Bekijk originele versie : dames een vraagje
SAMIRASAID17
20-11-2003, 09:37
welke eigenschappen moet je aanstaande man hebben
ben benieuwd!!!!!!!!!!!! :zwaai:
SAMIRASAID17
20-11-2003, 09:38
de mijne moet in ieder geval veeeeeel humor hebben :D
ben benieuwd wat jullie reacties zijn, kan ik nog wat van jullie leren:)
salouaatje
20-11-2003, 09:41
hij moet heel veel eigenschappen hebben en heel veel kunnen. Ben namelijk erg veeleisend. HIj moet lief zijn, humor hebben, niet te dominant zijn, hij moet behulpzaam zijn hij moetr dus kunnen helpen met het huishouden, met het koken e.d. En hij moet vooral niet koppig en eigenwijs gaan doen. Ik maak van hem een echte robot hahahaha
grapje
Miss_wild
20-11-2003, 09:43
HIJ MOET WAT VAN HET LEVEN KUNNEN MAKEN
EN ME LATEN ZIEN DAT IK VEILIG ZAL ZIJN IN ZIJN ARMEN!!!
Miss_wild
20-11-2003, 09:46
EN NIET GIERIG OF MOEDERSKINDJE
TJA SORRY EEN MAN STAAT DAN OOK VOOR ECHTE MAN
GEWOON MEEGAAND MET HET VROUWTJE
SAMIRASAID17
20-11-2003, 09:47
Origineel gepost door Miss_wild
HIJ MOET WAT VAN HET LEVEN KUNNEN MAKEN
EN ME LATEN ZIEN DAT IK VEILIG ZAL ZIJN IN ZIJN ARMEN!!!
ja dat gevoel wil ook hebben bij diegene!!!!!!!!!! :o
fatiha20
20-11-2003, 09:49
jullie vergeten allemaal dat je man een goede moslim moet zijn en dat staat bij mij in ieder gaval op nummer 1!!!!!!
SAMIRASAID17
20-11-2003, 09:51
Origineel gepost door AdamX
ben benieuwd wat jullie reacties zijn, kan ik nog wat van jullie leren:)
zou je je zelf dan veranderen.................
SAMIRASAID17
20-11-2003, 09:53
Origineel gepost door fatiha20
jullie vergeten allemaal dat je man een goede moslim moet zijn en dat staat bij mij in ieder gaval op nummer 1!!!!!!
standaard.......... ik bedoel ik zou nooit trouwen met iemand die geen moslim is
MissBeniSaid
20-11-2003, 09:58
Gelijk heb je meid!!!!!!!!!!!!
fatiha20
20-11-2003, 10:00
nou meid geloof het of niet maar niet alle marokanen zijn goede moslim, als je jezelf moslim noemt moet je er ook wat aan doen!!!! en dat bedoel ik met goede moslim, een moslim die de islam praktiseerd!!!!
Origineel gepost door SAMIRASAID17
zou je je zelf dan veranderen.................
ons heel leven blijven we van elkaar leren en natuurlijk wil ik vernaderen als ik iets niet goed zou doen wat mijn toekomstige vrouw niet leuk zal vinden,,,,,,,,,,,,,,,, maar aan de meeste eisen voldoe ik wle hoor ;)
SAMIRASAID17
20-11-2003, 10:05
Origineel gepost door fatiha20
nou meid geloof het of niet maar niet alle marokanen zijn goede moslim, als je jezelf moslim noemt moet je er ook wat aan doen!!!! en dat bedoel ik met goede moslim, een moslim die de islam praktiseerd!!!!
daar geef je ik je echt groot gelijk in wallah
ik bedoel ik hoor heel vaak ik ben moslim( niet alleen maar jongens hoor maar ook meisjes)maar ze doen nix aan hun geloof
geen ramadan en niet bidden
SAMIRASAID17
20-11-2003, 10:06
Origineel gepost door AdamX
ons heel leven blijven we van elkaar leren en natuurlijk wil ik vernaderen als ik iets niet goed zou doen wat mijn toekomstige vrouw niet leuk zal vinden,,,,,,,,,,,,,,,, maar aan de meeste eisen voldoe ik wle hoor ;)
;) oke dan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.