Bekijk originele versie : Wil je later kinderen ??
zoja waarom wil je kinderen ??
ik bedoel wil je ze omdat baby's zo schattig zijn
wil je voor nageslacht zorgen zodat de mensheid blijft bestaan
of wil je ze voor de kinderbijslag :D
zonee ,waarom wil je er geen
ik kan me voorstelen dat je in zo een wereld gen kids wilt hebben maar geef echt een goeie reden
ik vraag deze vragen hierzo omdat als ik naar sommige ouders kijk
dan snap ik niet waarom ze kinderen hebben
stel je kind heeft geld nodig dan moeten ze het gaan stelen omdat ze het niet van hun eigen ouders krijgen enzovoort
niet alle ouders zijn zo horz
maar een kiind moet goed opgevoed worden anders neem dan gewoon geen kinderen als je niet goed voor zorgt
Ik heb zelf een zoontje van bijna 14 maanden en de tweede is opkomst. In november inschallah beval ik van een dochter.
Wij hebben er voor gekozen omdat we veel van kinderen houden en om het nageslacht voort te laten bestaan.
De andere ouders die kiezen voor kinderen om kinderbijslag te krijgen vind ik echt zielig.
Dit was mijn mening!!
Origineel gepost door midaria
Ik heb zelf een zoontje van bijna 14 maanden en de tweede is opkomst. In november inschallah beval ik van een dochter.
Wij hebben er voor gekozen omdat we veel van kinderen houden en om het nageslacht voort te laten bestaan.
De andere ouders die kiezen voor kinderen om kinderbijslag te krijgen vind ik echt zielig.
Dit was mijn mening!!
gefeliciteerd :)
bedankt voor het reageren
Asjeblieft.
Anders nog iets?
Asjeblieft.
Anders nog iets?
tien pond kaas :D
Origineel gepost door chemie
tien pond kaas :D
ewaili tien pond kaas heb jij dan al een elftal hahahahah :D :D joke. nou ik ben ook gek op kinderen en ik wil het liefst 2 of 3 kinderen en niet meer de meesten nemen echt veel kinderen vanwege kinderbijslag maar je moest eens weten dat die kinderbijslag geen ene moer helpt als je kinderen echt wilt verwennen en een toekomst wilt geven
Tuurlijk..........Ik wil ze megeven wat ik heb geleerd............geven wat ik niet heb gehad........
Maar laten we eerlijk zijn.......onze primaire doel van het leven is voortplanten....toch??
Ihsane83
01-09-2002, 13:40
Ik wil 12 kinderen later hebben, dan kan ik gelijk een marokkaanse elftal beginnen. Lekker voetballen en een helpt me wel in de keuken. Zo ik heb al plannen voor hun toekomst al staan dus nu maar naar de vader zoeken.
Liefs van Ihsane
Origineel gepost door BINGO
onze primaire doel is overleven
Om als ras te kunnen overleven moet je je voortplanten....toch??
Goudmeisje
01-09-2002, 13:57
Ik wil wel kinderen Inscha Allah, als Allah het wil, waarom, gewoon omdat ik veel kinderen houd.
goudblondje01
01-09-2002, 14:00
heeey
ja ik wil inshallah wel kinderen ja gewoon omdat ik van kinderen hou en dat is natuurlijk ook een goede reden om kinderen te krijgen bye bye
Ismael21
01-09-2002, 14:33
Dit was mijn mening!!
Gefeliciteerd!!!
Economisch berekend denk ik niet dat er ouders zijn die kinderen nemen vanwege de kinderbijslag, want al geef je ze alleen te eten dan ben je nog duurder uit volgens mij. Maar als je wel winst kan halen op je kinderen dan is dat echt zielig ja. Zelf wil ik insallah graag kinderen, maakt niet uit hoeveel en of het jongens en/of meisjes zijn. De reden is in de koran heel mooi omschreven.
Nee, ik wil geen kinderen.
Ik ben erg graag alleen, ik woon ook in mijn eentje, en zeker als kinderen klein zijn, zijn ze 24/7 om je heen. Daar zou ik heel kriegel van worden en dus niet zo'n goede moeder.
Bovendien is het wel zo handig om als je aan kinderen begint een partner te hebben. Het kan alleen, maar dat is wel erg zwaar. Ik ben sinds kort weer single en kreeg van mijn ex te horen dat ze vond dat ik ongeschikt ben voor een relatie. En daar heeft ze misschien wel gelijk in.
misszuidholland
01-09-2002, 16:01
ik wil wel kinderen, omdat ik ze lief vind en zij vinden mij meestal ook lief :D
En nog een reden is, ik wil graag iets van mijn man en mij hebben, je weet wel, dat het kindje van ons allebei iets heeft... lijkt me echt leuk :) .
En ik wil er 2 of 3.... en dan goed opvoeden enzo... Maar eerst trouwen haha :D
:zwaai: :zwaai:
tangia19
01-09-2002, 16:15
ik wil heeeeeel graag kinderen en het liefst 4 kids.....ten eerste omdat ik van kinderen hou en ten tweede wil ik heel graag kinderen van mijn schatje krijgen alleen de gedachte al dat ze van mij en van hem zijn is al zo mooi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.