Bekijk originele versie : Meisjes die hard to get spelen maar je weet dat ze helemaal gek op je zijn
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachte ze nou? :confused: :kwaad:.
lovely_mariam
19-11-2003, 17:25
:hihi: lelijk hoor als je dat in de gaten hebt daqn spelen ze het niet goed:D
sneakynawal
19-11-2003, 17:26
Origineel gepost door TnAwIeS
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachte ze nou? :confused: :kwaad:
I don't know... maar uhm... stel nou he... dat ik geinteresseerd was in jou! En ik zou een praatje met jou maken... enne je uitnodigen om iets leuks te gaan doen! Wat zou je van mij denken?
sneakynawal
19-11-2003, 17:34
Dat je een leuke spontane meid bent. De meeste meisjes denken dan dat ze voor h0er uitgemaakt zouden worden.
Echt? (want ik moet me vaak inhouden... omdat iedereen in mijn oor fluistert dat ik dan te gretig over kom)... Ok.. Tnx
Lady_moi
19-11-2003, 17:40
je moest es wete hoeveel meiskes ik ken die da spelleke spelen :)
:zwaai:
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachte ze nou? :confused: :kwaad:
sneakynawal
19-11-2003, 17:40
Alhoewel meisjes die dat doen mij juist afstoten. Ik weet het ook niet meer. :confused:
Jah... weet je wat! Ik doe niets meer... ik laat het gewoon op mij afkomen (nie dat er nu iemand om mij heen draait....)
HaKiM_HaKeeM
19-11-2003, 17:56
weet je dat meisjes die hard to get spelen de beste meisjes zijn ! ze onderdrukken teminste hun gevoelens stoer;) , zo bekijk ik het ! ;):D
C ya HakimPTje ... :zwaai:
AbaHoeCh
19-11-2003, 18:10
'hard to get'???? :confused:
ewa saaaaaafi..gewoon omdat een meisje al de andere kant opkijkt denk je al meteen dat zij gek op je is :rolleyes:
mss doet ze het omdat ze verloofd is of omdat ze geen interesse heeft
UnspokenPassion
19-11-2003, 18:21
Jongens doen precies hetzelfde af en toe he...Vet annoining!!!
Dan wil een beetje sjansen dan kijkt ie zogenaamd een andere kant p ...maar ondertussen voel je zijn ogen vol verlagens in je rug/kontje prikken...come on...be a man!!
DanGamocroGirl
19-11-2003, 20:00
"Hard to get spelen" is toch leuk... :D
Bachelorette
19-11-2003, 20:03
alles beter dan EASY
yasmineNR1
19-11-2003, 20:47
Origineel gepost door Bachelorette
alles beter dan EASY
ja man....:rolleyes:
ladymarueca
19-11-2003, 23:04
ja toch zeker het is nooit goed als je ze aandacht geeft ben je al snel een ***, en als je gewoon respect hebt voor jezelf en je omgeving en gewoon niet makkelijk bent in dat soort dingen is het nog niet goed!? maar ik persoonlijk ben ook een moeilijk persoon op dat gebied, maar ik merk wel dat mensen respect voor me hebben. En het hoeft niet gespeeld te zijn, want het kan toch dat je gewoon altijd zo bent?! dus mischien moet je proberen een praatje te maken met een meisje, en kan je erachterkomen dat ze mischien toch wel aardig is enzo toch?!
maar ja
xxx Lm
HaKiM_HaKeeM
19-11-2003, 23:10
Origineel gepost door AbaHoeCh
ewa saaaaaafi..gewoon omdat een meisje al de andere kant opkijkt denk je al meteen dat zij gek op je is :rolleyes:
daaar heb je ook gelijk in wolahh :D
C ya HakimPTje ... :zwaai:
ChOcOtOfFfF
19-11-2003, 23:20
Origineel gepost door AbaHoeCh
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.