Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zweer het je, over 50 jaar heersen de allochtonen over ons prachtige landje

kadiayad
19-11-2003, 10:12

quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by kwispel: Ik zweer het je, over 50 jaar heersen de allochtonen over ons prachtige landje, en dat hebben we allemaal aan ons zelf te danken. Ik denk dat we nu maar eens duidelijk moeten maken aan die gasten dat als ze hier komen zich aan moeten passen aan ONZE cultuur, en wij niet aan hun cultuur. Groet kwispel -------------------------------------------------------------------------------- Nou heb ik je al zo vaak proberen uit te leggen, Nuchter, dat allochtonen met een Nederlands paspoort helemaal geen gasten zijn. Ze wonen hier met net zoveel recht als jij en zullen onze cultuur ook mede gaan kleuren, of jij dat nu leuk vindt of niet. Het voordeel voor jou is natuurlijk dat jij ook geen gastheer hoeft te spelen. Als jij je hoffelijk gedraagt is de kans wel groter dat ze zich uit pure bewondering voor de beschaving die je uitstraalt meer in jouw richting gaan aanpassen. Als je blijft brullen op de manier waarop je dat nu doet zal dat voor hen slechts aanleiding zijn hun eigen beschaving hoger te achten en wie zal ze ongelijk kunnen geven? De moraal van dit verhaal is, Nuchter: gedraag je beschaafd en de kans neemt toe dat de allochtonen dat gaan overnemen. Vriendelijke groet, ceder p.s. Een zwarte Sinterklaas lijkt me zo gek nog niet. Het zou een mooi voorbeeld zijn van een geslaagde integratie: de allochtonen adopteren een Nederlands kinderfeest op de manier die hen aanstaat. stukje uit: http://forum.tiscali.nl/Forum16/HTML/003333.html

roebla
19-11-2003, 13:49
Isn't it nice als we het overnemen :hihi:

Missy_Rose
19-11-2003, 16:48
Ja dan worden we al helemaal een rijk land (met behulp van drugs) :rolleyes:

Masriya
19-11-2003, 20:36
MUSLIMS ARE TAKIN OVER THE WORLD INSHA-ALLAH

Missy_Rose
20-11-2003, 14:20

Origineel gepost door achmad als het aan cohen ligt dan zal amsterdam groot worden door die zogenaamde "gratis" heroine verstrekking. Ja dat is ook iets wat ik niet snap :confused: Wel proberen om Nederland van drugsland-imago af te helpen, maar intussen gratis heroïne uitdelen :jammer:

Scottie
20-11-2003, 14:42
Origineel gepost door Missy_Rose Ja dat is ook iets wat ik niet snap :confused: Wel proberen om Nederland van drugsland-imago af te helpen, maar intussen gratis heroïne uitdelen :jammer: Nou, heroine komt op de lijkst van te vergoeden medicijnen. Er is dus geen sprake van "gratis uitdelen". Het is de bedoeling dat heroine alleen op doktersrecept kan worden verstrekt aan mensen die op grond van hun kennis en ervaring vinden dat bepaalde patienten heroine nodig hebben. Alleen een huisarts mag het voorschrijven. Hi/zij moet dan motiveren aan de apotheek en aan instanties waarom. Het zal altijd en uitsluitend gaan om mensen met ondraaglijke pijn zoals bij kanker en aan verslaafde mensne die goed kunnen functioneren als ze op tijd zuivere heroine krijgen. Verder zal er een passysteem en registratie komen om te voorkomen dat er in die heroine gehandeld kan worden. Scottie.

grendel
20-11-2003, 14:42
Ik heb liever dat ze onder toezicht hun shotje krijgen dan dat ze per man 500.000 euro per jaar aan de gemeenschap kosten :D

Scottie
20-11-2003, 14:46
Nou, de angst dat allochtonen ons land zullen gaan of kunnen "beheersen" is ongegrond. Er zijn bijna een miljoen moslims, op 15.000.000 niet-moslims. Er zijn 300.000 mensen van een Marokkaanse afkomst. Er wonen een naar ik meen 500.000 mensen van Surinaamse origine. Allochtonen kennen een geboortegolf, maar als elke golf stopt dat weer: inkomen, huisvesting, de algemene normen zullen hun kindertal binnen 1 generatie terugbrengen tot 2 a 3 kinderen, zeker als de kindersterfte onder allochtonen tot staan is gebracht, hetgeen op zich al drie stappen betekent in het integratieproces. Een onnodige zorg, voor allochtonen en voor autochtonen. Scottie.

Erwin
20-11-2003, 15:23
Over 50 jaar zijn de allochtonen toch al ingeburgerd hoop ik. En als dat niet zo is is dat jammer. Een allochtoon kan dit land helemaal niet overnemen, dat wordt bestuurd door de rijksburgers. Toevallig zijn er een aantal waarvan de roots niet hier liggen. Wat zeg ik? Een aantal? Vroeger stond Nederland onder water, dus iedereen is allochtoon?!

grendel
21-11-2003, 08:14
Origineel gepost door achmad het is toch allemaal lucht? cohen moet toch ergens die heroine vandaan toveren en of jij zijn budget nu aanvult met belasting centen of met je radio......boeien? het geld komt uiteindelijk in het zwarte cirquit en is zo dus verkapte steun aan criminaliteit mijninziens...........of heb ik het mis? Ik denk dat Cohen wel een dealtje kan maken met een paar Afghaanse papaverboeren , zij blij, junkie blij.................................en wij blij :D http://www.cndp.fr/tice/teledoc/dossiers/Images/dossier_heroine.jpg :D

Peej
21-11-2003, 08:59
Origineel gepost door grendel Ik denk dat Cohen wel een dealtje kan maken met een paar Afghaanse papaverboeren , zij blij, junkie blij.................................en wij blij :D :D Alleen zullen de straatdealertjes Cohen dan wel beschuldigen van broodroof. Want zo komen zij nooit aan genoeg geld om Nederland over te nemen.

grendel
21-11-2003, 09:06
Origineel gepost door Peej Alleen zullen de straatdealertjes Cohen dan wel beschuldigen van broodroof. Want zo komen zij nooit aan genoeg geld om Nederland over te nemen. Misschien emigreren ze (de straatdealertjes) dan wel allemaal naar Afghanistan :D