Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Michael Jackson een kinderverkrachter??

Pagina's : [1] 2

sahira
20-11-2003, 00:14

Ik wist het, maar nu weet ik het wel heel zeker, die man spoort niet! Hij moet zich melden binnen een bepaalde tijd en de borgsom is ook al bepaald, 3 miljoen dollar! Laat hem hangen, de viespeuk... :kwaad:

HeyoanQT
20-11-2003, 00:28
Leugens ik geloof er niets van, Micheal heeft geld, en aasgieren loeren daarop. Als een "standaard" Amerikaan jouw zoon verkracht, nou verwacht dan geen borgsom van 3 miljoen. 3 miljoen, sodemieter toch op. Wat kun je nou ZO GIGANTISCH VERKEERD doen dat het 3 miljoen moet kosten. De pedo's hier in Nederland gaan zo vrijuit. Hetzelfde geld voor Micheal Jackson die arme man heeft begeleiding nodig, heb je ooit al eens zijn gezicht gezien de laatste tijd? Die arme man is doodongelukkig, iedereen is op zijn geld uit. En wat hebben ze aan bewijzen. NIETS!!, hij wordt nu opgepakt omdat een domme advocaat een domme wetwijziging heeft laten doorvoeren zodat ze hem van zijn zuurverdiende geld konden beroven.Ik weet dat geld een smerig woord is, maar hij mag van mij rijk zijn, das namelijk niet haram. Trouwens hij maakt goeie muziek, al pakt ie een paar kinderen wat kan mij het schelen :rolleyes::D J/k ;)

sahira
20-11-2003, 00:33
Origineel gepost door HeyoanQT Leugens ik geloof er niets van, Micheal heeft geld, en aasgieren loeren daarop. Als een "standaard" Amerikaan jouw zoon verkracht, nou verwacht dan geen borgsom van 3 miljoen. 3 miljoen, sodemieter toch op. Wat kun je nou ZO GIGANTISCH VERKEERD doen dat het 3 miljoen moet kosten. De pedo's hier in Nederland gaan zo vrijuit. Hetzelfde geld voor Micheal Jackson die arme man heeft begeleiding nodig, heb je ooit al eens zijn gezicht gezien de laatste tijd? Die arme man is doodongelukkig, iedereen is op zijn geld uit. En wat hebben ze aan bewijzen. NIETS!!, hij wordt nu opgepakt omdat een domme advocaat een domme wetwijziging heeft laten doorvoeren zodat ze hem van zijn zuurverdiende geld konden beroven.Ik weet dat geld een smerig woord is, maar hij mag van mij rijk zijn, das namelijk niet haram. Trouwens hij maakt goeie muziek, al pakt ie een paar kinderen wat kan mij het schelen :rolleyes: Om maar met je laatste zin te beginnen: walgelijk dat je zo er over denkt, die muziek wordt er echt niet mooier op! Dat die man ongelukkig is, dan zie ik ook..helaas is dat grotendeels gekomen door de roem en rijkdom op zeer jonge leeftijd. Nee, beste man, deze kinderverkrachter is nu echt aan de beurt, niets kan hem helpen en ik hoop echt dat hij zichzelf aangeeft en achter slot en grendel wordt gezet, de sleutel mogen ze van mij in zijn **** stoppen! Rijk zijn is trouwens verre van haram, wist trouwens niet dat hij moslim was, zijn broer daarentegen wel...geld hebben wil nog niet zeggen dat je niet fout kan zijn...en hij is fout, dus moet hij boeten!

sahira
20-11-2003, 00:35
Origineel gepost door budster Dat ie niet spoort is geloof ik wel duidelijk, mare iemand veroordelen is (gelukkig) niet aan jou. Ik ben blij dat ze hier rechters voor hebben die de zaak iets grondiger bekijken. O gut..nu heb je hem ook weer, jij die konstant met je vingertje loopt te wijzen.. :rolleyes: Ik geloof het wel, en ik weet het haast zeker, kinder-krachters zijn in mijn ogen viespeuken die streng aangepakt moeten worden.

DonAgewan
20-11-2003, 00:45

ddie arme man lag in bed met dat kind en heeft dat toegegeven. Vind dat sowieso niet kunnen of je daar nou wat doet of niet .

sahira
20-11-2003, 00:50
Origineel gepost door budster En onschuldige mensen? moeten die ook streng worden aangepakt? omdat ze in een zuurstof tank slapen? en een aap hebben? Heel misschien is ie wel onschuldig ... Welke onschuldige mensen bedoel jij ?? Ik heb het alleen over MJ..

MELILLENSE
20-11-2003, 00:57
Pedofilie en kindjes verkrachten is in tegenwoordig...eerst homofilie, daarna pedofilie, what's next...necrofilie. Lang leve de westerse normen en waarden...wacko jacko had er misschien beter aan gedaan om naar Aziƫ te trekken om zich daar uit te leven, zoals vele Nederlanders doen...en met zijn rijkdom, kan hij zich alvast vele jongetjes veroorloven. Moraal van het verhaal...zet alle godsdiensten opzij, wees vrij en doe wat je niet laten kunt. Hij zou toch niet door een 'geldwolf' zijn aangeklaagd? Ocharme die Jacko...he loves all the children of the world; moeders, jullie wezen gewaarschuwd voor sommige westerse waarden....hou jullie kinderen in het oog. MELILLENSE :belgie:

roebla
20-11-2003, 06:40
ik vind het maar raar allemaal Net dat hij een nieuwe Cd wil uitbrengen ! Komt er zoiets spectaculairs op Tv Gaat er geen belletje rinkelen mensen ?? Lang leve Amerika het land met de onbegrensde mogelijkheden :p

babyvanbelisma
20-11-2003, 09:09
Okee....eerste vraag: WAT IS ER GEBEURD???? Ik lees hier allemaal conclusies en beschuldigingen. maar wat is er precies in het nieuws geweest en wat is er aan de hand??? Dat is nogal vaag hier namelijk.. Vertel me!!!

Jupiter
20-11-2003, 09:25
De ouders van het jongentje ruiken geld. Ze hebben geen zin om ervoor te werken en hebben hun zoontje dagenlang bij Micheal achtergelaten terwijl ze wisten wie hij was. Nu achten ze de tijd rijp om hun investering te incasseren. Hun advocaten zullen gaan onderhandelen over een schikking van zeg maar.... 2 miljoen dollar. Ouders blij, kindje blij, Michael de klos. Maar ja, hij had het kunnen weten.

babyvanbelisma
20-11-2003, 09:28
Dit is toch jaren geleden ook al een keer gebeurd? Lekker slim zeg, dat hij dat risico nog een keer neemt. Trouwens het schijnt dat Michael helemaal blut is en van een kale kip kun je niet plukken toch?

Jupiter
20-11-2003, 09:30
Origineel gepost door babyvanbelisma Dit is toch jaren geleden ook al een keer gebeurd? Lekker slim zeg, dat hij dat risico nog een keer neemt. Trouwens het schijnt dat Michael helemaal blut is en van een kale kip kun je niet plukken toch? Hij is helemaal niet blut. Hij heeft alle rechten op zijn songs. Dat kan hem zo 500 mlijoen dollar opleveren als hij die verkoopt.

babyvanbelisma
20-11-2003, 10:35
Als ie enigzins kan dan moet ie die rechten echt niet verkopen hoor...

Scottie
20-11-2003, 12:03
Nou, als ik vader was, of moeder, dan sliep mijn kind gewoon thuis. Alleen als ik die mensen heel goed kende, zeg maar " bij wie wij over de vloer komen", "goede vrienden" dus, dan mocht mijn puber-zoon bij die kennissen slapen. Als ik of mijn partner zouden weten dat de gastheer van onze zoon misschien wat al te enthousiast zou worden, en van mijn zoon zou idereen m / v blij worden, dan mocht mijn zoon daar niet slapen. Tenzij mijn zoon zegt : "Vader, ik vind oom Michael een aardige man, hij kookt lekker, af en toe doet af nog een leuk dansje en hij heeft te gekke films, homevidoe, met een scherm van 3 vierkante meter .... "Zit 'ie wel eens aan je plasser?" "Ja" maar hij vraagt altijd of het goed is. "Vindt jij dat dan goed?" "Ja" "Geeft hij je geld?" "Nee". Scottie.

sahira
20-11-2003, 12:43

Origineel gepost door Pistach Men is onschudlig tot het tegenovergestelde is bewezen. Dus wacht nou eerst nog maar af voor je iemand ervan beschuldigd een kinderverkrachter te zijn. En haal dat vraagteken achteraan je titel weg..je hebt hem reeds veroordeeld..hoeft dat schijnheilige vraagteken er niet achter te staan. Zeg, ik doe niets op commando,dus vraagteken blijft!

Pagina's : [1] 2