Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen met een ander dialect.

Pagina's : [1] 2 3

Bachelorette
19-11-2003, 09:35

Zijn er verschillen in het soussies tussen ouerzazate en agadir? k had namelijk ooit een paar woordjes in het tashel7it geleerd...maar weet nie of dat te begrijpen is voor agadir mensen (ben ze inmiddels vergeten hoor :( ) k wil namelijk met een soussie trouwen :) inshallah :D :zwaai:

Noa
19-11-2003, 09:37
I dont now... Maar vertel, vertel, vertel...

Bachelorette
19-11-2003, 09:40
Origineel gepost door Noa I dont now... Maar vertel, vertel, vertel... iwa nqoeloe inshallah :D ik mag hem nog niet 'me mannetje' noemen, maar het komt hoop ik wel... :verliefd:

Noa
19-11-2003, 09:41
Origineel gepost door Bachelorette iwa nqoeloe inshallah :D ik mag hem nog niet 'me mannetje' noemen, maar het komt hoop ik wel... :verliefd: Allah swt ie kamel lek ma tetmanai...

Bachelorette
19-11-2003, 09:42

Origineel gepost door Mixed_Angel ja er is een vreschil :) soesies is veel vreemder :hihi: ja?!?! :( niet dat ik verschil hoor, maar goed...k ben nog altijd verliefd op ouerzazate :verliefd: geef es voorbeeld voor de grap :D

Bachelorette
19-11-2003, 09:43
Origineel gepost door Noa Allah swt ie kamel lek ma tetmanai... amien rabbi al3alamien heyda m3ak inshallah :blauwkus: k moet weg nu.....heb college :( beslema zina :zwaai:

maro
19-11-2003, 09:45
MENSEN UIT AGADIR ZIJN SUPER AARDIG MENSEN GR MARO

Heiba
19-11-2003, 10:48
Origineel gepost door Bachelorette Zijn er verschillen in het soussies tussen ouerzazate en agadir? k had namelijk ooit een paar woordjes in het tashel7it geleerd...maar weet nie of dat te begrijpen is voor agadir mensen (ben ze inmiddels vergeten hoor :( ) k wil namelijk met een soussie trouwen :) inshallah :D :zwaai: Ik geloof van wel, mijn manlief beweerd altijd dat die van Ouarzazate neppe soussie's zijn. Zal m ns vragen! :eek: Waarom heb jij mij niks verteld??? Ga je trouwen? Met wieeee???

missghzalla
19-11-2003, 11:22
Origineel gepost door Bachelorette Zijn er verschillen in het soussies tussen ouerzazate en agadir? k had namelijk ooit een paar woordjes in het tashel7it geleerd...maar weet nie of dat te begrijpen is voor agadir mensen (ben ze inmiddels vergeten hoor :( ) k wil namelijk met een soussie trouwen :) inshallah :D :zwaai: ENJOY THE CLUB!!!

Agadir4Life
19-11-2003, 12:06
Zoals het eerder hier al is vermeld er is inderdaad een verschil zowel per accent als gewone woorden..... Wij (agadir) zeggen ashkid...die van ouarzazate zeggen adoud = kom Wij zeggen ook bijv.voor huis..tekemmie die van ouarzazate zeggen tedart. En zo zijn er nog meer verschillen........... Maaaaaaar wij uit agadir e.o zijn de ECHTE sousies :D

Heiba
19-11-2003, 12:14
Origineel gepost door Agadir4Life Zoals het eerder hier al is vermeld er is inderdaad een verschil zowel per accent als gewone woorden..... Wij (agadir) zeggen ashkid...die van ouarzazate zeggen adoud = kom Wij zeggen ook bijv.voor huis..tekemmie die van ouarzazate zeggen tedart. En zo zijn er nog meer verschillen........... Maaaaaaar wij uit agadir e.o zijn de ECHTE sousies :D Mijnmanlief zegt geen Ashkid maar Ahkiz, in Anzie zeggen ze ipv een d een z.

missghzalla
19-11-2003, 12:14
Origineel gepost door Agadir4Life Zoals het eerder hier al is vermeld er is inderdaad een verschil zowel per accent als gewone woorden..... Wij (agadir) zeggen ashkid...die van ouarzazate zeggen adoud = kom Wij zeggen ook bijv.voor huis..tekemmie die van ouarzazate zeggen tedart. En zo zijn er nog meer verschillen........... Maaaaaaar wij uit agadir e.o zijn de ECHTE sousies :D leer me eens meer woorden:D

Heiba
19-11-2003, 12:18
Origineel gepost door missghzalla leer me eens meer woorden:D Aghroum= brood Triz(d)= Wil je Adar= voet Agayou= hoofd ach ik kan niet zo gauw op andere dingen komen, vraag maar iets dan laat ik mijn man het vanavond voor je vertalen.

missghzalla
19-11-2003, 12:19
Origineel gepost door Heiba Aghroum= brood Triz(d)= Wil je Adar= voet Agayou= hoofd ach ik kan niet zo gauw op andere dingen komen, vraag maar iets dan laat ik mijn man het vanavond voor je vertalen. hahaha ai thnx girl... hey weet je misschien sousi liedjesdie ik kan downloaden?:D

Heiba
19-11-2003, 12:23

Origineel gepost door missghzalla hahaha ai thnx girl... hey weet je misschien sousi liedjesdie ik kan downloaden?:D :eek: Weet je t zeker??? ik vind die soussie muziek niet om aan te horen... :verdriet: Waar ik wel naar op zoek ben is Argane-olie!

Pagina's : [1] 2 3