Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ervaringen met negga ffa souad uit r'dam !!

Pagina's : [1] 2

Beni_Bouyachie17
19-11-2003, 16:48

Wa salaam aleikum, Omdat er zo een grote vraag is d8 ik dat dit misschien een oplossing is voor de aanstaande bruidjes... ik zal zelf later ook andere topics openen over mijn voorkeuren van neggaf at.... Maar laten we beginnen met souad... Mijn ervaringen met dr zijn super, ze is een scheetjeee , mooie make-up,leuke kapsels, prachtige kleding, mooie stoelen... Ruime keuze aan exclusiefe jurken ook galakleding en bruisdjurken.. Dus nee verkopen heeft ze weinig , staat open voor alles , bemoeit zich af en toe met de muziek en sommigen gebeuren op de feest... ze wil het beste voor het bruidspaar... tbarkelah gliha ,is gek genoeg om te dansen om de mensen op te peppen voor het bruidspaar... Is zeer proffesioneel bezig.. Gewoon totaal , een topperdjee :goedzo: Dus mensen jullie ervaringen met dr , alleenn over souaddd !! (ffe nu) Thalaya, Nadia,

Beni_Bouyachie17
19-11-2003, 21:03
Jesuz, niet allemaal tegelijk mensen anders word et zooo drukkkkk !!! Waar b lijven jullie toch wajou

power_flower
19-11-2003, 21:52
Ja ben ook wel benieuwd :D

YeDis_an_AbDaRs
19-11-2003, 21:59
klopt tis een leuke vrouw die proffessioneel te werk gaat mooie jurken, goede make-up, prachtige kapsels kortom perfect! ik heb pas geleden een leuke jurk bij d'r gekocht :Iluvu:

Beni_Bouyachie17
19-11-2003, 23:21

Ejj kijk even op haar site zou ik zeggen www.laconfiance.nl Ze heeft er alleen exclusiefe gala/bruidsjurken opstaan , binnenkort komt haar werk als neggafa erop als het goed is insah allah... Thalay,

Beni_Bouyachie17
19-11-2003, 23:25
Oh ja vergeten te zegggen ze verkoopt ook bruidssuiker als ik het goed heb ..

mimi_tangaouia
20-11-2003, 11:55
ik heb haar meerdere malen meegemaakt zo een drie keer ik hoorde altijd hele grote verhalen over haar maar toen ikhaar werk zag zijn die verhalen gewoon allemaal nep de eerste keer stuurde ze ene stagaire ( denk ik), want zij had een ander feest belachelijk gewoon afspraak is afspraak en je gaat niet iemand anders sturen tweede keer kwam ze met vieze stoelen aan en het was echt goed te zien smerig en de derde keer had de bruid een jurk aan met aan de onderkant duidelijke gras en modder vlekken jurk was niet gestoomd nou je had de bruid moeten zien na het feest toen iedereen weg was ze heeft zitten janken gewoon nou voor mij geen negaffa souad

Beni_Bouyachie17
20-11-2003, 12:46
Hmm wat raar zeg ... Any way niets verbaast mij meer op deze wereld, maar ik heb haar elhamdulah alleen maar op zeer positiefe kant gezien ... En dat zijn er nu bijna tig feesten .. Maar ik heb ook gemerkt dat ze dus die stagaire's (zit ook 1 in dienst bij d r) naar een feest stuurt maar dat spreekt ze van te voren af met de laaroussa..(althans dat heeft men mij verteld en zij zelf)

Beni_Bouyachie17
20-11-2003, 12:54
Origineel gepost door HighClassLady Duurt wel erg lang voor haar werk als Negeffa erop staat, jammer. Maar je weet niet hoe duur ze is? Thanks anyway.. :kusgrijs: HCL. Hey smehli ik weet idd niet hoeveel ze kost... Bel dr ffe en vraag et zou ik zeggen .. :zwaai:

mimi_tangaouia
20-11-2003, 14:43
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Hmm wat raar zeg ... Any way niets verbaast mij meer op deze wereld, maar ik heb haar elhamdulah alleen maar op zeer positiefe kant gezien ... En dat zijn er nu bijna tig feesten .. Maar ik heb ook gemerkt dat ze dus die stagaire's (zit ook 1 in dienst bij d r) naar een feest stuurt maar dat spreekt ze van te voren af met de laaroussa..(althans dat heeft men mij verteld en zij zelf) ja klopt ik heb het ook van andere gehoord en ook al is ze beste van heel NL zo doe je geen zaken met je klanten het gaat niet alleen om de jurken maar ook de manier hoe alles word geregeld door zo een persoon het is wel de grootste dag van je leven

SmikkelGirl
22-11-2003, 23:25
Hey Bni Bouayach...... Waar zit die Souad? Is dat die ene op de Kruiskade? Ze heeft wel mooie bruidsjurken joh! Een nadeel van die website trouwens: je kan geen contact met haar opnemen. :rolleyes: Heb jij haar tel. nummer misschien? Kusjesss :D

SmikkelGirl
22-11-2003, 23:26
Uhh.... ze zit toch wel in Rotterdam of heb ik het mis? :confused:

nadia_el3
22-11-2003, 23:34
IK HAD OP MIJN BRUILOFT OOK SOUAD EN IK HEB HAAR OOK OP N ANDERE BRUILOFT GEZIEN, EN IK MOET ZEGGEN DAT T INDERDAAD EEN SCHATJE IS. ZE HEEFT HELE MOOIE KLEDING, MAAKT MOOI OP EN ZE HEEFT OOK HART VOOR D'R WERK. MIJN ERVARINGEN MET HAAR IS OOK ZEER POSITIEF. :zwaai:

nadia_el3
22-11-2003, 23:35
Origineel gepost door SmikkelGirl Uhh.... ze zit toch wel in Rotterdam of heb ik het mis? :confused: JA KLOPT, ZE ZIT IN ROTTERDAM, ZWAANSHALS

Beni_Bouyachie17
23-11-2003, 01:52

Neri neri 1.48 en ik doe hier nog levenloos ... wajouu i really need a life!!! Maar goed smikkel girl het adres is zwaanshals 333-a-c tel : 010-265 54 96 mob 06-51 41 09 33 Thalay, P.s doe haar de groeten van mij zeg maar nadia uit utrecht...

Pagina's : [1] 2