Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een relatie zonder sex

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

voetbalgirl82
19-11-2003, 22:15

ik weet niet meer wat ik moet doen,de jongens die me leuk vinden lopen na een tijdje bij me weg, omdat ik ze geen sex geef,ik wil gewoon me maagdelijkheid geven de man waar ik ooit mee trouw. ze vallen bij mij op me uiterlijk ik ben blond en slank,en dan denken ze dat je makkelijk bent.maar dan hebben ze echt de verkeerde voor hun. hoe kan ik een relatie opbouwen zonder dat een jongen sex van me wilt. ik wordt er echt gek van. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

MocrowGirlBella
19-11-2003, 22:17
:jammer: Jongens ook van tegenwoordig:zweep: Meid als k jouw was zou k op zoek gaan naar een jongen die wel een relatie ken opbouwen zonderrrrr sex want je moet echt je maagdelijkheid bewaren voor degene met wie je idd ooit gaat trouwen;) :zwaai:

Lady_moi
19-11-2003, 22:20
een jongen die van u sex vraagt voor het huwelijk is u nie es waard

C_warrior
19-11-2003, 22:22
Origineel gepost door voetbalgirl82 ik weet niet meer wat ik moet doen,de jongens die me leuk vinden lopen na een tijdje bij me weg, omdat ik ze geen sex geef,ik wil gewoon me maagdelijkheid geven de man waar ik ooit mee trouw. ze vallen bij mij op me uiterlijk ik ben blond en slank,en dan denken ze dat je makkelijk bent.maar dan hebben ze echt de verkeerde voor hun. hoe kan ik een relatie opbouwen zonder dat een jongen sex van me wilt. ik wordt er echt gek van. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Door een jongen te kiezen die je neemt om WIE je bent niet Hoe je eruit ziet of wat je bent Hou je eer en respect voor je zelf geef het nooit aan een jongen :zwaai:

voetbalgirl82
19-11-2003, 22:23

bestaan die jongens dan nog,mij vriendinnen zeggen ook altijd je valt op de verkeerde. maar hoe zie ik dat ie jongen dat niet wilt

MocrowGirlBella
19-11-2003, 22:23
Origineel gepost door Lady_moi een jongen die van u sex vraagt voor het huwelijk is u nie es waard Inderdaad;) :zwaai: :auw: met zulke boysz:D

C_warrior
19-11-2003, 22:26
Origineel gepost door voetbalgirl82 bestaan die jongens dan nog,mij vriendinnen zeggen ook altijd je valt op de verkeerde. maar hoe zie ik dat ie jongen dat niet wilt Tuurlijk bestaan die jongens. Ik heb nooit een meisje gevraagd om zulke dingen te doen en een meisje moet ook niets doen Wat ze niet wilt Je kan zoiets niet zien aan een jongen, je kan het wel merken als je hem leert kennen i guess, maar onthou veel jongens houden van bedriegen en liegen dus wees op je hoede

voetbalgirl82
19-11-2003, 22:27
Origineel gepost door chabab Door een jongen te kiezen die je neemt om WIE je bent niet Hoe je eruit ziet of wat je bent Hou je eer en respect voor je zelf geef het nooit aan een jongen :zwaai: ik hou zeker de eer aan me zelf en aan allah en me familie,maar het is echt moeilijk om nog een serieuse jongen te vinden.

C_warrior
19-11-2003, 22:30
Origineel gepost door voetbalgirl82 ik hou zeker de eer aan me zelf en aan allah en me familie,maar het is echt moeilijk om nog een serieuse jongen te vinden. Goed zo en ik begrijp wat je bedoelt. Het is zeker moeilijk om een serieuze jongen te vinden, maar ze bestaan wel ;) En ik begrijp je wel. ik heb ook moeite met een goeie dame vinden :o Maar ze bestaan wel ;)

Chyhaan
19-11-2003, 22:31
Origineel gepost door voetbalgirl82 ik weet niet meer wat ik moet doen,de jongens die me leuk vinden lopen na een tijdje bij me weg, omdat ik ze geen sex geef,ik wil gewoon me maagdelijkheid geven de man waar ik ooit mee trouw. ze vallen bij mij op me uiterlijk ik ben blond en slank,en dan denken ze dat je makkelijk bent.maar dan hebben ze echt de verkeerde voor hun. hoe kan ik een relatie opbouwen zonder dat een jongen sex van me wilt. ik wordt er echt gek van. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: geef ze een op blaas pop.... Met als hoofd jouw pasfoto!!! ;)

voetbalgirl82
19-11-2003, 22:34
Origineel gepost door Chyhaan geef ze een op blaas pop.... Met als hoofd jouw pasfoto!!! ;) hahaha,een opblaas pop kunnen ze van me krijgen,maar een pas foto niet hoor :D

hafid_freak
19-11-2003, 22:35
Origineel gepost door Chyhaan geef ze een op blaas pop.... Met als hoofd jouw pasfoto!!! ;) :hihi: die is goed :p

hafid_freak
19-11-2003, 22:36
Origineel gepost door voetbalgirl82 hahaha,een opblaas pop kunnen ze van me krijgen,maar een pas foto niet hoor :D meen je dat? krijg ik zomaar opblaaspop van je ? :zwaai:

voetbalgirl82
19-11-2003, 22:41
Origineel gepost door hafid_freak meen je dat? krijg ik zomaar opblaaspop van je ? :zwaai: :belgie: :hammer: tuurlijk niet.

um_kaltoum
19-11-2003, 22:56

ach ja, wie je niet neemt zoals je bent met alle regels en zo is het niet waard hoe leuk ie dan wel niet is!!!!!!!!!!!!!!!!! als hij je niet neemt zoals je bent, heeft hij geen respect voor je, en als het islamische jongens zijn dan snap ik echt niet waarom ze dat dan vragen, want uiteindelijk willen ze echt wel een maagd hoor als ze trouwen ppfff jongens ook altijd, alleen lusten, nou laat ze maar eens leuk ook de lasten erbij nemen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9