Bekijk originele versie : hoe krijg ik geld terug vd belasting???
Sweety19
17-01-2008, 09:04
Salam olaikom broeders en zusters,
Ik ben een 20jarige studente, die helaas zuinig moet leven, vanwege dit nare land waarin je constant voor dingen moet betalen waar je eigenlijk zelf geen profijt van hebt,
Ik ben echt een sukkel als het gaat om formulieren invullen waarin je iets terug kunt claimen ( behalve dan zorgkosten als lenzen, etc)..
Ik heb het gevoel dat ik te veel belasting betaal. Ik heb een bijbaan, maar verdien niet heel veel ivm sommigen anderen.
Lieve mensen hoe kan ik geld terugclaimen? Hoe gaat dat in zijn werking???
Wie wil deze jongedame asljeblieft helpen???:kus:
Ik ben een 20jarige studente, die helaas zuinig moet leven, vanwege dit nare land waarin je constant voor dingen moet betalen waar je eigenlijk zelf geen profijt van hebt,
Ik ben echt een sukkel als het gaat om formulieren invullen waarin je iets terug kunt claimen ( behalve dan zorgkosten als lenzen, etc)..
Ik heb het gevoel dat ik te veel belasting betaal. Ik heb een bijbaan, maar verdien niet heel veel ivm sommigen anderen.
Wie wil deze jongedame asljeblieft helpen???:kus: Volgens mij moet jij een tj biljet aanvragen via belastingdienst.nl heb zo eentje thuis weet niet hoe ik hem invul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sweety19
17-01-2008, 17:33
tj biljet hmm vaak van gehoord..haha nooit ingevuld.
SnoezePoez
17-01-2008, 18:15
Ik laat dit soort belangrijke zaken ook altijd voor mijn neus voorbij gaan. Zorgtoeslag is iets wat ik nooit heb aangevraagd, en dat is puur omdat ik er nooit aan toe kom. Best zonde, ookal zijn het maar een paar centen.
http://www.belastingdienst.nl/download/1712.html
Alstublieft
Ik laat dit soort belangrijke zaken ook altijd voor mijn neus voorbij gaan. Zorgtoeslag is iets wat ik nooit heb aangevraagd, en dat is puur omdat ik er nooit aan toe kom. Best zonde, ookal zijn het maar een paar centen. Kom geld te kort wel mijn agis betalen voor dit maand ?