Bekijk originele versie : ScHooNzUsSeN..........................Klik Hier!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
_MaJesTeiT_
19-11-2003, 10:20
Salaam Alleikoum,
Wie onder ons heeft te maken met schoonzussen?
De vrouw van je broer. Zijn ze aardig tegenover jou en behandelt ze jou vriendelijk of is ze net een boze heks........ :D
Ze zeggen, dat schoonzussen jaloers kunnen zijn, klopt dat?
Hebben jullie ooit nare ervaringen gehad met jullie schoonzussen, deel het dan met ons, als je wilt natuurlijk.....
Laat je horen!
Liefs, _MaJesTeiT_....... ;)
Angel_82
19-11-2003, 11:13
Hello...
Lees mijn topic hier op 'vraag het yasmina' -----> BEN JIJ GEACCEPTEERD DOOR JE SCHOONFAMILIE...
En in dit geval heb ik ook te maken met 3 boze schoonzusters.. :kwaad:
Veel liefs Angel :zwaai:
Ik heb het ook getroffen met mijn schoonzussen, het zijn stuk voor stuk echt schatten. Rare verhalen worden altijd gekoppeld aan schoonzussen, nou aan die van mij is niets toe te voegen, een evrschil met mijn eigen zussen!!
Liefs Boes
Lady_moi
19-11-2003, 19:29
ik heb nog geen schoonzus :) ma kheb wel een schoonbroer :melig: telt da mee? :confused: :hihi:
:zwaai: :zwaai:
lilchakir
19-11-2003, 20:44
ik heb er 3 waarvan een mijn hart heeft gestolen ik kan echt met alles bij haar terecht die 2 anderen heb ik ook niks op aan te merken maar ja als mijn broers maar gelukkig met hun zijn ben ik dat ook . :zwaai:
IK HEB GEEN SCHOONZUSTERS ALLEEN MEE SCHOONMOEDER IS AL GENOEG
GROETJES MARO
moslima_18
20-11-2003, 12:54
ik zie wel wanneer ik de ware tegen kom dan komt het ook wel goed met de schoonfamilie.
Salaam 3alaykoum,
Ik heb een schoonzus en die is maaschAllah!!!
En ik heb nog een schoonzus (zus van mijn aanstaande inschAllah) en die is ook MaaschAllah dus... Wie geliefd wil zijn moet lief hebben!!!!!
kenitra_flower
26-11-2003, 17:08
IK HEB ER 2 ZE ZIJN ALLEBEI SCHATTTEN
MAAR JA IEDEREEN HEEFT MINPUNTEN.....
Classy.Lady
26-11-2003, 18:23
Wooooooooww mijn schoonzus wil je echt niet kennen gewoon...!!
Zo een schatje is het gewoon!! :Iluvu:
Ben helemaal gek op haar, hou echt zielsveel van d'r!
Ze staat altijd voor me klaar, is keilief, heeft echt een gouden hartje en regelt vooral veel voor me..
Mijn broer is overigens ook echt een lieverdje...Hou echt superveel van ze!
IK heb geen schoonzussen en ik zie mijn broers ook niet trouwen maar beter ook :D
Ik heb een schoonzusjen en zij is harsrtikke lief. Ze heeft een hart van goud.. :Iluvu:
Wij houden allemaal van haar... :Iluvu:
misty_maroc
27-11-2003, 18:20
heb er 5 leuk zijn ze wel maar een spoort echt niet daar zit een steekje los je wilt niet weten wat ze allemaal geflikt heeft.. :auw: .maar ja hoef met haar niet te leven gelukkig.
imzouren21
27-11-2003, 19:27
Wat doe je nou moeilijk jij hoeft toch niet met haar te leven.
En doe het voor je broer die uurtjes dat ze bij jullie thuis is kan je toch wel even gezellig doen. Het is voor haar ook niet makkelijk
Origineel gepost door _MaJesTeiT_
Salaam Alleikoum,
Wie onder ons heeft te maken met schoonzussen?
De vrouw van je broer. Zijn ze aardig tegenover jou en behandelt ze jou vriendelijk of is ze net een boze heks........ :D
Ze zeggen, dat schoonzussen jaloers kunnen zijn, klopt dat?
Hebben jullie ooit nare ervaringen gehad met jullie schoonzussen, deel het dan met ons, als je wilt natuurlijk.....
Laat je horen!
Liefs, _MaJesTeiT_....... ;)
Sommige schoonzussen zijn Allah ieglie hasel3a gewoon!!!!
De vrouw van mijn broer (inmiddels bijna ex -vrouw) ging zelfs zo ver dat ze sihr gebruikte tegen mijn broer. Echt ziek gewoon, itfoe!!! En haar moeder hielp haar met die shit ook nog.
En als mijn 2 zusjes met hem aan het stoeien waren of allen even praten dan ontplofte ze. Zo ziek en zo jaloers. Hamdoulilaah woont ze nu bij haar eigen soort: de voodooheksen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.