Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet hoe je van bestanden van de pc naar de laptop kunt verhuizen?

Su_
12-01-2008, 19:28

Ik heb een redelijk oude pc en wil al me bestanden naar me laptop gooien. Hoe doe ik dat het snelst. Ik wil niet via me netwerk..

Su_
12-01-2008, 19:36
Ik doe het zelf via mijn netwerk. Gaat heel snel. Dat is de snelste manier. Andere manier is eventueel via een externe hardeschijf of usb-stick(als het om een beperkt aantal van bestanden gaat). Hoe doe ik dat? En waar vind ik die bestanden?

Su_
12-01-2008, 19:46
Een externe hardeschijf moet je wel hebben, die kan je kopen. Is een hardeschijf, maar die is dan gemakkelijk via usb aantesluiten en voor een eventuele back-up/overplaatsing van bestanden is dat wel handig. Omdat je die gemakkelijk op elke pc kan aansluiten. En wat ik bedoel met bestanden. Is dat jij toch bestanden wil overzetten naar een andere pc/laptop? Nou als het maar weinig bestanden zijn, kan je eventueel een usb-stick gebruiken. Wat is de grootte van alle bestanden? Die heb ik niet, kan het niet op een andere manier. De grootte, rond de 60 GB?

Su_
12-01-2008, 20:02
Oke. Nou 60 GB is behoorlijk wat. Ja, het enige wat ik jou kan aanraden is om het via het netwerk te doen. Dat duurt ook wel even. Maar dat is het snelst en gemakkelijkst. Ik heb helaas geen alternatief voor je, omdat je ook niet over een externe hardeschijf beschikt. Hoe doe ik dat? Kun je me daarmee helpen?