Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Christen Terrorisme 4

redouan19
20-11-2003, 11:17

Leger Uganda bevrijdt honderden kinderen Gepubliceerd op maandag 13 oktober 2003 KAMPALA (ANP) - Het leger van Uganda heeft ongeveer vierhonderd gevangenen uit handen van de rebellenbeweging Verzetsleger van de Heer (LRA) bevrijd. De meeste van hen waren kinderen, aldus een woordvoerder maandag. Hij liet weten dat de gevangenen ondervoed en mishandeld waren. Het LRA strijdt in Noord-Uganda al zeventien jaar tegen de regering. Naar schatting van de Verenigde Naties zijn in die periode zeker 20.000 kinderen ontvoerd en werden ze gedwongen in het rebellenleger te vechten. Het LRA wil Uganda gaan regeren volgens de tien geboden van de bijbel, maar begaat desondanks grote wreedheden tegen de burgerbevolking. Afgelopen vrijdag kwamen er bij gevechten tussen opstandelingen en het regeringsleger elf guerrillastrijders om.

babyvanbelisma
20-11-2003, 11:21
.......................ehhhhh....laat maar, ik heb me wel duidelijk gemaakt denk ik................ :jammer:

Jupiter
20-11-2003, 11:23
Uit hoeveel delen bestaat jouw soap?

redouan19
20-11-2003, 11:25
Origineel gepost door babyvanbelisma .......................ehhhhh....laat maar, ik heb me wel duidelijk gemaakt denk ik................ :jammer: Ja idd! Maar je kan je niet duidelijk genoeg maken denk.. Kijk maar hoe weinig aandacht dit krijgt van de westerse media en daarmee haar slaafse volgelingen... Zoals Vikker en co. Wat een vreselijk onrecht vind plaats in Afrika, wat een enorme slachtingen... Niet menselijk, het dierlijke ver voorbij...! Komaan moreel Westen, ingrijpen nu!!!!!! :jammer:

Jupiter
20-11-2003, 11:27

Origineel gepost door redouan19 Ja idd! Maar je kan je niet duidelijk genoeg maken denk.. Kijk maar hoe weinig aandacht dit krijgt van de westerse media en daarmee haar slaafse volgelingen... Zoals Vikker en co. Wat een vreselijk onrecht vind plaats in Afrika, wat een enorme slachtingen... Niet menselijk, het dierlijke ver voorbij...! Komaan moreel Westen, ingrijpen nu!!!!!! :jammer: Je verknalt je eigen topic, imbeciel. geef ze dan een kans om te reageren. Je hebt een IQ van een garnaal.

redouan19
20-11-2003, 11:29
Origineel gepost door Jupiter Je verknalt je eigen topic, imbeciel. geef ze dan een kans om te reageren. Je hebt een IQ van een garnaal. Nu lopen dit soort uitspattingen ook niet over van inhoud.... Dag stakker.

babyvanbelisma
20-11-2003, 11:29
Origineel gepost door redouan19 Ja idd! Maar je kan je niet duidelijk genoeg maken denk.. Kijk maar hoe weinig aandacht dit krijgt van de westerse media en daarmee haar slaafse volgelingen... Zoals Vikker en co. Wat een vreselijk onrecht vind plaats in Afrika, wat een enorme slachtingen... Niet menselijk, het dierlijke ver voorbij...! Komaan moreel Westen, ingrijpen nu!!!!!! :jammer: Je bent naief als je denkt dat westerse landen alleen maar reageren op delicten en wandaden die door moslims gepleegd worden.... Denk je nu echt dat er in Afrika (het niet-moslim gedeelte dat jij gelijk christelijk noemt) geen hulporganisaties zitten? Waar denk je dat het meeste geld naartoe gaat, van alle werelddelen? Juist...

Jupiter
20-11-2003, 11:31
Origineel gepost door redouan19 Nu lopen dit soort uitspattingen ook niet over van inhoud.... Dag stakker. Dus jij wil op 4 topics tegelijk met ze discussieren? Dan moet je toch een hoger IQ hebben dan die 19 van jou. Je maakt jezelf belachelijk en zij (de christenen) hoeven niets meer te reageren.

redouan19
20-11-2003, 11:35
Origineel gepost door Pistach Maar nu blijft nog steeds de vraag, wat hebben de christenen er mee te maken? En 2. Waarom verwacht je enkel dat het westen moet ingrijpen, en de moslims? zoals gewoonlijk alweer aan de zijlijn. :rolleyes: Toekijken en kritiek geven maar zelf niets constructiefs produceren. Makkelijk hoor. Als je eens bekijkt hoeveel onrecht en welke verschrikkelijke dingen er gebeurden in Irak, waar nooit ene moslim een poot heeft uitgestoken om er een eind aan te maken, he redouan, wat dan :rolleyes: De vraag is niet wat hebben de Christenen ermee te maken. Dat beantwoorden ze zelf door in naam van het Christendom en de Tien geboden mensen in mootjes te hakken. De vraag is waarom ontken jij nu ineens wel in alle toonaarden dat het Christendom of Christenen hier iets mee te maken hebben. Dat is interessant. Je bent niet erg objectief he fundamentalistje! Wie verweet jij ook alweer steeds in de verdediging te schieten... ;)

redouan19
20-11-2003, 11:51
Origineel gepost door Pistach In je eerste topic van de 4 heb ik reeds duidelijk geantwoord ukkie. Ok, nadenken is niet jou sterkste kant, maar waarom moet je dat nou zo duidelijk laten blijken dat je dom bent. ;) Op de rest van je gebazel zal ik maar niet ingaan, kom eens terug als je volwassen bent en logisch kan nadenken. Dag ukkie. :zwaai: Hoe triest, bij gebrek aan inhoudelijke argumentatie verval je ouderwets in wanhopige pogingen tot beledigen.. Gelukkig kan je zo goed tegen je verlies ;) Die volwassen opstelling, die siert je.... :rolleyes:

Peej
20-11-2003, 12:26
Origineel gepost door redouan19 Leger Uganda bevrijdt honderden kinderen Gepubliceerd op maandag 13 oktober 2003 KAMPALA (ANP) - Het leger van Uganda heeft ongeveer vierhonderd gevangenen uit handen van de rebellenbeweging Verzetsleger van de Heer (LRA) bevrijd. De meeste van hen waren kinderen, aldus een woordvoerder maandag. Hij liet weten dat de gevangenen ondervoed en mishandeld waren. Het LRA strijdt in Noord-Uganda al zeventien jaar tegen de regering. Naar schatting van de Verenigde Naties zijn in die periode zeker 20.000 kinderen ontvoerd en werden ze gedwongen in het rebellenleger te vechten. Het LRA wil Uganda gaan regeren volgens de tien geboden van de bijbel, maar begaat desondanks grote wreedheden tegen de burgerbevolking. Afgelopen vrijdag kwamen er bij gevechten tussen opstandelingen en het regeringsleger elf guerrillastrijders om. Dit is werkelijk afschuwelijk ja. Maar tsja, in Afrika lopen wel meer gekken rond die om de een of andere reden de meest afschuwelijke moordpartijen uitvoeren. Deze noemt zich dan toevallig profeet van God. weer een gestoorde extremist dus. Ik heb hier op het forum al vaker gezegd dat ik een hekel heb aan alles wat extremistisch is. Of het nou Joods, Christelijk of Islamitisch is. Ik wil deze gek dan op geen enkele manier verdedigen. En dat doe ik dan ook niet. Maar als je goed kijkt kun je exacte paralellen trekken naar de even gestoorde moslimextremisten. deze man zegt ook te doden uit naam van God (of uit naam van het Christendom) en hij noemt zijn legen een verzetsleger van de heer. Net als de Mudjahedeen die zeggen den islam te verdedigen. Net zo gek en gestoord als al die Moslimextremisten dus.