Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het erg asls je op je 16de wil gaan trouwen??

Pagina's : [1] 2 3

lela_nadia16
20-11-2003, 12:23

Hoi allemaal, Ik ben een meisje van 16 jaar en wil heel graag gaan trouwen. De redene hiervoor is niet, omdat ik s*x wil ofzo ik wil gewoon het het huis uit. Ik ben voor alles verantwoordelijk thuis: koken, wassen, schoonmaken noem maar op. zonder mij zou het echt een zwijnenstal thuis zijn. en bij alles wat ik doe heeft ze commentaar. ze scheld me dan ook altijd uit voor dikzak en van alles en nog wat. en dit doet pijn om het van je eigen moeder te horen. :traan2: Ook zegt ze vaak dat ze liever had gehoopt dat ik niet geboren was en dan wenst ze me ook de dood. Als ik ooit wat verkeerds had gedaan in mij leven dan zou ik het wel begrijpen en haar gelijk geven, maar ik heb nooit wat gedaan. Ik zit altijd thuis opgesloten op mijn kamer, ik ga nooit naar buiten behalve als ik naar school moet. ik mag ook nooit iets met mijn vriendinnen doen. het is net alsof mijn hele jeugd wordt ontnomen. :tranen: Ik weet niet wat ik moet ik heb ooit mezelf geprobeerd aan de kant te maken, maar daar schiet ik ook niets mee op. Ik wil mijn moeder niet verdrietig maken en daarom probeer ik altijd heel goed mijn best te doen voor haar. maar ik heb het gevoel dat ze niet meer van me houdt. weten jullie misschien een oplossing voor dit Alvast bedankt Veel kusjes van Nadia :jammer:

Life_sucks
20-11-2003, 12:26
lieve schat, trouwen is geen oplosing voor je problemen

mocrohajat18
20-11-2003, 12:28
Origineel gepost door Life_sucks lieve schat, trouwen is geen oplosing voor je problemen waarom niet..... weet je andere mogelijkheden????????? in ieder geval wel beter dan weglopen.........

Miss_wild
20-11-2003, 12:31
het is echt jammer dat jij en je moeder geen band hebben met elkaar, en dat trouwen nu de enige oplossing is in jou ogen begrijp ik volkomen. maar je bent nog jong en je kan nog zoveel bereiken.' probeer er met je moeder erover te praten laat je emoties zien en vraag haar waarom ze veel woede heeft. misschien heeft ze wat meegemaakt en probeert ze het af te reageren. inschaallah komt het goed ik hoop het echt maar denk aan allah ...........

Life_sucks
20-11-2003, 12:32

wie zegt dat je na het huwlijk goed wordt behandelt, het kan net zo goed zijn dat het dan alleen maar erger wordt.

RisLaine
20-11-2003, 12:32
Origineel gepost door lela_nadia16 Hoi allemaal, Ik ben een meisje van 16 jaar en wil heel graag gaan trouwen. De redene hiervoor is niet, omdat ik s*x wil ofzo ik wil gewoon het het huis uit. Ik ben voor alles verantwoordelijk thuis: koken, wassen, schoonmaken noem maar op. zonder mij zou het echt een zwijnenstal thuis zijn. en bij alles wat ik doe heeft ze commentaar. ze scheld me dan ook altijd uit voor dikzak en van alles en nog wat. en dit doet pijn om het van je eigen moeder te horen. :traan2: Ook zegt ze vaak dat ze liever had gehoopt dat ik niet geboren was en dan wenst ze me ook de dood. Als ik ooit wat verkeerds had gedaan in mij leven dan zou ik het wel begrijpen en haar gelijk geven, maar ik heb nooit wat gedaan. Ik zit altijd thuis opgesloten op mijn kamer, ik ga nooit naar buiten behalve als ik naar school moet. ik mag ook nooit iets met mijn vriendinnen doen. het is net alsof mijn hele jeugd wordt ontnomen. :tranen: Ik weet niet wat ik moet ik heb ooit mezelf geprobeerd aan de kant te maken, maar daar schiet ik ook niets mee op. Ik wil mijn moeder niet verdrietig maken en daarom probeer ik altijd heel goed mijn best te doen voor haar. maar ik heb het gevoel dat ze niet meer van me houdt. weten jullie misschien een oplossing voor dit Alvast bedankt Veel kusjes van Nadia :jammer: Meid, Er Zijn Zoveel Marokkaanse Meisjes, Die HetZelfde MeeMaken Als Jij. Gelukkig Ben Jij Verstandig Genoeg Om Het WegLopen Uit Te Sluiten. Denk Na, Met Een Trouwerij Los Je Inderdaad Niets Op. Sterkte!

Life_sucks
20-11-2003, 12:33
Origineel gepost door Miss_wild het is echt jammer dat jij en je moeder geen band hebben met elkaar, en dat trouwen nu de enige oplossing is in jou ogen begrijp ik volkomen. maar je bent nog jong en je kan nog zoveel bereiken.' probeer er met je moeder erover te praten laat je emoties zien en vraag haar waarom ze veel woede heeft. misschien heeft ze wat meegemaakt en probeert ze het af te reageren. inschaallah komt het goed ik hoop het echt maar denk aan allah ........... daar ben ik het mee eens. geduld is een schone zaak al is het niet altijd even makkelijk

SAMIRASAID17
20-11-2003, 12:33
Origineel gepost door Life_sucks wie zegt dat je na het huwlijk goed wordt behandelt, het kan net zo goed zijn dat het dan alleen maar erger wordt. als ze nou een schat van een man vind....... hij behandeld haar beter dan haar moeder haar behandelt.........

Life_sucks
20-11-2003, 12:38
Origineel gepost door SAMIRASAID17 als ze nou een schat van een man vind....... hij behandeld haar beter dan haar moeder haar behandelt......... dat kan, maar waar vind je zo een jongen

Isha
20-11-2003, 12:41
Origineel gepost door SAMIRASAID17 als ze nou een schat van een man vind....... hij behandeld haar beter dan haar moeder haar behandelt......... ja dat vindt ik nou ook. Dan ben je weg zonder dat je je familie te schande maakt! Slim bedacht, en als je een kandidaat hebt dan zou ik het doen als ik jou was meid! Maar neem niet de eerste de beste sukkel, want dan kom je niet zo makkelijk van hem af! Succes meid, lah m3aak

Larissa_4
20-11-2003, 12:46
Je moet daarom niet gaan trouwen hoor, je bent veeeeel te jong. Misschien kun je hierover praten met de moeder van een goede vriendin van jou. Misschien kan zij jou helpen.

lela_nadia16
20-11-2003, 12:46
shokran meiden.... maar waar kan je nou een geschikte kandidaat vinden... Ik ben niet zo'n type die echt achter jongens aan zit... xxx

Isha
20-11-2003, 12:52
Lieverd, dat is een hele goeie vraag! Misschien een broer van een vriendin die je wel leuk vindt, of een neef van een vriendin. En zo te merken, ben je vrij volwassen voor je leeftijd. En er zullen veel mensen zeggen dat je te jong bent, maar als Allah dat voor jou 'geschreven' hebt, dan kan niemand daar wat aan veranderen...

lela_nadia16
20-11-2003, 12:54
dat is ook zo iedereen die ik ken zegt tegen mij dat ik echt heel volwassen ben voor iemand van mijn leeftijd... zelfs mensen die alleen mijn stem horen... xxx

Larissa_4
20-11-2003, 12:56

Meid, die kom je niet tegen als je zo jong bent. Of je krijgt dalijk zo'n oude snoepert, die wil je toch niet!!!!

Pagina's : [1] 2 3