Bekijk originele versie : Wat zou jij in zo een situatie doen?
stel je trouwt met iemand, en het blijkt dat je geen kinderen kunt krijgen!
wat zou je doen als meisje...zou jij je man toestemming geven om een andere vrouw erbij te nemen??? :D
ga je dan iemand adopteeren???
of blijf jij en je man hele leven zonder kinderen???.
Hangt ervan af. Ik zou het niet weten.
Hang ervan af...om welke redenen je met de gast getrouwd bent.....
Liefs,
Alabama
Ik zou alles op alles zetten (medisch hulp) om alsnog kinderen te kunnen krijgen, wil dat niet lukken, dan wil allah gewoon niet dat ik kindjes krijg misschien omdat ik geen goeie mama zal zijn of wat dan ook, maar ik zou geen andere kinderen willen van een andere vrouw als ik kinderen wil moeten ze uit mijn lichaam geperst worden..
sihem :zwaai:
Origineel gepost door elmarocani
om welke redenen???? :rolleyes:
nou mensen trouwen maar om hetzelfde reden toch???
Hihi,
Je denkt toch niet dat al die mensen om je heen, die het huwelijksbootje in zijn gestapt.....stapel verliefd op elkaar waren toch....?
Liefs,
Alabama
en als jou man dan niet zonder kinderen wilt???
want mannen willen altijd een kind achter laten als ze dood zijn.....
zou je dat dan niet accepteeren als hij een andere vrouwtje erbij neemt???
hell no dat ik het zal accepteren......hij trouwt met mij en met niemmand anders een relatie is immers gebaseerd op vertrouwen, en tot de dood ons scheid en niet op kinderen, als je ze niet kan krijgen dan houdt het op het is niet jou keuze maar die van allah en de keuze van allah moet ie dan maar accepteren, zoniet dan heb ik een fout gemaakt en ben ik niet met een moslim getrouwd.....
sihem
nou maar allah zegt ook niet dat de man geen andere vrouwtje erbij mag nemen hoor!!! :D
nee dat zeg ik ook niet maar ik zeg dat ik het niet zou accepteren maar als ik geen kinderen kan krijgen dan hoeft mijn man me niet te verlaten om kinderen te gaan krijgen bij een ander wijf, en mannen kunnen wel zeggen ik wil kinderen maar de vrouw doet al het werk, dus de mannen moeten niet zeuren en zelf eens een keer een bevalling mee maken zullen ze anders piepen
sihem :zwaai:
hoe vaak moet ik dat herhalen jimpie????????
je mag mij nooit hetzelfde vraag stellen!!!!!!!!!!!!!! :D
ik ben degene die het vraagt aan jullie!!!
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz..............antwoorden geven of zwijg!!! :zwaai:
dan moet je wel antwoord geven he.... wat zou jij doen???
zeg het dan???
sihem
tuurlijk hoeft hij jou niet te verlaten...ik zeg dat ook niet!!
ik zeg of je het wel accepteert dat hij een andere erbij neemt!!
goed........duidelijk siham :D
maare......een bevalling wil ik zeker niet mee maken!!
ik doe mijn werk en laat alles aan haar over :zwaai:
nee maar ik neem aan als ik het niet accepteer dat het dan voorbij is of niet soms???
dan is het hij mij verlaten of ik hem....
sihem
en geef antwoord.....
ok dan ik ga jullie antwoord geven :D
nou.....tuurlijk is alles van allah...maar eigenlijk wil ik daar niet eens aan denken dat ik geen kinderen kan krijgen!!!!
ik wil graag dat ik iemand achter laat die van mij is!!!
maar een andere vrouwtje erbij nemen.......dat denk ik niet!!!!
oke mooi antwoord zo hoort het ook......
sihem
Fatomaat
01-09-2002, 02:06
As de vrouw geen kinderen kan krijgen dan wil dat toch niet zeggen dat het aan de vrouw ligt? As het aan hem ligt dan heeft het eigenlijk geen eens nut om een andere vrouw te nemen.
Wat ik zou doen in mijn situatie as het wel aan mij lag, kijken voor adoptie en van mij part neemt hij een 2e vrouw uiteraard met gelijke behandeling. Zou ik denk ik niet erg vinden.
Origineel gepost door Fatomaat
As de vrouw geen kinderen kan krijgen dan wil dat toch niet zeggen dat het aan de vrouw ligt? As het aan hem ligt dan heeft het eigenlijk geen eens nut om een andere vrouw te nemen.
Wat ik zou doen in mijn situatie as het wel aan mij lag, kijken voor adoptie en van mij part neemt hij een 2e vrouw uiteraard met gelijke behandeling. Zou ik denk ik niet erg vinden.
dus jij vind het acceptabel dat jou man een tweede vrouw neemt om een kind te krijgen, nou meid dan ben jij een sterke persoon maar ik zou er niet mee kunnen leven....
sihem
Fatomaat
01-09-2002, 02:35
Origineel gepost door sihemB
dus jij vind het acceptabel dat jou man een tweede vrouw neemt om een kind te krijgen, nou meid dan ben jij een sterke persoon maar ik zou er niet mee kunnen leven....
sihem
As je van iemand houdt dan gun je zoiemand toch het geluk & as dat m nou gelukkig maakt? & As je niet van hem houdt zou je het ook niet erg vinden :D
Ja ik weet niet hoor, ik zit elhamdullilah niet in die situatie maar dit is wel hoe ik er nu over denk. Kijk het is niet zo dat het zomaar nog een vrouw nemen is. Als er een goeie reden achter zit, dan valt er toch over te praten neem ik aan. Het is toch iets wat wel toegestaan is in de Islam
gewoon heel simpel IVF, ik haal desnoods het eitje wel bij de markt. In belgie hoef je niet eens op een wachtlijst te staan, je kan daar gelijk aan de ivf hangen, terwijl je hier in nl op een wachtlijst moet komen en je moet ook nog eens tientallen test doorgaan.
En wat vinden jullie als de man onvruchtbaar is?
Is dan de spermabank een optie?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.