Bekijk originele versie : Ik kan er niet meer tegen, ik weet niet wat ik moet doen..Geef me advies!!
_Lipbalsem_
12-01-2008, 22:56
-
Hallo,
Ik kan met niemand erover praten helaas, ik ben iemand die alles binnenpropt (hoe je dat ook moet noemen).
Maar ik weet ook niet waar ik moet beginnen, het wordt allemaal teveel voor mij. En wordt het nu echt zat..!
Hoe moet ik nou beginnen??? :(
wat je moet? sjah.... je hebt niet echt veel keus denk ik..
OF erover praten, als je de behoefte hiervoor voelt.
OF je problemen zo blijven opkroppen wat A, niet gezond is voor je en B, niet tot een oplossing voert....
.....dus dame begin. What's the problem? Vertel aan tante Mrkkn :) InshaAllah komen we r uit
Mustrieuz
12-01-2008, 23:01
-
Hallo,
Ik kan met niemand erover praten helaas, ik ben iemand die alles binnenpropt (hoe je dat ook moet noemen).
Maar ik weet ook niet waar ik moet beginnen, het wordt allemaal teveel voor mij. En wordt het nu echt zat..!
Vertel eens meid.... ik luister
-
Hallo,
Gewoon bij het begin.
lady_from_arif
12-01-2008, 23:58
je kunt alles blijven opkroppen, alleen dit is niet goed voor je, en dat besef je gelukkig.Dus dat is al een goed begin.
Je kunt denk ik veel dingen hier wel kwijt, maar als je echt behoefte hebt om met iemand te praten, dan mag je mij pm.
Dian_Alberts
13-01-2008, 16:25
hup gooi het eruit
desnoods tegen een wild vreemde op m.nl
vaak helpt dat nog het best ook
je zult merken als het er eenmaal uit is dan is er echt een last van je schouders
..Batata..
13-01-2008, 17:58
Doe niet zo dramatisch:moe:..
Of je vertelt het of niet.. De keus is aan jou..
moedertje24
14-01-2008, 15:48
Wat is er aan de hand meid wij zijn er om je te helpen
Violette
14-01-2008, 22:12
Vertel t eens, lucht je hart...
_Lipbalsem_
04-02-2008, 00:43
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil veranderen..echt waar...!!
Laatste tijd ben ik zo stom bezig, me stage verknald, mijn school...gewoon echt alles wat ik doe.
Weet echt niet meer wat ik moet gaan doen, en waar ik moet beginnen...
Heb zoveel te doen en ik stel alles maar uit!
Deze weekend heb ik bijvoorbeeld, pas in de avond alles gebeden ( van de hele dag ).
Ik stel alles maar uit, weet niet meer waar ik mee bezig ben.
Voel me zo down gewoon...gister heb ik bijna de hele dag gewoon in bed gelegen, omdat ik gewoon nergens zin in had meer..! Zo, erg gewoon...
Ik weet gewoon niet meer waar ik mee zit...ik denk aan dingen en dan vergeet ik het gewoon, ik word gek van me eigen gedachtes!
Wat moet ik doen?
Alles mislukt me gewoon, ik vind het echt niet meer leuk...kan er gewoon niet tegen...dat alles gewoon in me leven bij mij mislukt!
Ik doe echt niet dramatisch, het is echt zo!
Ik heb veel opgekropt, ik vind ook dat het tijd wordt om het eruit te halen...
Al is het maar via marokko.nl...
Voor degene die mij een pm hebben gestuurt, bedankt dat jullie me willen helpen!
Meid toch, wat erg. Denk niet dat je leven verknald is,alles zal recht komen. Ik denk dat je mischien een soort adempauze moet nemen,je gedachten ordenen en bezinnen. De mens gaat soms snel door het leven. Ik weet dat dit mischien kinderachtig klinkt maar bij mij helpt het enorm als ik mijn gedachten neerschrijf en een dagboek nahoud,maar dan kun je tenminste je gedachten nalezen en ordenen.
cinderella
04-02-2008, 01:19
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil veranderen..echt waar...!!
Laatste tijd ben ik zo stom bezig, me stage verknald, mijn school...gewoon echt alles wat ik doe.
Weet echt niet meer wat ik moet gaan doen, en waar ik moet beginnen...
Heb zoveel te doen en ik stel alles maar uit!
Deze weekend heb ik bijvoorbeeld, pas in de avond alles gebeden ( van de hele dag ).
Ik stel alles maar uit, weet niet meer waar ik mee bezig ben.
Voel me zo down gewoon...gister heb ik bijna de hele dag gewoon in bed gelegen, omdat ik gewoon nergens zin in had meer..! Zo, erg gewoon...
Ik weet gewoon niet meer waar ik mee zit...ik denk aan dingen en dan vergeet ik het gewoon, ik word gek van me eigen gedachtes!
Wat moet ik doen?
Alles mislukt me gewoon, ik vind het echt niet meer leuk...kan er gewoon niet tegen...dat alles gewoon in me leven bij mij mislukt!
Ik doe echt niet dramatisch, het is echt zo!
Ik heb veel opgekropt, ik vind ook dat het tijd wordt om het eruit te halen...
Al is het maar via marokko.nl...
Voor degene die mij een pm hebben gestuurt, bedankt dat jullie me willen helpen!
je leven is gewoon even een rommel op dit moment, en dat is een goed teken want dan ben je een normaal mens. We hebben allemaal wel eens van die momenten dat niks meezit. Maar zeg gewoon el7amdulilah en ga alles weer op een rijtje zetten.
Jij bent iemand die structuur in haar leven nodig heeft, en als je dat even niet hebt, raak je in paniek, je houdt gewoon niet van rommel of dat dingen niet volgens plan gaan (ik ben er ook zo een).
Sta morgenochtend op inshaAllah, neem een lekkere bak koffie in de ochten en ontbijt gezond. Neem een verfrissende douche en begin morgen direct met op tijd bidden, want dat geeft je rust.
Neem een dag vrij van wat je dan ook hebt, en ruim je kamer op en je kledingkast en zorg ervoor dat je ongeving helemaal geordend is, en dan ga je kijken naar de dingen die misgaan. Waar gaat het mis op stage/school en wat kan ik eraan doen. En kom dan ook in actie.
Zonnebloem26
04-02-2008, 11:57
-
Hallo,
Lieve meid,
Dingen opkroppen is nooit goed. Je kan er beter je hart eens luchten bij iemand die je echt vertrouwd. Je gaat je veel beter voelen. En zo sta je er ook niet alleen voor. Indien je behoefte hebt om eens te praten mag je mij altijd pm'n....Wat je ook dwars zit, ik hoop dat het gauw goed komt Insha-Allah
Sterkte :kus:
_Lipbalsem_
04-02-2008, 16:03
Wollah, echt bedankt voor jullie tips!
Ik hoop dat het echt gaat helpen! Superlief van jullie! :sjans:
Hier heb ik echt wel wat aan.....
Moge Allah jullie daarvoor belonen, Insha'Allah!
:kus: Echt bedankt..!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.