Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet meer...

Pagina's : [1] 2

Warzazate
01-09-2002, 05:00

‘Mijn hart klopt alleen maar voor jou’, waren mijn laatste woorden Alvorens zij zich van mij afwendde Ik wilde haar arm vastpakken, het nog een keer proberen Maar ik stond als versteend vastgenageld aan de grond Toen ik haar niet meer kon zien zakte ik trillend in elkaar Ik was in een moeras beland, mijn benen wilden mij niet meer dragen Ik wilde geen moeite meer doen, mezelf laten verdrinken Ik wist dat ik deze nacht alleen zou zijn Bij binnenkomst zag ik haar foto omringd door schemering Ze leek anders en dichtbij maar vooral ver weg In bed dwaalden duizenden gedachten door mijn hoofd Had ik deze woorden moeten gebruiken of die Nee het was te laat, haar voelen bestaat niet meer Ik draaide me om naar haar kant Pakte haar kussen vast, kon haar nog ruiken Waarom niet meer.

Junkie
01-09-2002, 08:53
Origineel gepost door Warzazate ‘Mijn hart klopt alleen maar voor jou’, waren mijn laatste woorden Alvorens zij zich van mij afwendde Ik wilde haar arm vastpakken, het nog een keer proberen Maar ik stond als versteend vastgenageld aan de grond Toen ik haar niet meer kon zien zakte ik trillend in elkaar Ik was in een moeras beland, mijn benen wilden mij niet meer dragen Ik wilde geen moeite meer doen, mezelf laten verdrinken Ik wist dat ik deze nacht alleen zou zijn Bij binnenkomst zag ik haar foto omringd door schemering Ze leek anders en dichtbij maar vooral ver weg In bed dwaalden duizenden gedachten door mijn hoofd Had ik deze woorden moeten gebruiken of die Nee het was te laat, haar voelen bestaat niet meer Ik draaide me om naar haar kant Pakte haar kussen vast, kon haar nog ruiken Waarom niet meer. Is dit net gebeurd?:huil2:

goudblondje01
01-09-2002, 14:04
heeeeeeey huh begrijp dat reactie niet helemaal hoor en ben jij dat op die fotootje??

CLeOpaTrA01
01-09-2002, 14:37
moet eerlijk zegge...tis heel erg mooi verwoord... maar is het nou echt gebeurd??? hoop t niet voor je... BIG KIZZAAAAA CLEO...

Warzazate
05-09-2002, 18:41

JXL: Ja. GoudBlondje de Eerste: Ja. Cleo de Eerste: Ja. W.

Jemal2002
05-09-2002, 18:45
Origineel gepost door Warzazate ‘Mijn hart klopt alleen maar voor jou’, waren mijn laatste woorden Alvorens zij zich van mij afwendde Ik wilde haar arm vastpakken, het nog een keer proberen Maar ik stond als versteend vastgenageld aan de grond Toen ik haar niet meer kon zien zakte ik trillend in elkaar Ik was in een moeras beland, mijn benen wilden mij niet meer dragen Ik wilde geen moeite meer doen, mezelf laten verdrinken Ik wist dat ik deze nacht alleen zou zijn Bij binnenkomst zag ik haar foto omringd door schemering Ze leek anders en dichtbij maar vooral ver weg In bed dwaalden duizenden gedachten door mijn hoofd Had ik deze woorden moeten gebruiken of die Nee het was te laat, haar voelen bestaat niet meer Ik draaide me om naar haar kant Pakte haar kussen vast, kon haar nog ruiken Waarom niet meer. Je moet een poëzie boek publiceren....... Dan word je bekend!:D

Cina
05-09-2002, 18:48
Wil je vergeten Hoe wij hand in hand Voetsporen maakten In het zand? Hoe wij dicht tegen elkaar Op dat bankje hebben gezeten Mijn hoofd op jouw schouder Wil je dat vergeten? De aanraking van mijn handen Wil je dat vergeten? Mijn stem, mijn ogen en mijn lach Wil je dat allemaal vergeten...? Sterkte! Cina

-Reda-
05-09-2002, 18:49
Damnsz men...this is some emotional stuff....mad props...

-Reda-
05-09-2002, 18:51
Whenever you come around my heart skips two beats and when I talk to you it makes it hard for me to speak There's something about that separates you from other girls and as I sit and think I realize that I want you in my world It kinda hard for me to express my feelings out loud and its even harder for me to show you while I`m chillin in a crowd Its driven me crazy just thinking about you baby You mean so much to me but I haven't told u because I`m lazy I really wanna be there for you and deep inside I hope you do too So with these words coming out of my mouth, will you be my boo? My heart stays strong, but my body feels weak Who would of know this would happen, just from the words you speak No pass to remember, but a future to seek Your my dream come true, but without a second of sleep These feelings I share are something new to me but I had to be a man and confess what you do to me

Warzazate
15-10-2002, 17:46
Zou 't Jamal? Mooi Cina en KrazieMokro...:). W.

Tnawie
15-10-2002, 23:02
Origineel gepost door Warzazate Zou 't Jamal? Mooi Cina en KrazieMokro...:). W. l3afriyt at yit a yiwsntmazirt. may toefit aynar niwaliwn i7laan.

Diano
16-10-2002, 23:41
:Iluvu: DiaNo

C_warrior
17-10-2002, 02:10
1 tip zoek hulp Wees niet droevig op was is gegaan wees blij met wat komt Be strong they can never take your pride De DIEVEN

Warzazate
06-11-2002, 23:47
Bedankt allemaal...:). MijnZoetje, ik ben ook stapel op jou! Tnawie, die heb ik bij geboorte meegkeregen a yiewsntmaziert inou...:). W.

flexiegirl
07-11-2002, 20:05

Salaam, Sterkte. Allah ie chieb elghier ;) Ma3a salamaaa :zwaai:

Pagina's : [1] 2