Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kom je tegen op straat, vind je leuk, wat dan?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ik_oke_is
19-11-2003, 21:34

ik kom steeds een meisje tegen op straat , en ze ziet er echt schattig uit , maar ik durf haar niet aanspreken, want dan denkt ze vast dat doet ie misschien heel de dag :(

hafid_freak
19-11-2003, 21:40
Origineel gepost door ik_oke_is ik kom steeds een meisje tegen op straat , en ze ziet er echt schattig uit , maar ik durf haar niet aanspreken, want dan denkt ze vast dat doet ie misschien heel de dag :( ontwijk haar zoveel mogelijk, probeer haar te vergeten :maf3:

power_flower
19-11-2003, 21:41
nou misschien moet je het gwoon anders aanpakken. Ik denk zelf dat je niet haar de hele tijd moet aangapen maar ook weer niet negeren..je moet zoiets goed doen. Ik weet zelf niet precies hoe, ik hoop dat het in ieder geval voor je mektab is dan komt alles goed! Echtwaar!! Okey beslemma

sneakynawal
19-11-2003, 21:42
Origineel gepost door ik_oke_is ik kom steeds een meisje tegen op straat , en ze ziet er echt schattig uit , maar ik durf haar niet aanspreken, want dan denkt ze vast dat doet ie misschien heel de dag :( Groet haar!!! Dat durf je toch wel? Of kijk haar aan, maak oogcontact!!! En dan komt het misschien wel, mits zij je terug groet ;)

hafid_freak
19-11-2003, 21:44

Origineel gepost door SnEakyNaWaL Groet haar!!! Dat durf je toch wel? Of kijk haar aan, maak oogcontact!!! En dan komt het misschien wel, mits zij je terug groet ;) vind jij het niet vreemd als iemand je zomaar zou groeten?

Lady_moi
19-11-2003, 21:47
jah groeten is toch beter dan te vragen "hoe laat is het" :p

hafid_freak
19-11-2003, 21:48
Origineel gepost door Lady_moi jah groeten is toch beter dan te vragen "hoe laat is het" :p :hihi: wallah ajla das waar hahahahaha dus hoe laat is het werkt niet :eek: :confused: (das de raad die ik hem in het echt had gegeven :maf: )

sneakynawal
19-11-2003, 21:50
Origineel gepost door hafid_freak vind jij het niet vreemd als iemand je zomaar zou groeten? Niet als ik jou dagelijks zou zien!!!!

Lady_moi
19-11-2003, 21:52
Origineel gepost door hafid_freak :hihi: wallah ajla das waar hahahahaha dus hoe laat is het werkt niet :eek: :confused: (das de raad die ik hem in het echt had gegeven :maf: ) :eek: :schrik2: :lol: :lol: gij meent da :D :zwaai:

hafid_freak
19-11-2003, 21:53
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Niet als ik jou dagelijks zou zien!!!! hij ziet haar niet dagelijks , soms ziet hij haar drie dagen na elkaar , soms een week of twee niet , en ALS hij haar gezien heeft kom ie het aan mij vertellen :maf2:

hafid_freak
19-11-2003, 21:56
Origineel gepost door Lady_moi :eek: :schrik2: :lol: :lol: gij meent da :D :zwaai: ja wallah :D maar ik moet eerlijk zeggen erna had ik wel spijt ik dacht, dat meisje zal denken heb je niet eens een horloge of zo schooier :maf3:

sneakynawal
19-11-2003, 21:59
Origineel gepost door hafid_freak hij ziet haar niet dagelijks , soms ziet hij haar drie dagen na elkaar , soms een week of twee niet , en ALS hij haar gezien heeft kom ie het aan mij vertellen :maf2: Hij kan nie van haar verlangen... dat zij op hem af gaat stappen!! Want zo zijn de meeste dames niet... Dus ik vrees dat hij zelf acties moet ondernemen... Het minste wat hij kan doen, is toch oogcontact maken... en een glimlach te voorschijn halen, kijk zo: :)

RitaMaria
19-11-2003, 22:00
Doorlopen.. :)

hafid_freak
19-11-2003, 22:00
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Hij kan nie van haar verlangen... dat zij op hem af gaat stappen!! Want zo zijn de meeste dames niet... Dus ik vrees dat hij zelf acties moet ondernemen... Het minste wat hij kan doen, is toch oogcontact maken... waarom eigenlijk niet ? waarom kan een meisje dat niet ? ik bedoel; jullie klagen wel altijd dat jullie lastiggevallen worden enzo maar ook al vinden jullie iemand leuk jullie stappen niet op hem af, dus eigenlijk hebben jullie wel makkelijk praten :D :D

Lady_moi
19-11-2003, 22:01

Origineel gepost door hafid_freak ja wallah maar ik moet eerlijk zeggen erna had ik wel spijt ik dacht, dat meisje zal denken heb je niet eens een horloge of zo schooier ma ba nee :) das zo ne trukske da bijna iedereen gebruik :jammer: kvind da zo ouderwets :o :o ma als die denk dat da ga lukke kwee nie se :confused: groete vind ik nog steeds beter :goedzo: geeft een positief beeld van hem :hihi: nie da die zo naar haar moe roepe :regie: "HAAALLLO ALLES OK!!! :zwaai: " :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11