Bekijk originele versie : verloofd en zwanger
yousrateke
06-02-2002, 21:58
hai hai mensen,
ik wil dit even kwijt he niet dat het voorgekomen is tenminste niet dat ik weet maar goed.
wat vinden jullie ervan als een meisje verloofd is met een jongen,
en dat ze het al met hem heeft gedaan omdat ze toch al weten dat ze gaan trouwen en later blijkt dat ze zwanger van hem is geworden.
zo graag willen weten hoe jullie hierover denken.
groetjes,
;)
Wat gebeurd is dat is gebeurd alleen erg jammer
dat ze het zo ver hadden laten komen.
Mensen maken nu eenmaal fouten en je
kan de tijd niet terugdraaien.
Ik stel voor dat ze dan moeten trouwen !!!!
Star*
elhabiba
07-02-2002, 23:50
effe voor de duidelijkheid.....wat bedoel je met verloofd...met of zonder huwelijkscontract????
Als je een huwelijks contract hebt ben je in pricipe al getrouwd en mag je alles doen met hem/haar,want het is je man/vrouw.Maar onze tradieties(die eigenlijk nergens op slaan)die maken het moelijk voor het verloofde stel,want stel dat ze zwanger wordt voor de bruiloft...tja dan heb je kans dat je in de krant terechtkomt!!!
Maar als je geen huwelijks contact hebt,dan mag je zelfs niet alleen met hem zijn zonder mahram(je vader,broer,oom,opa)laat staan zwanger van hem worden.
Want je kunt nooit weten wat de toekomst nog voor jou heeft.
Plus een vrouw hoort maagd te blijven tot en mat haar huwelijksnacht.
En ik denk dat dat toch veel leuker is als je huwlijksnacht je eerste keer is om met je man naar bed te gaan...of niet!!????
elhabiba
he
het is helemaal niet erg als je een huwelijkscontract hebt en je bent zwanger. Ik ben laatst ook naar een bruiloft geweest, de bruid was nog wel 4 maanden zwanger en je zag er wel iets van . Toen ze hoorde dat ze zwanger was (ongelukje) had ze haar bruiloft in twee maanden moeten plannen. Dat was wel jammer. Mijn raad is plan je bruiloft snel als je zwanger bent zo heb je nog geen buikje en zie je er toch prachtig uit in je bruidsjurk.
Eigenlijk wel jammer dat je niet hebt gewacht op je huwelijksnacht, dat maakt de nacht zo speciaal, oh la la :p .
BentDagilia
08-02-2002, 23:49
LIKE a VRIGIN... EWA .. LIKE A VIRIGIN
THESDOE WOLA GIERO :D :D :D :D :D :D :D
MAAGD UNTILL YOU are GOING TO MARRy.....
:cool: ........ -xXx-jes Bent Dagilia
Originally posted by John_Gotti
h**r is de enige woord die ik hiervoor kan verzinnen.
Is ze dan zo h**rig dat ze zelfs geen eens condoom draagt of zo? Of is die condoom opeens kapot gegaan? Als ik die verloofde kende had ik haar meteen achter een raam gezet, kan ze tenminste geld verdienen voor haar ongeboren kind .
info: tupac-Until the end of time- To my unborn child
Ik heb maar 1 woord voor jou....TRIEST..
Abdenour
13-02-2002, 15:21
Kijk als je gewoon een moslim was.Dan was dit noit gebeurt .Kijk mensen volg de pad van allah swt dan hebben we veel minder gesprekstof.maar ,meid of jongen ik weet dta je liegt geen een meisje gaat vertellen op het internet van ik ben zwanger WHATEVER waga thallou Asalama Alykom
yousrateke
13-02-2002, 23:09
oeps,
vergeten aan te melden,
dat was mij.
SweetRose
14-02-2002, 23:55
hey
mensen niet dat ik vind dat john gotti helemaal correct is, maar ergens heeft hij wel gelijk hé
als je als verloofde(dan in feite eigenlijk nog maagd hoort te zijn) met je toekomstige man slaap (sex hebt hé) dan neem je het risico toch zelf om zwanger te worden hé, niet waar
want als je maagd bent en je BLIJFT het tot je huwelijksnacht dan ben je (1000%) zeker dat je niet zwanger kunt worden hé
en daar zit de fout bij de sommige marokaanse meisjes
>>ze denken niet na aan de gevolgen, dat is eigenlijk wat ze moeten doen,maar zie, een vriend nemen is op zich al een mistake maar als je er toch 1 hebt
>>DENK AAN DE GEVOLGEN ALS JE MET 'M VRIJT
(dit geld ook voor mijn nicht die 18 is een abortus heeft laten uitvoeren, ze is nu weggejaagd uit haar thuis en alleen Allah weet waar ze zich nu bevind>>maar ze heeft het zelf gezocht!!!)
xxxx
Origineel gepost door elhabiba
effe voor de duidelijkheid.....wat bedoel je met verloofd...met of zonder huwelijkscontract????
Als je een huwelijks contract hebt ben je in pricipe al getrouwd en mag je alles doen met hem/haar,want het is je man/vrouw.Maar onze tradieties(die eigenlijk nergens op slaan)die maken het moelijk voor het verloofde stel,want stel dat ze zwanger wordt voor de bruiloft...tja dan heb je kans dat je in de krant terechtkomt!!!
Maar als je geen huwelijks contact hebt,dan mag je zelfs niet alleen met hem zijn zonder mahram(je vader,broer,oom,opa)laat staan zwanger van hem worden.
Want je kunt nooit weten wat de toekomst nog voor jou heeft.
Plus een vrouw hoort maagd te blijven tot en mat haar huwelijksnacht.
En ik denk dat dat toch veel leuker is als je huwlijksnacht je eerste keer is om met je man naar bed te gaan...of niet!!????
elhabiba
PLUS EEN VROUW HOORT MAAGD TE ZIJN VOOR HET HUWLIJK
tzzzzzzzzzz een man ook hoor voor het geval dat je dat niet wist
dat is nog erger ze weet dan mischien wel dat ze met hem gaat trouwen maar als ze nog geen paar maanden naar de bruiloft gaat bevallen is dat een hele grote schande voor haar familie of ze nou getrouwd is of niet !!!juist als ze weet dat ze met diegene gaat trouwen moet ze volhouden tot aan haar huwelijksnacht.
Salaam,
Jullie praten erover alsof het gebeurd was, het is maar een vraag!!!
Kunnen jullie niet lezen?????
Dit is voor diegene die haar beschuldigen dat ze het gedaan heeft.
Ma3a salama
soussiasaida
12-06-2002, 15:29
Mijn reactie is gewoon simpel; STUPID!!! Met of zonder huwelijkscontract, je kon beter wachten tot je een feest hebt gegeven, dat alleen al om roddels te voorkomen.............
Origineel gepost door doha
Salaam,
Jullie praten erover alsof het gebeurd was, het is maar een vraag!!!
Kunnen jullie niet lezen?????
Dit is voor diegene die haar beschuldigen dat ze het gedaan heeft.
Ma3a salama
Je haalt letterlijk de woorden uit mijn mond...........en mijn mening: is enigszins te begrijpen maar STOM...als toch al zo graag wil v.r.i.j.e.n, trouw dan eerder dan gepland.(ipv f.u.c.k. (sorry voor woordgebruik)eerder dan gepland)..en kan je vrijen tot je erbij neervalt...... :zwaai:
ookal ben je geen moslim bent dan zal je hele familie over je heen komen en de mensen denken niet aan de islam maar aan de "eer" van de familie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.