Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zusters, give me advise!!!

mo_ali_tetouan
19-11-2003, 10:47

:toink: :toink: :regie: Salam zusters, ik ben verliefd op een mooie meid uit Den Bosch. Zij is gewoon een complete droomvrouw. Zij is grappig, lief en een modieus goedgelovige vrouw ! :engel: Zelf ben ik een beetje verlegen en ben daarnaast ook bang dat de gevoelens die ik voor haar heb alleen van mijn kant komt. Ze zegt wel als weer een Berber (zij is zelf Tetouania net als moi) op haar afstapt en om haar nummer vraagt, dat ze een vriend heeft. Dat zegt gedeeltelijk wel iets maar we hebben het er nooit over gehad. Ik stuur haar wel gedichten per mail en sms die ze mooi vindt, maar zo kan ik mijn gevoelens voor haar uitdrukken. Gewoon rechtstreeks tegen haar zeggen lukt mij gewoont niet. Als ik haar aan de telefoon heb :gsm: (bijna 6 keer per week, de laatste tijd wat minder), dan wil ik het zeggen maar als ik haar lieve stem hoor smelt ik en durf ik het haar niet vragen. Als ik opgehangen heb dan ben ik blij maar dan ook weer niet omdat ik de zekerheid niet heb! :Iluvu: Welke van de zusters kan me helpen of wie kent haar??? :koppel: :traan2: :traan2: :traan2:

Someya5
19-11-2003, 13:56
eeeh ff een ding hoezo ALS ER WEER EEN BERBER OP HAAR AFSTAPT!!waar slaat dat op????? zma arabieren daar krijgt ze geen aand8 van alleen van die berberen???????

fboudouan
19-11-2003, 14:02
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh wat schattig geniet er maar van............ voordat het voorbij is!!! en zeg gewoon dat je haar leuk vind weet je gelijk waar je aan toe bent.

stardust
20-11-2003, 11:58
Ahh echt lief! Nice! Ik denk dat zij wel wacht op jouw move..dus ik zou actie ondernemen vriend, do ur thing en wees niet bang om op je bek te gaan. Er zijn sommige mensen die die vernedering wel waard zijn en voor je zelf natuurlijk heb je dan ook duidelijkheid..kan je weer rustig slapen :p Maar ok..Ik zou het als volgt aanpakken. Ik zou gewoon een keer wat leuks gaan doen..maar dan echt iets leuks, echt een dagie ervan maken..je weet wel..Dan moet je het idee dat je het gaat vertellen wel ff loslaten anders ben je de hele tijd zenuwachtig ofzoiets. Dus gewoon een leuke vermoeiende dag van maken, want dan zijn de meeste mensen op hun best..U know dan laten ze hun schild zakken.. Dan aan het einde van de dag/avond zou ik het gewoon eerlijk zeggen, wat je van haar vindt, dat je vriendschap waardeert etc en hoe je je voelt bij haar. ..Maar eerlijk gezegd is er natuurlijk ook een andere manier..dit vergt niet zoveel woorden..u can just show her..u know what i mean..maar ALLEEN als de gelegenheid ertoe is..dat moet je aanvoelen, maar dat zit wel goed bij jou denk ik..je bent wel gevoelig. :D Dus ja Pick 1! Good luck! Ik vind het echt cute by the way..Laat ff weten hoe je het gaat aanpakken/ hoe het afloopt :)

noortje2003
20-11-2003, 16:00

Origineel gepost door mo_ali_tetouan :toink: :toink: :regie: Salam zusters, ik ben verliefd op een mooie meid uit Den Bosch. Zij is gewoon een complete droomvrouw. Zij is grappig, lief en een modieus goedgelovige vrouw ! :engel: Zelf ben ik een beetje verlegen en ben daarnaast ook bang dat de gevoelens die ik voor haar heb alleen van mijn kant komt. Ze zegt wel als weer een Berber (zij is zelf Tetouania net als moi) op haar afstapt en om haar nummer vraagt, dat ze een vriend heeft. Dat zegt gedeeltelijk wel iets maar we hebben het er nooit over gehad. Ik stuur haar wel gedichten per mail en sms die ze mooi vindt, maar zo kan ik mijn gevoelens voor haar uitdrukken. Gewoon rechtstreeks tegen haar zeggen lukt mij gewoont niet. Als ik haar aan de telefoon heb :gsm: (bijna 6 keer per week, de laatste tijd wat minder), dan wil ik het zeggen maar als ik haar lieve stem hoor smelt ik en durf ik het haar niet vragen. Als ik opgehangen heb dan ben ik blij maar dan ook weer niet omdat ik de zekerheid niet heb! :Iluvu: Welke van de zusters kan me helpen of wie kent haar??? :koppel: :traan2: :traan2: :traan2: trouw met haar ga om haar hand vragen want een relatie is haram

Glimlachje
20-11-2003, 20:48
Origineel gepost door noortje2003 trouw met haar ga om haar hand vragen want een relatie is haram Ja precies, je haalt me de woorden uit de mond!!! :)

najatsaid
21-11-2003, 09:20
ik zou zeggen waar wacht je nog op 6x per week bellen wees een man en wacht niet te lang vertel het nee heb je ja kun je krijgen. teveel in spanning zitten is niet goed. groetjes