20-11-2003, 19:10
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. ja tuurlijk waarom zou je ook geen voorstanderz zijn he meneertje,. uiteindelijk ben jij de gene die niks te verliezen hebt of niet soms. en beside als het in je huwelijk niet gaat er zijn genoeg speeltjes op de markt, en sex shop zijn er echt overal , pf heb er hier al 4 in de buurt:stout: en anders zoals de bovenstaande post al zegt, kamasutra, genoeg boeken er over in de boekhandel en bieb:stout:

marocalhoceima
20-11-2003, 21:15
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. je kan toch verschillende standjes uitproberen. als je het maar met je vrouw doet zo zie ik het dan. seks is niet iets wat je niet kan dat kan je aanleren ;) :) :zwaai: :zwaai:

Angel_82
21-11-2003, 10:54
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. Ejjj pikkie!! Jij moet het haar leren! :rolleyes: Bij jou is het ook niet zomaar aan komen waaien! Dit is volgens mij weer zo een domme smoes, om meiden voor het huwelijk te ******* Dan heeft ze geen ervaring, is het niet goed! Heeft ze ervaring, is het niet goed! Als jij zo n goeie lover bent, dan had jij haar alles geleerd, en dan hadden jullie een gaaf se.x leven! ;) Maar als jij daar de moeite niet voor neemt, of niet wil nemen, jah.. dan moet je denk ik toch vaker rosemarietjes en haar 5 dochters gebruiken... :p :p Veel succes.. Liefs Angel

just_a_girl19
21-11-2003, 10:59
ga je toch lekker dan de ho eren ofzooo kom je misschien wel aaan je trekken

FARACHA
21-11-2003, 11:11
Hallo twanie sex kan je vergelijken met TAGINE!!! tagine kan je klaar maken op verschillende manieren met allerlei toevoegingen.... variatie is het sleutelwoord!!!!!!

missghzalla
21-11-2003, 11:11
Origineel gepost door TnAwIeS :confused: Wat ga je dan doen? Je hebt gewoon zo'n saaie sexpartner die niet weet wat sexen is. :eek: Daarom ben ik er een voorstander van om alvast uit te proberen wat je hebt gekocht voor de huwelijksnacht. waar heb je haar vandaan???? bergen zonder media cker....... :jammer: :D

GillDeLaTouret
21-11-2003, 11:13
Origineel gepost door FARACHA Hallo twanie sex kan je vergelijken met TAGINE!!! tagine kan je klaar maken op verschillende manieren met allerlei toevoegingen.... variatie is het sleutelwoord!!!!!! :hihi:

FARACHA
21-11-2003, 11:14

variatie binnen het hewelijk, met je PARTNER!!!!!! daar heb ik het over.............

Pagina's : [1] 2 3