Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil arabies leren wie helpt mij en mijn moeder!!

Pagina's : [1] 2 3

moslimma
19-11-2003, 08:56

Ik wil arabish leren omdat de helft van mijn familie dat spreekt wie kan mij helpen!!!!!!!! :Iluvu: es Sena please iemand help mij!!!

Erwin
19-11-2003, 10:06
Wat dacht je ervan om je familie 's te vragen?!

moslimma
20-11-2003, 10:41
Abracadaver Dat slaat dus welkelijk nergens op ik ben In het nederlands opgevoed en draag bedekte kleding alleen ik kan geen arabish leze en me vader wil ook niet toelaten om mij naar een moskee te laten gaan.Hij heeft geen tijd ervor om me te brengen zegt ie en mijn familie wonen met zn allen in Magreb dus ik zie ze alleen in de zomervakantie en dan ook ben ik amper bij me familie maar alleen op rondrijs snap je me situatie nu???

babyvanbelisma
20-11-2003, 10:43
Origineel gepost door Abracadaver Wat is dat nu Saima ? Zo'n overtuigd aanhanger van de Islam die niet eens Arabisch spreekt ???? Valt me van je tegen....... Wat dacht je ? Wordt tijd dat ik toch eens die Koran lees want de film laat wel erg lang op zich wachten ? Anyway ander idee is gewoon spaans te leren van je Moeder en fijn katholiek te worden. ;) Ik denk dat je je vergist: dit is Saima niet volgens mij.....:)

moslimma
20-11-2003, 10:57

Uhm..................... Ik ben een beetje in de war aan het raken:(:S:S

moslimma
20-11-2003, 10:58
O zo nee ik ben Geen ene Saima Ik heet Sena aangenaam hahaha maar ja als niemand me kan helpen neem ik dat jullie allemaal niet kwalijk hoor....:)

monawwara11
20-11-2003, 15:53
assalamo alaikom zuster.. ik zou je graag willen helpen..ik heb zelf een tijdje arabische lessen gegeven aan enkele vrouwen en meiden in de moskee. ik zie dat je woont in den haag..dat komt mooi uit want dat is ook mijn woonplaats.. stuur me een pm als je alsnog arabisch wil leren insha allah..misschien kan ik je helpen... wa alaikom assalaam

IFRIQUIA
21-11-2003, 23:50
VRAAG MAAR RAAK MIJN ARABISCH WORDT HET JOUWE EN ANDERS KAN JE TERECHT BIJ HET V.U

Selina
22-11-2003, 05:22
Bekijk de website www.arabica-lingua.nl het is de moeite waard.

Erwin
22-11-2003, 15:14
Het VU = de vrije universiteit?

moslimma
24-11-2003, 08:55
Dank jullie wel he iwollah ik accepteer het echt dat jullie mij zo goed helpen Boessa voor jullie allemaal

mirjam_86
24-11-2003, 12:42
hey ik wou even zegen dat ik eigenlijk een berber ben.en toch kan ik vloeiend aradies. dat komt omdat ik in marokko twee jaar op school heb gezeten. het was hard maar de moeite waard kusjes mirjam 270813

jaminapower
24-11-2003, 14:19
hey ik ben jamina ik zou ook wel arabisch willen leren groetjes jamina

moslimma
26-11-2003, 11:39
Ja ik weet het ik heb t gelezen maar ik woon in den haag en je weet als ik zou gaan zou me moeder potharira maar me hoofd gooien man:( maar ja, MIjn droom is om arabish eerst te leren spreken dan schrijven Want ik wil graag begrijpen wat ik lees in Qor'aan snap je wel Kuss Sena........

moslimma
26-11-2003, 11:48

As-salamu-'alykum-wa-rahmatullaahi-wabarakatuh... Je kan wel bidden maar ik vind tenminste dat is mijn mening dat je t ook wel moet begrijpen ja toch????????????????????? As-salamu-'alykum-wa-rahmatullaahi-wabarakatuh... Sena...........

Pagina's : [1] 2 3